AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Det forsvarssystem må dere legge fra dere, jeg er ikke sur, jeg er bare ikke interessert i DEG, og kommentaren din er mer patetisk. og jeg har hørt det fra menn siden alltid. Og tror mange andre kvinner kan si seg enig. Har jaggu prøvd å smile og avvise, men da blir ikke avvisning godkjent. skjerp dere! Anonymkode: f06d2...48a 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 100% enig med deg. Veldig mange menn prøver seg dessuten på kvinner laaaangt utenfor sin egen liga. Er du feit, ustelt, utrent, sjuskete og gammel, får du ikke napp hos ei velstelt, veltrent, vakker dame som er mye yngre enn deg. Mange menn mangler totalt selvinnsikt. Anonymkode: 82b5b...efb 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:06 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:06 I hvilken situasjon er dette? Ute på byen med fulle menn eller på en app? Da kommer urinstinktene frem, du vet de hormonene som forteller oss at vi skal reprodusere 🙂 Glemte jeg å si at frontallappen også da kobles av sammen med selv innsikten. Sur er bare et ord for skuffelse, noe du helt sikkert kommer over. Anonymkode: ff461...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:21 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:21 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I hvilken situasjon er dette? Ute på byen med fulle menn eller på en app? Da kommer urinstinktene frem, du vet de hormonene som forteller oss at vi skal reprodusere 🙂 Glemte jeg å si at frontallappen også da kobles av sammen med selv innsikten. Sur er bare et ord for skuffelse, noe du helt sikkert kommer over. Anonymkode: ff461...87f Generelt avvisning, trenger ikke være alkohol involvert, men hver gang så kommer det bare en påstand at jeg er sur. sukk Anonymkode: f06d2...48a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet tirsdag kl 16:08 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:08 Det er fordi de har hodet så langt oppi sin egen ræv, at det er utenkelig at noen IKKE skulle være interessert i dem.💁🏻♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet tirsdag kl 16:54 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det forsvarssystem må dere legge fra dere, jeg er ikke sur, jeg er bare ikke interessert i DEG, og kommentaren din er mer patetisk. og jeg har hørt det fra menn siden alltid. Og tror mange andre kvinner kan si seg enig. Har jaggu prøvd å smile og avvise, men da blir ikke avvisning godkjent. skjerp dere! Anonymkode: f06d2...48a Hørt mest bitter og/eller stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet i går, 10:11 #7 Del Skrevet i går, 10:11 (endret) Hvorfor alle menn alltid? Du må skille mellom dine opplevelser og alle/alltid. Noen menn vil kanskje slenge ut stygge kommentarer for å såre deg eller ta igjen på en eller annen måte. Men dette er langt fra alle menn. Disse mennene du prater om, hvor mange er de og i hvilken kontekst har dette skjedd? For når man først skal basere «sannheten» på anekdoter eller personlige referanser, vil jeg si din opplevelse er fullstendig fremmed for meg. Jeg ser massevis av folk, både damer og menn, som tar avvisninger på en helt akseptabel måte. Og da med akseptabel måte tenker jeg enten å trekke seg forsiktig unna eller da ta det hele med et smil. Endret i går, 10:14 av Te- Presten 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #8 Del Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (22 timer siden): I hvilken situasjon er dette? Ute på byen med fulle menn eller på en app? Da kommer urinstinktene frem, du vet de hormonene som forteller oss at vi skal reprodusere 🙂 Glemte jeg å si at frontallappen også da kobles av sammen med selv innsikten. Sur er bare et ord for skuffelse, noe du helt sikkert kommer over. Anonymkode: ff461...87f Jeg foreslår å prøve noe som heter vanlig folkeskikk, det er faktisk ikke så vanskelig som mange skal ha det til😄 Anonymkode: eac62...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Er nok muligens en dårlig forsvarsmetode, ved å prøve å legge frustrasjonen over avvisningen på deg/dere. Enig i at det er en dårlig taktikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Jeg prøver å behandle fremmede bra, uavhengig av kjønn. Kanskje du rett og slett er usjarmerende med mindre du er forelsket? Anonymkode: 6f463...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg prøver å behandle fremmede bra, uavhengig av kjønn. Kanskje du rett og slett er usjarmerende med mindre du er forelsket? Anonymkode: 6f463...6b6 ? Anonymkode: 5633b...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Ingen skal si til noen at de er sure. Da blir vi i hvertfall ikke mer tent/engasjert Endret 9 timer siden av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå