Gå til innhold

Ungdom i huset

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ganske fortvilet mor. Har en gutt som er 14 år. Han er ganske deprimert. Har hatt mye utfordringer med han i det siste. Barnevern er inn i bildet. Er det noen som hørt om Easter stiftelsen? Noen som har erfaring med de? 

Anonymkode: 91e0e...56c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke svar til det du spør om, men kan jeg spør hvordan du fant ut at han er deprimert? Har en 14 åring som jeg lurer på kan være det også..

Anonymkode: 884d8...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EsterStiftelsen? De selger barneverntjenester, har greit rykte. Hvordan slike tiltak oppleves vil vanligvis variere mye, både med hva tiltaket er og matchen med utfører.

I utgangspunktet tenker jeg depresjon bør behandles i helsevesenet og ikke som barnevernssak.

Anonymkode: 31883...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en datter på samme alder som er deprimert og sliter, div utfordringer her også. Vi har fått hjelp gjennom Bup (men det var ikke før det holdt på å gå virkelig galt med henne at de slapp oss inn). Har du prøvd der? Skjønner at du vurderer andre ting hvis det er vanskelig å komme gjennom Bups nåløye/lang ventetid.

Anonymkode: abc03...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 13.åring som er deprimert. Vi får hjelp av barnepsykologen i kommunen (så kanskje han ikke er like syk som din sønn). 

Hvorfor er barnevernstjenesten inne når sønnen din er syk? 

Anonymkode: 6c82f...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være kommunen har leid inn kompetanse, pga mange saker. Vår jente gikk til behandling hos noe som het Alma Halse stiftelsen eller noe slikt i påvente av behandling på Bup.

Anonymkode: c550c...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...