AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:29 #61 Del Skrevet tirsdag kl 15:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har begynt i ny jobb hvor dette er forbudt på maten. Er det vanlig? Anonymkode: 2a0ac...a1e Vet ikke h or vanlig det er, men det er ikke noe jeg tar med før jeg har sett flere andre ta det med. Skjønner det godt, mange blir sterkt plaget når det stinker fis og sur fisk mens de spiser. Anonymkode: 873de...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:29 #62 Del Skrevet tirsdag kl 15:29 Egg lukter jo ikke mye hvis de er skrelt. Da lukter kaffe mer og verre. Jeg synes kaffe lukter så vondt! Det stinker jo når noen tar med en kaffe tilbake til pulten. 🤢 Anonymkode: 32f8c...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet tirsdag kl 15:38 #63 Del Skrevet tirsdag kl 15:38 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det ledige stillinger hos dere? Høres ut som en fantastisk arbeidsplass! Er det separate herre- og dametoaletter også? Anonymkode: 2f7e4...5a2 Vet om en arbeidsplass som kan passe den beskrivelsen. I tillegg så får du arbeidssko med borrelås. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:38 #64 Del Skrevet tirsdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må tilføye at all mat som stinker og gir andre ubehag er forbudt. Jeg synes det er fint. Ts Anonymkode: 2a0ac...a1e Men all mat kan jo gi noen ubehag. Jeg synes feks Banos og smøreost ser ut, lukter og smaker som noe som ligger i ei grøft etter byen, men ville aldri ramlet meg inn å trekke mine preferanser inn i hva folk skal spise. Anonymkode: 46cc0...e1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:44 #65 Del Skrevet tirsdag kl 18:44 Laraa skrev (7 timer siden): Hadde kanskje jeg tatt med surstrømming istedenfor og blitt helt paff ved reaksjonene. Hææ, men forbudet gjelder jo makrell?? Det kan du jo gjøre, og da kommer det og på listen. Listen er typisk mat folk synes det er greit og plage andre med. Tilogmed opplevd « flykræasj « som pålegg på matpakke på fly 😅 gud bedre som jeg spøy. Synes arbeidsplassen her har gjort noe veldig klokt. Anonymkode: 01556...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:45 #66 Del Skrevet tirsdag kl 18:45 Rakfisksalat hver dag 😆 Anonymkode: 3166d...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:46 #67 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 Forby kaffe også? Ekkel kaffeånde er grusomt! Anonymkode: b6f41...d86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:50 #68 Del Skrevet tirsdag kl 18:50 Digg! Jeg vurderer innføre samme på min arbeidsplass. Vi har 3-4 stk som ofte har med seg svært illeluktende mat, og ja - det er jo mat - men det STINKER og vi har kunder på besøk stadig vekk. Verste er når de varmer gårsdagens fiskegryte i mikroen, da setter lukta seg i alt! En gang brakk en kunde seg som var inne for å ha kontraktsmøte liksom. Har tatt det opp flere ganger med de det gjelder, både på en pen måte og på en direkte måte. Så neste skritt blir jo å bare innføre forbud 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5ebc9...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet tirsdag kl 18:51 #69 Del Skrevet tirsdag kl 18:51 Herregud er det mulig , er de ikke voksne de på din jobb. stikk innom en internasjonal butikk og spør etttr frukten Durian. Så skal det komme nye saker på den barnslige lista 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:53 #70 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Hos oss var det ei som ikke tålte at det lå et bananskall i matsøpla. Hvis en av gutta kjøpte en grillkylling klikket hun helt. Jeg søkte meg til annen avdeling, orker ikke drama. Anonymkode: 5e960...8d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:59 #71 Del Skrevet tirsdag kl 18:59 Helt ok å «legge forbud» mot mat med veldig sterk og voldsom lukt. Men så er jo spørsmålet hvor grensa skal gå? Hvorfor kun egg og makrell i tomat? Hva med folk som varmer opp middagsrester i microen? Eller kylling fra varmdisk (som lukter helt HINSIDES jæklig for meg som ikke liker det 🤢)? Kan alle hos dere sette mat på «nei-lista»? Anonymkode: e1054...9df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #72 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 Hadde virkelig hatt problemer med å ta en slik arbeidsplass seriøst. Anonymkode: 278f9...ae2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:03 #73 Del Skrevet tirsdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må tilføye at all mat som stinker og gir andre ubehag er forbudt. Jeg synes det er fint. Ts Anonymkode: 2a0ac...a1e Javel? Vi har alle ulike preferanser, så det er fritt frem å forby noe én person synes «stinker» og får ubehag av? Da kan dere til slutt ende opp med å spise ingenting. Anonymkode: 6e33c...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #74 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Javel? Vi har alle ulike preferanser, så det er fritt frem å forby noe én person synes «stinker» og får ubehag av? Da kan dere til slutt ende opp med å spise ingenting. Anonymkode: 6e33c...3aa Altså... det er jo ikke bare preferanser, det kan jo gjerne være direkte kvalmende for de det gjelder. Du er bra egoist om det er så livsviktig for deg å spise noe du vet andre får ubehag av. De kan jo ikke nødvendigvis noe for det liksom, jeg brakk meg av lukt av rått og røkt kjøtt da jeg var gravid, det var ikke en "preferanse". Om noen hadde sagt til meg at de brakk seg av *sett inn hvilken som helst matvare du vil her* så hadde det kostet meg null å bytte til gulost på skiven liksom. Du er jo borderline psykopat om du virkelig sitter og koser deg med mat du vet andre får ubehag av. Anonymkode: 4bfd3...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:08 #75 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må tilføye at all mat som stinker og gir andre ubehag er forbudt. Jeg synes det er fint. Ts Anonymkode: 2a0ac...a1e Men hvem bestemmer hva som stinker? Selv syns jeg egg lukter nesten ingenting, og definitivt mindre enn salami, f.eks. Derimot lukter gamle bananer og halvspiste epler helt forferdelig. Da jeg var gravid hatet jeg lukten av kaffe, selv om jeg vanligvis syns det lukter godt. Anonymkode: 034a8...6db 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 08:21 #76 Del Skrevet onsdag kl 08:21 Skulle vært sånn overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 08:26 #77 Del Skrevet onsdag kl 08:26 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men hvem bestemmer hva som stinker? Selv syns jeg egg lukter nesten ingenting, og definitivt mindre enn salami, f.eks. Derimot lukter gamle bananer og halvspiste epler helt forferdelig. Da jeg var gravid hatet jeg lukten av kaffe, selv om jeg vanligvis syns det lukter godt. Anonymkode: 034a8...6db For meg er det parfyme og aftershave som er verst. Hadde en som tok med nydelig hvitløks-curry og annet, som ble varmet opp i micro. Kraftig lukt! Jeg syntes det var greit, men som du skriver: hvem skal bestemme? Tenker at folk bør ordne opp internt med sånt, og ta hensyn. Litt som med å ta med hund på jobb. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:27 #78 Del Skrevet onsdag kl 08:27 Høres egentlig veldig rart og fjollete ut. Jeg er veldig sær og det er veldig mye pålegg jeg ikke liker synet av en gang og hvertfall ikke lukten, men det er jo ikke ditt problem, det er mitt. Anonymkode: b7ad2...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:57 #79 Del Skrevet onsdag kl 11:57 AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 12.34): Da ville jeg gått inn for matpakke med krydret, røkt pølse og camembert, ridderost osv Anonymkode: 6f772...53d Bare fordi fordi fordi? Seriøst, dette er en side ved mennesker jeg ikke skjønner. Type ungdomsskole-mentalitet. Anonymkode: f7e5f...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:03 #80 Del Skrevet onsdag kl 12:03 Sydvesta Orkana skrev (På 18.2.2025 den 11.41): På en tidligere arbeidsplass blei det etter kort tid gitt beskjed til en nyansatt om at han bare kunne glemme å fortsette å ha gammelost på arbeidsmaten- uavhengig av om han spiste sammen med oss andre eller på sitt eget kontor ( andre kollegaer måtte innom kontoret hans i løpet av dagen). Selv kuttet jeg ut riskaker da jeg ble klar over at en kollega syns lukta var j***. Forbud mot makrell i tomat høres helt naturlig ut for meg- jeg har innført det i heimen for lenge siden 🤢 Riskaker lukter som noen har diaré Anonymkode: e9639...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå