exictence Skrevet onsdag kl 13:10 #21 Del Skrevet onsdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo litt merkelig å argumentere på den måten du gjorde, når du ikke har erfaring med å være i et forhold med barn en gang? Anonymkode: b1ab1...979 Kanskje merkelig? Argumentere høres så voldsomt ut, akkurat som å slå i bordet. Jeg bare svarte mitt syn og tanker rundt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:12 #22 Del Skrevet onsdag kl 13:12 Tror det dessverre for de aller fleste ikke lar seg gjøre å ha et lidenskapelig forhold etter mange, mange år sammen. Og slik er det bare, take it or leave it. Ikke gift deg om du vet dette og samtidig ikke vil takle det. Burde stå i en slags klausul ved inngåelse av ekteskap om dette 🤭 Anonymkode: f0487...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:03 #23 Del Skrevet onsdag kl 18:03 Hva med å forsøke boken "You are the one you've been waiting for", reddet mitt ekteskap. Vi var ikke helt der at jeg var nært et brudd, men jeg tenkte mye "skal det være sånn for alltid", og drømte om alt annet enn å være med mannen min. Anonymkode: c870d...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:03 #24 Del Skrevet onsdag kl 18:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å forsøke boken "You are the one you've been waiting for", reddet mitt ekteskap. Vi var ikke helt der at jeg var nært et brudd, men jeg tenkte mye "skal det være sånn for alltid", og drømte om alt annet enn å være med mannen min. Anonymkode: c870d...851 Glemte forfatter: Richard Schwartz Anonymkode: c870d...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:10 #25 Del Skrevet onsdag kl 19:10 AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 16.23): Man kan ikke slutte å ha sex. Altså man må ha sex hver uke, uansett. Etter barnefødsel overholde tid satt av lege men beholde klining og kyssing til man kan prøve igjen, og ikke slutte å ta på hverandre. I det det har gått 2 uker bør alarmen gå og man må sette av tid til nærhet og kjærestetid, sånn at man får igang lysten. Aldri ta pauser på mer enn 1-2 uke. Aldri Anonymkode: c55dc...507 😂 Hadde vi hatt en sånn regel i forholdet, hadde vi gått fra hverandre for mange år siden. Anonymkode: b73a9...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå