AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:07 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:07 Det ser ut som jeg er litt gravid ennå, 6 mnd siden siste fødsel. Har fått tre på rappen og gått opp mest i siste graviditet. Armer og bein ser ganske fine ut, men magen stikker seg frem. Jeg spiser sunt og beveger meg masse, så mye at jeg har skikkelig slitne bein på kvelden. Likevel ser det ut som at jeg er halveis i en graviditet ennå. Noen råd? Anonymkode: df9e1...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:10 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:10 Har du gått ned til startvekt? Hvis du fortsatt har noen kilo igjen, vil det nok hjelpe å gå ned dem. Hvis du er tilbake til startvekt, kan det dreie seg om f.eks. delte magemuskler, eller bare at magemusklene og huden har blitt strukket så mye at de trenger litt lenger tid på å trekke seg sammen igjen. Det kommer jo også litt an på din kroppsfasong - noen har jo litt mage selv om de er slanke ellers og har normal vekt. Anonymkode: d1369...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:11 #3 Del Skrevet tirsdag kl 16:11 Har du fått sjekket om du kan ha delte magemuskler? Anonymkode: c7512...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:14 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du gått ned til startvekt? Hvis du fortsatt har noen kilo igjen, vil det nok hjelpe å gå ned dem. Hvis du er tilbake til startvekt, kan det dreie seg om f.eks. delte magemuskler, eller bare at magemusklene og huden har blitt strukket så mye at de trenger litt lenger tid på å trekke seg sammen igjen. Det kommer jo også litt an på din kroppsfasong - noen har jo litt mage selv om de er slanke ellers og har normal vekt. Anonymkode: d1369...521 Ja, jeg er på startvekt. Har ikke strekkmerker og slikt, bare stor mage. Har alltid vært 60kg, 167 høy, xs/s klær. Hadde flat mage igjen etter nummer to, syns ikke at jeg hadde vært gravid. Anonymkode: df9e1...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:14 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du fått sjekket om du kan ha delte magemuskler? Anonymkode: c7512...60c Er dette noe som kan fikses? Anonymkode: df9e1...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:18 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:18 Delte magemuskler: https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankestrenes Det kan opereres, men da må du nok vente litt lenger for å se om de trekker seg sammen mer av seg selv. Anonymkode: d1369...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:20 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:20 Jeg har sterke smerter i bekkenområdet. Nettopp begynt i behandling fordi det kjennes ut som konstante menssmerter. Det kan være delte magemuskler? Anonymkode: df9e1...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:27 #8 Del Skrevet tirsdag kl 16:27 Delte magemuskler er ikke smertefullt Anonymkode: 1da69...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:05 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Delte magemuskler er ikke smertefullt Anonymkode: 1da69...97d Det kan gi smerter i bekken, mage og rygg. https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankestrenes Anonymkode: a0044...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:12 #10 Del Skrevet tirsdag kl 21:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Delte magemuskler er ikke smertefullt Anonymkode: 1da69...97d Det kan det absolutt være! Anonymkode: bfecf...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå