Gå til innhold

Beste maten på Egon? reservere bord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes dere er det beste å bestille på Egon? Det hender vi drar ut og unner oss litt ordentlig god mat, og da er Egon som oftest førstevalget. De har jo så utrolig mye godt å velge i, så man kan jo nesten bli litt overveldet haha. Vi får besøk av familie langveisfra som ikke er vant med å gå ut på restaurant og sånt, så da er planen å ta en tur inn til hovedstaten og spise en bedre middag. Bør vel reservere bord i god tid også tenker jeg da.

Anonymkode: 60088...dc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke om du har startet tråden bevisst for å trolle eller om du ikke kjenner til KG-folkas holdning til Egon.

Tråden kommer til å drukne i de som klamrer over hverandre i sin iver etter å fortelle hvor dårlig og dyr de synes Egon er. Så ikke forvent noen særlig gode svar.

For å svare på spørsmålet ditt. Jeg synes de har god burger og likte også deres pasta med entrecote.

Anonymkode: f0eb1...ef5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt for åpenbar trolling, dessverre.

Anonymkode: 644a8...514

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her i byen er det mye plass og unødvendig å reservere.I hovedstaden er det kansje best å reservere bord.

Anonymkode: cffa0...2d3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke om du har startet tråden bevisst for å trolle eller om du ikke kjenner til KG-folkas holdning til Egon.

Tråden kommer til å drukne i de som klamrer over hverandre i sin iver etter å fortelle hvor dårlig og dyr de synes Egon er. Så ikke forvent noen særlig gode svar.

For å svare på spørsmålet ditt. Jeg synes de har god burger og likte også deres pasta med entrecote.

Anonymkode: f0eb1...ef5

Ikke fått med meg det, men takk for raskt svar. Ikke prøvd burgeren enda faktisk.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her i byen er det mye plass og unødvendig å reservere.I hovedstaden er det kansje best å reservere bord.

Anonymkode: cffa0...2d3

Tusen takk! det jeg tenkte.

Anonymkode: 60088...dc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Biffsnadderen og bearnaisen i Molde er god! Søtpotet-friesen og!

Tror ikke alle Egon er helt like eller? ... Jeg var anti-Egon før, men liker den i Molde, stor plass så man kan sitte i fred om man vil 🤩

Anonymkode: 6a0f5...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spiser i alt slags forskjellige resturanter og synes Egon ikke er så værst. Du kan booke om du vil ja, mulig du får bedre bord plassering (?). Ellers så har Egon en policy der de alltid skal ha så så mange ledig bord som ikke skal være booket fra før.  

Anonymkode: f54d0...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det ikke nødvendig å reservere bord med mindre man drar for å spise i «rushtiden». Men er dere mange er det alltid lurt å reservere.

Jeg liker burgerne og Kylling BLT Sandwitch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Egon burgeren veldig godt, og de andre hamburgerene . Mannen bestiller alltid torsk, en god venninne bestiller alltid fiskesuppe. Egons baconsurrede indrefilet er kjempegod, men dyr, så det er ikke ofte jeg unner meg den . Svarer seriøst,  siden jeg er veldig glad i Egon, vi går alltid der hvis vi skal spise sammen vi i familien, siden det er noe for alle der. 

Anonymkode: 5541d...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...