AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:48 #21 Del Skrevet tirsdag kl 23:48 Fjerdegangs gravid. Var vel synlig fra ihvertfall 18 uker, med mindre jeg hadde store klær. Nå i uke 28 er det synlig for alle .. 😁 Er høy og slank. Anonymkode: adad7...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:21 #22 Del Skrevet onsdag kl 06:21 Jeg er slank (str. s) og 173, men har ikke veldig brede hofter. Andregangsfødende. Med første hadde jeg en liten bul i uke 12 og en litt større i uke 16, men fikk ordentlig mage i uke 20. Denne gangen har det derimot vært synlig i uke 8 uten klær og i uke 10 kunne familien kjenne magen godt når de klemte meg ordentlig 🫣😄 Siden det er godt synlig i tettsittende klær, unngår jeg det inntil jeg har sagt det på jobb. Er i uke 12 nå. Anonymkode: cae79...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:52 #23 Del Skrevet onsdag kl 09:52 To tette her, ble veldig tynn etter første svangerskap så hadde synlig mage i uke 12 med nr 2. Med første var det nesten ikke mage før den plutselig var stor rett før uke 30, følte det var unormalt. Anonymkode: a7858...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:59 #24 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Med første la jeg på meg en del, men vokste mest i bredden føler jeg. Ble mest tjukk, og følte ikke at magen så ut som en gravidmage før helt på slutten egentlig. Det meste forsvant i løpet av 4-5 måneder, men ble gravid igjen med nummer to etter 5 måneder. Da kom magen ganske fort, uten at jeg la på meg noe særlig. Like etter uke 12 kanskje? Anonymkode: e5a09...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:27 #25 Del Skrevet onsdag kl 12:27 Førstemann da kom magen såvidt rundt 28 uker og da begynte man etterhvert å se jeg var gravid. Nå kom vel magen ordentlig rundt uke 15. Nå er jeg 30 uker og ser nesten høygravid ut (i mine øyne i alle fall😅). Magen er i alle fall på samme nivå som jeg var rundt 35 uker pluss sist gang. Anonymkode: d55a5...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå