AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:54 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:54 Jeg ere i begynnelsen av 50-åra. Har vært på gnske mange dater de siste månedene (ca 12). Ingen har blitt noe av, de fader ut eller jeg fader ut. Jeg er ute etter et forhold, ikke bare sex eller en flørt. Har ikke gått noe særlig in på hva jeg ønsker på de datene jeg har vært på. Nå lurer jeg på hvor direkte jeg kan være? Kan man f.eks spørre hva den andre ser etter hos en partner? Om personen er klar for å innlede et langsiktig forhold? Det er så mange som er usikre på det, og de er jeg ikke interessert i å sløse bort tid på. Kan man spørre om fremtidsplaner/ønsker? Jeg er et direkte menneske og orker ikke disse "spillene" mange driver med nå til dags. Spille hard to get, regler om å vente så og så lenge mellom teksting osv. Har ikke tid og ork til sånnt tull... Anonymkode: c1e28...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet tirsdag kl 14:57 #2 Del Skrevet tirsdag kl 14:57 Hvis det faller seg naturlig, synes jeg godt du kan stille de spørsmålene på første date. Men ville ikke vært så opptatt av hva vi skulle snakke om, for det vil komme av seg selv. Og du finner på den måten ut om du vil treffe ham flere ganger eller ikke. Så blir du mer og erkjent etter hvert, og de dype spørsmålene faller mer og mer naturlig etter du har kjent ham litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:09 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:09 De spørsmålene spør jeg FØR jeg gidder å møte noen. Barneønske osv også. Alt som er viktig for meg i en partner, de som har de samme ønskene møter jeg og sjekker kjemi med Anonymkode: a4b83...90b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:11 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:11 Dette spør jeg også om FØR jeg møter noen. Bortkastet tid på treff vist ikke vi ønsker og ser etter det samme i fremtiden👍 Anonymkode: f905c...9ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:15 #5 Del Skrevet tirsdag kl 15:15 Jeg er over 50 og gikk rett på de litt vanskelige temaene fordi det sier mye om personen. Typ forhold til ekser, sørlig de som de har barn med, andre relasjoner som egne foreldre. Religiøst ståsted (fordi det er viktig for meg), ønsker de kjæreste osv. En avslørte seg fort fordi da vi innledningsvis snakket om å finne noen å bli gammel med, så sa han litt etterpå at det ble slutt med eks fordi hun ville ha hverdager sammen… Spør man på en vanlig førstedate vennlig og hyggelig måte så kan man finne ut av ting først som sist, og slippe trøbbel senere. Anonymkode: aea0b...77b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:18 #6 Del Skrevet tirsdag kl 15:18 De fleste er faktisk ute etter noe seriøst, men det betyr ikke at de er det med akkurat deg! Det skal ekstremt mye til at det virkelig klaffer mellom to personer. Den typen kryssforhør du legger opp til har lite for seg, mener jeg. Anonymkode: 75099...41e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet tirsdag kl 15:27 #7 Del Skrevet tirsdag kl 15:27 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De fleste er faktisk ute etter noe seriøst, men det betyr ikke at de er det med akkurat deg! Det skal ekstremt mye til at det virkelig klaffer mellom to personer. Den typen kryssforhør du legger opp til har lite for seg, mener jeg. Anonymkode: 75099...41e De fleste menn over 50 er ute etter sex eller flørt Ikke noe mer. De over 50 er faktisk verst! For mange av de er dette med sveiping etter damer nytt og spennende og de vil ikke slutte å sveipe. Kan alltids dukke opp noen bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:05 #8 Del Skrevet tirsdag kl 16:05 Hinkelpinkel skrev (38 minutter siden): De fleste menn over 50 er ute etter sex eller flørt Ikke noe mer. De over 50 er faktisk verst! For mange av de er dette med sveiping etter damer nytt og spennende og de vil ikke slutte å sveipe. Kan alltids dukke opp noen bedre. Ja vi menn over 50 blir som 25 år gamle kvinner 😀 (ser alltid etter noe bedre) Fordelen er vi stort sett sitter i gode jobber, er ferdig med barn, og vi kan fremdeles se ganske bra ut, hvis vi tar godt vare på oss selv! Anonymkode: 7e92b...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:48 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): vi kan fremdeles se ganske bra ut, hvis vi tar godt vare på oss selv Æsj. 🤮🤮🤮 Anonymkode: 2fc6c...9ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:54 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:54 Jeg spør også alltid om hva de er ute etter osv før jeg i det hele tatt møter de, er vi ikke ute etter det samme så er det jo ikke noe vits å kaste bort hverandres tid. Anonymkode: ffde4...428 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De fleste er faktisk ute etter noe seriøst, men det betyr ikke at de er det med akkurat deg! Det skal ekstremt mye til at det virkelig klaffer mellom to personer. Den typen kryssforhør du legger opp til har lite for seg, mener jeg. Anonymkode: 75099...41e Det er ikke alle man vil ha noe mer med, å kryssforhør kan utelukke noen. Jeg tror rett person for noen som har lyst til å intervjue, tåler det fordi de liker hverandres utstråling. Anonymkode: 8d526...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:20 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja vi menn over 50 blir som 25 år gamle kvinner 😀 (ser alltid etter noe bedre) Fordelen er vi stort sett sitter i gode jobber, er ferdig med barn, og vi kan fremdeles se ganske bra ut, hvis vi tar godt vare på oss selv! Anonymkode: 7e92b...c44 Denne tar jeg skjermbilde av for, vis mamma hva jeg mener om at menn har blitt gale mappa. Viser henne når hun sier det hadde vært koslig om jeg møter noen. Anonymkode: 8d526...795 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:22 #13 Del Skrevet i går, 08:22 Jeg kan bli spurt om hva som helst jeg, så vi er jo forskjellige. Om jeg ønsker samboer eller ektemann eller ingen av delene, hva jeg synes om assistert selvmord, om jeg liker analsex osv. Anonymkode: 4fc5b...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #14 Del Skrevet i går, 08:39 Hinkelpinkel skrev (17 timer siden): De fleste menn over 50 er ute etter sex eller flørt Ikke noe mer. De over 50 er faktisk verst! For mange av de er dette med sveiping etter damer nytt og spennende og de vil ikke slutte å sveipe. Kan alltids dukke opp noen bedre. Dette gjelder i stor grad damer også! De fleste damer jeg møter i 45+ alderen, enten det er på date eller bare via venner, gir tydelig uttrykk for at de ikke "gidder" å ha et forhold til en mann lenger, men gjerne vil ha det litt moro innimellom. Og de som tror de vil ha et skikkelig forhold blir fort ukomfortable med tanken. De ønsker kun å realisere seg selv og få gledene men ikke forpliktelsene. TS: Jeg synes det er riktig å ta samtalen om hva slags intensjoner man har rett fra startskuddet. Spør gjerne hva som gjør at de evt ønsker et langsiktig/livsvarig forhold, hva som inspirerer dem med det, feks. Ingen vits å kaste bort tid om man ikke engang er enige om sånt. Jeg har vært kjæreste med ei en lang stund nå. Traff henne via Tinder. Dette var noe av det første vi snakket om på første date. Vi begge var enige om at vi ikke ønsket uforpliktende forhold, men stabilitet i livet. Jeg tror vi begge hadde avrundet etter første date dersom vi ikke hadde hatt den samtalen. Jeg traff ei før dette. Hun var vag. Hun ønsket "en å gjøre ting med" og ellers litt ullen på framtidsplanene. Hun hadde vært singel lenge. Jeg syntes det var vanskelig å forholde seg til, og til tross for flere møter, så fadet dette ut. Synd, for jeg likte henne veldig godt. Anonymkode: e0071...f9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #15 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Æsj. 🤮🤮🤮 Anonymkode: 2fc6c...9ba AnonymBruker skrev (12 timer siden): Denne tar jeg skjermbilde av for, vis mamma hva jeg mener om at menn har blitt gale mappa. Viser henne når hun sier det hadde vært koslig om jeg møter noen. Anonymkode: 8d526...795 Dere fikk med dere hva han svarte på eller? Jævla sutrepaver som ikke tåler det minste snev av tilbakemeldinger når man prøver å svare for seg. Anonymkode: 20486...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå