Gå til innhold

Når fikk du mage? flergangsfødende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter uke 20 en gang, vi sa det ikke til noen før etter halvveis de siste gangene for det var så lett å skjule. 

Anonymkode: 5b3ee...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker på vei med nummer 3, har ikke fått noe særlig mage å snakke om ennå. Jeg ser det jo selv, men folk som ikke kjenner meg, ville nok ikke mistenkt meg for å være gravid ennå. Fra tidligere svangerskap har jeg nok vært rundt 25 uker før jeg har fått en tydelig gravidmage. 

Anonymkode: 4a860...420

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt det skjult til uke 23 med nummer 2. Hadde fått ny jobb og hadde prøvetid.

Anonymkode: e76b4...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke mage for over uke 20 engang. Nå er jeg i uke 33, og magen er fortsatt såpass liten at at jeg lett kunne ha skjult det. 

Anonymkode: a66b2...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 gangs, og er 35 uker på vei nå. Kan enda skjule det, og bare se litt «lubben» ut. 

Anonymkode: 6e43d...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil jo avhenge av hvor mange kilo ekstra man har fra før, de store ser man ikke at er gravide før senere en de som hadde helt flat mage. 

Anonymkode: bafa0...70d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 21. Kan lett skjule det i vanlige gensere enda. Men med en gang noe er tettsittende så blir det avslørt fordi jeg har fått litt «tut» er vanligvis med «jevnt tjukk» 😅😂2 svangerskap. 

Anonymkode: 5b55b...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette vil jo avhenge av hvor mange kilo ekstra man har fra før, de store ser man ikke at er gravide før senere en de som hadde helt flat mage. 

Det stemmer ikke alltid - mange slanke det tar lang tid på.

Jeg har alltid hatt flat mage, det har tatt lang tid før jeg har sett gravid ut likevel. Handler nok mer om kroppsfasong (lang overkropp og brede hofter er typisk for dem det tar lang tid på), livmorens plassering og kjernemuskulatur.

Mange som det synes tidlig på, har egentlig ikke gravidmage, men masse luft som gjør at de ser større ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det stemmer ikke alltid - mange slanke det tar lang tid på.

Jeg har alltid hatt flat mage, det har tatt lang tid før jeg har sett gravid ut likevel. Handler nok mer om kroppsfasong (lang overkropp og brede hofter er typisk for dem det tar lang tid på), livmorens plassering og kjernemuskulatur.

Mange som det synes tidlig på, har egentlig ikke gravidmage, men masse luft som gjør at de ser større ut. 

Enig i denne. Jeg kunne skjult min graviditet til godt over 30 uker på vei, for jeg får veldig liten mage som gravid. Er ganske slank fra før.

Men ser jo også den at de som er litt store også sikkert lett kan skjule en graviditet🤔

Anonymkode: bd8d4...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

:)

Anonymkode: 115d9...f98

Ved nummer tre så visste jeg ikke at jeg var gravid der og da. Sendte melding til ei venninne om "foodbaby." Lite visste jeg at jeg var 6 uler på vei. 

Anonymkode: 7aa46...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg veide 63 kg før graviditet, er 166 høy og mye muskler, så ikke mye fett. Likevel kan jeg skjule det nå i uke 35😅 så det utsagnet stemmer nok ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg veide 63 kg før graviditet, er 166 høy og mye muskler, så ikke mye fett. Likevel kan jeg skjule det nå i uke 35😅 så det utsagnet stemmer nok ikke

Hvor mange ganger har du gått gravid?

Jeg var slik med første, syns fra uke 20 med andre og mage med en gang av nummer tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvor mange ganger har du gått gravid?

Jeg var slik med første, syns fra uke 20 med andre og mage med en gang av nummer tre. 

4 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

4 :) 

Så heldig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Holdt det skjult til uke 23 med nummer 2. Hadde fått ny jobb og hadde prøvetid.

Anonymkode: e76b4...507

Kunne de ha sagt deg opp om de fant ut du var gravid? 😱

Anonymkode: ae136...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 med nummer tre og magen er fortsatt ikke synlig om jeg har en passe løs genser. Man ser kulen hvis jeg har tettsittende genser, den kom like etter OUL i uke 20🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...