AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:49 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:49 Som tittelen sier, hva har du gjort i dag? Hvordan har dagen din vært? Litt ensom og kjedelig dag, så gøy å høre om andres 😅😊 Anonymkode: a52bd...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet tirsdag kl 11:02 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:02 Har dusjet og vasket håret, og satt på en vask 😊 Vurderer frokost og en kopp med te, men har ikke kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:09 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 Har nettopp spist dagens første måltid. Jeg har gjort rom klart for støvsugerroboten, så flere som blir vasket og støvsugd av den. Den driver på as we speak. Har gått ut med søppel, henta ved og fyrt i peisen. Til og med kledd meg før kl var 10 i dag. Sletta airbnb-kontoen min også. Driver med å de-googligfisere livet mitt, så bytter epost på flere ting til proton-mailen min. Nå googler jeg ikke ting lenger, nå er duckduckgo min søkemotor Har spilt på telefonen og tatt dagens duolingo (streak på 1129 dager). Nå skal jeg straks jobbe 1-2 timer. Anonymkode: bf994...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:16 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:16 Våknet halv 9. Vært en tur til tannpleieren, og spiser havregrøt og ser på Love Island nå. Skal se gårsdagens episode med Åsted Norge, før jeg setter i gang med å legge opp klær. Etter det skal jeg enten jobbe litt med masteroppgaven eller spille. Er ufør, så dagene mine er mye av det samme. Anonymkode: c6672...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Våknet 07:00, vekket ungdommen, drakk kaffe mannen min hadde laget, laget matpakke til den håpefulle, ordnet meg og gikk på jobb (jobber på egen del av huset) Så gikk jeg tur med hunden ca 11:30. Nå jobber jeg, og føler jeg har tatt tak i noen ting, og lager en liste på resten jeg må ordne. Anonymkode: 69725...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 20:49 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 Jeg har vært på jobb, svømt 450 meter, og fått hjemmelaget torskecurry fra snill Mann. Etter det var kroppen sliten så jeg har hvilt på sofa med relaxing jazz fra youtube på tv’en resten av kvelden. 😌 Leggetid nå 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet i går, 00:09 #7 Del Skrevet i går, 00:09 I dag har jeg …. vært våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå