AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Jeg spurte han hvor han ser først når han ser meg naken. Han ser meg jo naken hele tiden. Han ble litt sånn rødmende nesten da han sa at først blir han alltid litt sånn «wohoo, hun her naken» og blir så ivrig og så må liksom ta seg sammen og se mer nøye. Synes det var så søtt og tonefallet når han sa det var så koselig. Var liksom tydelig at han synes det er digg. En annen gang sa han (en ekstremt intelligent mann) at jeg ofte gir han andre måter å se verden på enn han har tenkt på selv. Andre perspektiver som han synes er interessante. Trodde det bare var han som gjør det meg meg. Anonymkode: 3e36c...e71 1
Snok1 Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Hun sier at jeg ser henne slik hun drømmer om å bli sett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar At han ville valgt meg, igjen og igjen - uansett🥰 Anonymkode: 27219...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Det er mye. At jeg er en fantastisk mor, at han setter så pris på meg og alt jeg gjør, kompliment om utseende, at han er stolt av karrieren min, at jeg prater godt for meg. Egentlig alt som kommer slikt helt spontant, i øyeblikket. Som ikke er gjennomtenkt eller bevisst, men som bare dette ut av han. Anonymkode: eda49...579 1
SPOCA Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar At jeg er en fantastisk mor (stemor), og han skulle ønsket han fikk barnet sitt med meg, og ikke sin eks. Å få morsdagsblomster var veldig koselig. At jeg er den første som faktisk har sett ham. Og mange andre ting, han er flink med komplimentene. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Snok1 skrev (1 time siden): Hun sier at jeg ser henne slik hun drømmer om å bli sett. Åå så fint 🥰 Anonymkode: 3e36c...e71
Snok1 Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Åå så fint 🥰 Anonymkode: 3e36c...e71 Det er det, faktisk!❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Skrevet 19. februar Han er veldig flink til å føle meg fin. Men de beste "komplimentene" er blikkene han sender meg, som om han vil spise meg opp Og berøringen i løpet av dagen som viser meg at han bryr seg om meg Anonymkode: a5a41...773
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar Jeg er så utrolig heldig som fanget deg. Du er den vakreste og fineste sjelen jeg vet om. Og du er vilt sexy. Anonymkode: e19fe...d82
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar Før satte jeg mest pris på alle komplimenter som bekreftet at han synes at jeg er deilig og at han vil ha meg. Med små barn og et litt annet syn på det å ha sex hele tiden, har det endret seg, noen ganger kan de komplimentene og blikkene være litt slitsomme og vekke dårlig samvittighet. Men fint å vite at han synes jeg er deilig, da. Men nå setter jeg aller mest pris på genuine komplimenter om ting jeg gjør bra som mor eller at jeg generelt er en god mor. Elsker at han ser alt jeg gjør for barna og for oss ❤️ Anonymkode: 9a4bd...8b9
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Skrevet 19. februar Han er virkelig flink til å både vise og fortelle at han setter pris på meg, at han tenner på meg, og at han elsker meg. Det aller beste komplimentet for meg er hvordan han lyser opp når han får øye på meg, om vi feks skal møtes på matbutikken etter jobb. Jeg får alltid DET store smilet, et kyss og en varm og god klem. Så har han sagt en rekke søte ting: At det ikke noe vits for han å tippe i lotto, for han har jo allerede vunnet det beste og mest verdifulle som finnes 🤭 At han aldri kan ønske å gå tilbake å endre noe i livet eller gjøre om på valgene han har tatt, for alt han har gjort ledet han jo til meg. At han til stadighet må klype seg i armen, for han kan ikke skjønne at dette er livet hans nå og at han er så heldig. At jeg er det sterkeste mennesket han kjenner og at han er så stolt av meg. At jeg er det rareste vesenet han har vært borti og at jeg aldri slutter å overraske 😂 Anonymkode: 0881a...535
AnonymBruker Skrevet 19. februar #12 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er virkelig flink til å både vise og fortelle at han setter pris på meg, at han tenner på meg, og at han elsker meg. Det aller beste komplimentet for meg er hvordan han lyser opp når han får øye på meg, om vi feks skal møtes på matbutikken etter jobb. Jeg får alltid DET store smilet, et kyss og en varm og god klem. Så har han sagt en rekke søte ting: At det ikke noe vits for han å tippe i lotto, for han har jo allerede vunnet det beste og mest verdifulle som finnes 🤭 At han aldri kan ønske å gå tilbake å endre noe i livet eller gjøre om på valgene han har tatt, for alt han har gjort ledet han jo til meg. At han til stadighet må klype seg i armen, for han kan ikke skjønne at dette er livet hans nå og at han er så heldig. At jeg er det sterkeste mennesket han kjenner og at han er så stolt av meg. At jeg er det rareste vesenet han har vært borti og at jeg aldri slutter å overraske 😂 Anonymkode: 0881a...535 Men tror du så godt om deg selv at du får en god følelse av dette? Jeg hadde tenkt: Okey, han må det være noe galt med. Hvorfor ser han ikke hvem jeg egentlig er? Kanskje dette er sannheten i uttrykket om at man må elske seg selv for å kunne elske andre. Anonymkode: 9a4bd...8b9
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Skrevet 19. februar At jeg kom til å bli en god far en gang. At jeg har den største penisen hun har sett. Anonymkode: 6bb24...cb7
AnonymBruker Skrevet 19. februar #14 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Før satte jeg mest pris på alle komplimenter som bekreftet at han synes at jeg er deilig og at han vil ha meg. Med små barn og et litt annet syn på det å ha sex hele tiden, har det endret seg, noen ganger kan de komplimentene og blikkene være litt slitsomme og vekke dårlig samvittighet. Men fint å vite at han synes jeg er deilig, da. Men nå setter jeg aller mest pris på genuine komplimenter om ting jeg gjør bra som mor eller at jeg generelt er en god mor. Elsker at han ser alt jeg gjør for barna og for oss ❤️ Anonymkode: 9a4bd...8b9 Ikke sant. Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold i mange av innleggene i tråden, der komplimentene gikk på kropp og utseende, og jeg trakk det til meg. Men mannen jeg nå har vært gift meg i mange år så meg for veldig mye mer, det har alltid vært fine kompliment om hvor bra jeg gjør det, hvor flink jeg er. Det som gjelder utseendet (så søt du er) kommer spontant i øyeblikk du virkelig ikke tenker det selv, som når du nettopp har våknet på sofaen, utslått av en forkjølelse. Anonymkode: eda49...579
AnonymBruker Skrevet 19. februar #15 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men tror du så godt om deg selv at du får en god følelse av dette? Jeg hadde tenkt: Okey, han må det være noe galt med. Hvorfor ser han ikke hvem jeg egentlig er? Kanskje dette er sannheten i uttrykket om at man må elske seg selv for å kunne elske andre. Anonymkode: 9a4bd...8b9 Hæ? Hun tror da ikke godt om seg selv? Han forteller henne hvordan HAN ser henne og det er jo nydelig at han ser en enhjørning. Anonymkode: e19fe...d82
AnonymBruker Skrevet 19. februar #16 Skrevet 19. februar Snok1 skrev (20 timer siden): Hun sier at jeg ser henne slik hun drømmer om å bli sett. Som en av mange? Anonymkode: 1e2a8...5fe
Snok1 Skrevet 19. februar #17 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som en av mange? Anonymkode: 1e2a8...5fe Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 19. februar #18 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Hun tror da ikke godt om seg selv? Han forteller henne hvordan HAN ser henne og det er jo nydelig at han ser en enhjørning. Anonymkode: e19fe...d82 Tanken min var at hun må tro godt om seg selv for å kjøpe det. Og ikke tenke at det er noe galt med han som ikke ser at hun ikke egentlig er sånn. Det var ikke kritikk, men et kompliment. Å elske seg selv må være bra ❤️ Anonymkode: 9a4bd...8b9
AnonymBruker Skrevet 21. februar #19 Skrevet 21. februar At jeg er reflektert, både generelt, men spesielt med tanke på eget følelsesliv Har hatt mye utfordringer oppigjennom både fysisk og psykisk samt en tøff barndom, og har gått i terapi fra jeg var 13 til 24 (er 26 nå) så skulle vel egentlig bare mangle😅 Anonymkode: 4497f...38a
AnonymBruker Skrevet 21. februar #20 Skrevet 21. februar Fått: "kjekkas" Størst suksess med å gi: "Du er ikke så irriterende som jeg først trodde" Anonymkode: c5c3f...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå