AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:01 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:01 Er en lavinntekt familie, skal snart ha bilen inn på eu kontroll og vet vi må fikse for 10-15 tusen. Min eldste sønn flyttet hjemmefra for ca 2 år siden og har klart seg fint men er ikke flink til å spare. Han er 20år. Har lånt ca 3000kr denne mnd, fikk lovord om at pengene skulle komme tilbake 14. har ennå ikke sett noe til pengene eller hørt noe. Hadde det ikke vert for at vi hadde det litt trangt denne mnd hadde jeg kanskje sagt behold dem men syntes og det er litt viktig å lære at lån er nettopp et lån. Så skal jeg si noe eller bare prøve å få endene til å møtes på en annen måte? Huff er vanskelig med penger. Anonymkode: 72fd9...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:06 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:06 Ville spurt, og forklart hvorfor. Kanskje han lærer at å låne penger av deg, bare bør gjøres når virkelig nødvendig Anonymkode: 8f30d...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet tirsdag kl 11:10 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 Ville spurt og forklart hvorfor. Ville sagt at han må bare komme til deg om han har problemer. Du vil hjelpe så godt du kan. Det viktig å holde det man over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå