Million Skrevet tirsdag kl 11:03 #21 Del Skrevet tirsdag kl 11:03 Egg og makrell i tomat er jo to av de sunneste (og beste) påleggene man kan ha på brødmaten, og det forbyr de? Herregud for noen sarte persilleblad den gjengen er på din arbeidsplass! Jeg spiste stadig vekk makrell i tomat på rundstykker eller brødskiver i kantinen på jobben. De solgte det der, og det var ingen som noensinne klaget på de som spiste det. At det går an! 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet tirsdag kl 11:08 #22 Del Skrevet tirsdag kl 11:08 Så å si alle spiser makrell i tomat hos oss…jobber i helsevesenet. Både det og egg lukter jo langt mindre enn varmmat, så skjønner ikke forbudet. Mat _skal_ jo lukte noe. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:09 #23 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 Ridderost og kimchi på meg, da. Seriøst, det går jo ikke an å forby alt mulig. De som er så sarte at de ikke klarer lukten av vanlige matvarer får spise på kontoret eller utendørs selv. Anonymkode: 034a8...6db 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet tirsdag kl 11:10 #24 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 (endret) Hadde kanskje jeg tatt med surstrømming istedenfor og blitt helt paff ved reaksjonene. Hææ, men forbudet gjelder jo makrell?? Endret tirsdag kl 11:12 av Laraa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet tirsdag kl 11:12 #25 Del Skrevet tirsdag kl 11:12 Merkelig idé å forby enkelte typer mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 11:15 #26 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har begynt i ny jobb hvor dette er forbudt på maten. Er det vanlig? Anonymkode: 2a0ac...a1e Barnslig forbud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet tirsdag kl 11:15 #27 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 Er nysgjerrig på hva slags bedrift du jobber i..m 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:16 #28 Del Skrevet tirsdag kl 11:16 Makrell i tomat hadde sikkert vært lovlig på arbeidsplassen om folk hadde spist opp hele boksen med makrell i tomat. Det er liksom en slags uskreven regel, tenker jeg. Hehe. Siden det avler så mye stank. Litt dumt, da det er noe av det bedre pålegget som er. Anonymkode: f7e5f...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:17 #29 Del Skrevet tirsdag kl 11:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ridderost og kimchi på meg, da. Seriøst, det går jo ikke an å forby alt mulig. De som er så sarte at de ikke klarer lukten av vanlige matvarer får spise på kontoret eller utendørs selv. Anonymkode: 034a8...6db Vi har ikke forbud, men vi spiser på kontoret. Deler ca 10 kvadratmeter med 5 andre. Imøteser gjerne et forbud mot egg, det er på ekte belastende å sitte i fiselukt hele dagen som siver ut av diverse matbokser. Synes også det er kjipt når kolleger kommer inn til oss et ærend og den lukta henger i rommet. Alle her som sier "ok da tar jeg med noe annet stinkende istedenfor" er jo helt sjuke. Skal du stinke ned et sted av prinsipp? Snakk om tverr personlighet. Ta hensyn. Skru på antennene. Egget kan du spise til kvelds, samme med surstrømming og fiskekaker. Anonymkode: 3d976...6e7 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 11:19 #30 Del Skrevet tirsdag kl 11:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke forbud, men vi spiser på kontoret. Deler ca 10 kvadratmeter med 5 andre. Imøteser gjerne et forbud mot egg, det er på ekte belastende å sitte i fiselukt hele dagen som siver ut av diverse matbokser. Synes også det er kjipt når kolleger kommer inn til oss et ærend og den lukta henger i rommet. Alle her som sier "ok da tar jeg med noe annet stinkende istedenfor" er jo helt sjuke. Skal du stinke ned et sted av prinsipp? Snakk om tverr personlighet. Ta hensyn. Skru på antennene. Egget kan du spise til kvelds, samme med surstrømming og fiskekaker. Anonymkode: 3d976...6e7 Hva skal være lov da nugatti eller gulost? Eneste som ikke lukter noe .. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet tirsdag kl 11:22 #31 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber du i barnehage eller Anonymkode: 3192c...bc9 👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:22 #32 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 Så utrolig teit og uetisk å forby sunn mat. Anonymkode: 057bf...bd7 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendetta Skrevet tirsdag kl 11:23 #33 Del Skrevet tirsdag kl 11:23 Hva i alle dagers fjotterier er dette? Utrolig barnslig.. hva slags arbeidsplass gjelder dette på? Nå må folk skjerpe seg ti hakk. Det er mat det er snakk om, ikke illeluktende bæsj. Å forby folk å spise sunn mat er det dummeste jeg har hørt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #34 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Det er ekstremt barnslig av arbeidsplassen å "forby" ansatte å spise helt vanlig mat pga litt lukt. Du får be de starte å oppføre seg som voksne mennesker. Anonymkode: ecfa8...3ae 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 #35 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har ikke forbud, men vi spiser på kontoret. Deler ca 10 kvadratmeter med 5 andre. Imøteser gjerne et forbud mot egg, det er på ekte belastende å sitte i fiselukt hele dagen som siver ut av diverse matbokser. Synes også det er kjipt når kolleger kommer inn til oss et ærend og den lukta henger i rommet. Alle her som sier "ok da tar jeg med noe annet stinkende istedenfor" er jo helt sjuke. Skal du stinke ned et sted av prinsipp? Snakk om tverr personlighet. Ta hensyn. Skru på antennene. Egget kan du spise til kvelds, samme med surstrømming og fiskekaker. Anonymkode: 3d976...6e7 Nesten all mat har lukt. Skal det bli pålagt å spise kun brødskive med gulost til lunsj? Anonymkode: 46cc0...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet tirsdag kl 11:28 #36 Del Skrevet tirsdag kl 11:28 Syns gammelost og pultost er være. Aldri hørt om slik regel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #37 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi har ikke forbud, men vi spiser på kontoret. Deler ca 10 kvadratmeter med 5 andre. Imøteser gjerne et forbud mot egg, det er på ekte belastende å sitte i fiselukt hele dagen som siver ut av diverse matbokser. Synes også det er kjipt når kolleger kommer inn til oss et ærend og den lukta henger i rommet. Alle her som sier "ok da tar jeg med noe annet stinkende istedenfor" er jo helt sjuke. Skal du stinke ned et sted av prinsipp? Snakk om tverr personlighet. Ta hensyn. Skru på antennene. Egget kan du spise til kvelds, samme med surstrømming og fiskekaker. Anonymkode: 3d976...6e7 All matt lukter jo. Og folk reagerer fordkjellig. Jeg klarer ikke lukt av gammelost og pultost men nekter da ikke folk å spise det har en sønn og mannen som elsker slik ost. Og ser gubben han klarer ikke lukten av salami, banan og løk. Ene ungdommen liker ikke lukt av Leverpostei. Blir jo helt håpløs blir da snart kun smør eneste folk kan ha på da. Siden folk reagerer forskjellig på lukter. Foresten kan jo ikke ha smø heler for er jo enkelte smør typer og med sterk lukt Anonymkode: 038df...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:34 #38 Del Skrevet tirsdag kl 11:34 Da ville jeg gått inn for matpakke med krydret, røkt pølse og camembert, ridderost osv Anonymkode: 6f772...53d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:34 #39 Del Skrevet tirsdag kl 11:34 Da hadde jeg begynt å søke ny jobb umiddelbart, gitt. Å gjøre det forbudt å spise så vanlig og sunn mat på jobb fordi det lukter, det vitner om at ledelsen både er kunnskapsløs og av en type jeg ikke ønsker å jobbe med. Ikke verdt å bruke en tredjedel av livet et slikt sted. Anonymkode: e83e5...831 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:36 #40 Del Skrevet tirsdag kl 11:36 Jeg liker ikke lukta,men regelen var bare helt tullete. Anonymkode: 9dd26...aaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå