AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:03 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:03 Har begynt i ny jobb hvor dette er forbudt på maten. Er det vanlig? Anonymkode: 2a0ac...a1e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:09 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:09 Jobber du i barnehage eller Anonymkode: 3192c...bc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet tirsdag kl 10:17 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:17 Endelig et nødvendig påbud som gir mening...🙃 24 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:17 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:17 Som stor fan av egg til lunsj burde jeg blitt litt fornærmet, men jeg er helt enig mtp makrell i tomat 🤭 Du kan jo ta det som en utfordring og se hva slags annen mat med kraftig lukt du kan få forbud mot. Løksuppe, indisk mat, fisk, kanelboller, alt med hvitløk.. Surströmming hvis du er veldig modig 🤭 Har de forbud mot mat som lager lyd og, eller er det bare lukt? Anonymkode: 13cf0...6f2 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 10:25 jeg har ikke hørt om det før men jeg kan skjønne det, det stinker Anonymkode: e5228...331 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:26 #6 Del Skrevet tirsdag kl 10:26 Jeg ville tenkt det var litt pussig, og samtidig såpass lett å skjønne hvorfor at jeg aldri i verden hadde laget noen sak av det. Anonymkode: 7e859...68d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:31 #7 Del Skrevet tirsdag kl 10:31 Er det ledige stillinger hos dere? Høres ut som en fantastisk arbeidsplass! Er det separate herre- og dametoaletter også? Anonymkode: 2f7e4...5a2 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet tirsdag kl 10:32 #8 Del Skrevet tirsdag kl 10:32 Vi har «fiskefritt» spiserom på jobb, ikke noe uvanlig egentlig. Det har med hensyn å gjøre, da bl.a. fisk har kraftig lukt, og vi er mange som spiser her… 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:34 #9 Del Skrevet tirsdag kl 10:34 Haha, kunne tenkt med det forbudet selv - hvertfall mot makrell i tomat. Egg spiser jeg selv... Men - når det er sagt, så synes jeg et slikt forbud er helt sykt hvis en faktisk har klart å få dette igjennom!! Folk må tåle litt, vettu hva!! Så lenge det ikke er snakk om farlige alleriger! Anonymkode: 73f54...a88 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:36 #10 Del Skrevet tirsdag kl 10:36 salami 🤮 det burde de hatt på listen.. Anonymkode: 2e91f...bba 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:40 #11 Del Skrevet tirsdag kl 10:40 Da burde du ta Gammelost med deg! Anonymkode: bcecd...c68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet tirsdag kl 10:41 #12 Del Skrevet tirsdag kl 10:41 (endret) På en tidligere arbeidsplass blei det etter kort tid gitt beskjed til en nyansatt om at han bare kunne glemme å fortsette å ha gammelost på arbeidsmaten- uavhengig av om han spiste sammen med oss andre eller på sitt eget kontor ( andre kollegaer måtte innom kontoret hans i løpet av dagen). Selv kuttet jeg ut riskaker da jeg ble klar over at en kollega syns lukta var j***. Forbud mot makrell i tomat høres helt naturlig ut for meg- jeg har innført det i heimen for lenge siden 🤢 Endret tirsdag kl 10:42 av Sydvesta Orkana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:41 #13 Del Skrevet tirsdag kl 10:41 Makrell i tomat skulle vært påbudt å spise utendørs 🤭 Anonymkode: 9c25a...c2b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet tirsdag kl 10:42 #14 Del Skrevet tirsdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da burde du ta Gammelost med deg! Anonymkode: bcecd...c68 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:42 #15 Del Skrevet tirsdag kl 10:42 Haha, jeg hadde bare tatt med en haig andre "stinke"-matvarer. Røkt makrell, eksotiske gryteretter, fårikål, you name it. Skal de liksom forby alt annet enn skinkeost på tube? Anonymkode: be636...31e 9 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:43 #16 Del Skrevet tirsdag kl 10:43 Dette er noe av det mest latterlige jeg har hørt. Er det virkelig sant? på min arbeidsplass spiser vel 80% av oss makrell til lunsj hver dag. sunt og godt! Tror jeg hadde gått ut for å spise maten min da, for ingen skulle kunne få meg til å slutte med helt vanlig norsk sunn mat! Anonymkode: dd9ca...d52 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:46 #17 Del Skrevet tirsdag kl 10:46 Det er noe ekstremt tandert over folk som ikke tåler lukta av egg og makrell i tomat.. er vel heller de få det gjelder som bør holde seg unna lunsjen da, hvis det er et så helvettes stort problem. Anonymkode: 0d13a...e2a 27 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet tirsdag kl 10:48 #18 Del Skrevet tirsdag kl 10:48 (endret) Hvorfor bare disse to tingene? Er da mye annet som stinker! Jeg hater lukta av de fleste Fjorland-middager f.eks, og de stinker jo verre når de er varmet i mikrobølgeovnen som har blåst lufta rundt i hele rommet. Eller kaffe. At det er sosiale akseptert å drikke kaffe overalt er meg en gåte, det STINKER!!! Vil heller at en hel guttegjeng skal sitte med hver sin kebabtallerken på bussen enn at kaffe-mafiaen stinker opp hele bussen om morgningen. Poenget mitt er at alle er ulike og reagerer på ulike lukt. Selv er jeg enda mer sensistiv for lyd. Hadde heller hatt forbud mot knekkebrød enn makrell i tomat hvis jeg fikk bestemme. Etter annen knasemat. Eller banan. Og tyggis. Folk smatter så grønnjævelig! Folk som smatter skulle blitt fratatt pauserettighetene sine slik at vi andre ble garantert et smattefritt pauserom. Den eneste man kan jobbe med og sette grenser for er seg selv. Å ha forbud mot makrell og egg er virkelig ikke veien å gå. Endret tirsdag kl 11:51 av Blåttvann 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet tirsdag kl 10:55 #19 Del Skrevet tirsdag kl 10:55 Åpner man opp for den type forbud, så vil det ikke ta noen ende. Hva folk synes er ubehagelig lukt kan være så ymse. At folk ikke klarer å stå i det ubehaget litt vond lukt er, anser jeg som en total fallitterklæring. Jeg hadde syntes det hadde vært dirket flaut om jeg var så sart. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:56 #20 Del Skrevet tirsdag kl 10:56 Det hadde faktisk vært oppsigelsesgrunn. Ikke fordi jeg hverken spiser makrell i tomat eller egg på skiva til lunch, men at det sier enormt mye om arbeidsplassen. Hva er konsekvensen for å bryte forbudet? Oppsigelse? Trekk i lønn? Ser for meg to-tre fjollete bimboer som lager masse oppstyr, grupperinger, intriger etc, og en sjef som ikke tørr å være sjef. Oppskriften på dårlig arbeidsmiljø. Anonymkode: a3934...a30 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå