Gå til innhold

Strømper

Dc21

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 29 som blir veldig tent på strømper. Lurer dermed på om det er noen jenter som tenner på strømper? Og om det er vanlig hos kvinner ? Syns det er veldig taboo å snakke om det vanligvis. 

Endret av Dc21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det nettopp en tråd som ble stengt for kommentarer grunnet en intetsigende tittel på bare ett ord. Bare nevner det.

Ellers er svaret selvfølgelig ja. Nesten uansett tema så finnes det noen som tenner på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de tenner ikke på strømper, og de tenner heller ikke på at har de på selv. De synes stort sett det ikke er noe å snakke om.

Anonymkode: fed79...8dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å samboer har på sokker når vi knuller. Det tenner meg enormt. Liker best  hun har på vanlige hvite tennissokker ❤️🤭

Anonymkode: c0bbb...7d5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er samboer sin store fetisj så her har vi en svær koffert faktisk full av strømper og strømpebukser i ulike farger og fasonger.

Strømper i seg selv tenner meg ikke, men jeg tenner på at han tenner og på å føle meg sexy. Han tenner på følelsen av nylon og det gjennomsiktige stoffet, se føttene mine igjennom.

Det jeg syns er kult er hel strømpebukse uten fransk åpning, at han stryker mellom beina mine utenpå stoffet og at han river opp strømpebuksen når jeg står på alle fire.

Anonymkode: c7e64...d60

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo drømmen om dama hadde vært slik. Liker spesielt seamless strømper.. føtter er så sexy i det gjennomsiktige stoffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er kvinner som tar på seg strømper og sexy undertøy når de skal onanere. Da føler de seg sexy og det gir en liten piff på ting. Det er også lesber som bruker strømper og sexy undertøy for å forføre den andre. Så det er tydeligvis noe kvinner renner på og føler seg sexy i også 

Anonymkode: a3ef7...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er samboer sin store fetisj så her har vi en svær koffert faktisk full av strømper og strømpebukser i ulike farger og fasonger.

Strømper i seg selv tenner meg ikke, men jeg tenner på at han tenner og på å føle meg sexy. Han tenner på følelsen av nylon og det gjennomsiktige stoffet, se føttene mine igjennom.

Det jeg syns er kult er hel strømpebukse uten fransk åpning, at han stryker mellom beina mine utenpå stoffet og at han river opp strømpebuksen når jeg står på alle fire.

Hvorfor rive opp og ødelegge strømpebuksa? Mye bedre bare å lage et lite snitt i skrittkilen, denne er forsterket og da går den fint an å bruke under skjørt og kjoler uten at den rakner. Så er det litt pirrende å gå og vite at det er fri tilgang inn der..

Anonymkode: 841bc...c3b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kunne jeg/kona skrevet🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor rive opp og ødelegge strømpebuksa? Mye bedre bare å lage et lite snitt i skrittkilen, denne er forsterket og da går den fint an å bruke under skjørt og kjoler uten at den rakner. Så er det litt pirrende å gå og vite at det er fri tilgang inn der..

Anonymkode: 841bc...c3b

Fordi det er råskapen ved å rive den opp jeg syns er sexy. Skjer ikke hver gang, men har nok av div strømpebukser å velge mellom så om det ryker et par stk i uka er ikke det noen krise. Det går også fint an å bruke en som er rivd opp flere ganger også, variasjon i uttrykket. Hender også at den pent og pyntelig blir klippet opp i skrittet. Ikke alle strømpebukser har den forsterkningen du snakker om, jeg foretrekker uten.

Under kjole bruker jeg enten vanlig h&m strømpebukse (når jeg er hjemme til jul f.eks) eller en med fransk åpning når vi går ut sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (13 timer siden):

Kunne jeg/kona skrevet🥰

Skulle akkurat skrive det samme om meg og partner. Så og si ord for ord den samme tenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fordi det er råskapen ved å rive den opp jeg syns er sexy. Skjer ikke hver gang, men har nok av div strømpebukser å velge mellom så om det ryker et par stk i uka er ikke det noen krise. Det går også fint an å bruke en som er rivd opp flere ganger også, variasjon i uttrykket. Hender også at den pent og pyntelig blir klippet opp i skrittet. Ikke alle strømpebukser har den forsterkningen du snakker om, jeg foretrekker uten.

Under kjole bruker jeg enten vanlig h&m strømpebukse (når jeg er hjemme til jul f.eks) eller en med fransk åpning når vi går ut sammen. 

Et par stykker i uka. Mitt kleshjerte 💔 

Anonymkode: b738b...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lyden fra ei strømpebukse som ryker, forså å lirke pikken forbi trusa og inn.. gir meg flashback som youngman på hurtigruta🥰
Det ble ofte kjapisser midt i vakta, med hun hærlige voksne damen. Uniform generelt, dressjakke, skjorte, skjørt, strømpebukse og pene sko.. Jeg tente på alt ved henne.. og jeg ble kåt når hun smilte til meg.
Og ja.. noen ganger tok vi oss bedre tid.. da vrengte hun av seg trusa, for hun likte spesiellt at jeg slikket henne utenpå strømpebuksa.. søkkvåt av sikkel, søkkvåt av kåthet. Klitten hennes var ganske stor, så tunga mi danset lett over den følsomme klitten. Hun lugget meg i håret når hun kom.. Det føltes kjempehærlig ut, selv om det var litt ondt.. Og hun smakte helt fortreffelig, selv om det smakte litt nylon til å begynne med🤭

Uansett hva som tenner oss, har fetishen et navn.. Jeg tenner enormt på lyder, men også på lukt og smak. Så kobles dette til en vakker voksen dame i uniform.. så skjønner sikkert alle, at vi holdt på å knulle oss ihjel på Norskekysten på 80-90-tallet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Et par stykker i uka. Mitt kleshjerte 💔 

Anonymkode: b738b...bbf

Du får si ifra hvis du er interessert i å kjøpe de for å hekle vanter så kommer vi til en ordning 👍

Neida, jeg ser poenget ditt, men mtp at det er hmmm godt og vel et år siden sist jeg kjøpte meg et plagg (da på tise) og jeg kan ikke huske sist jeg kastet ett, så føler jeg at jeg har litt god/grei samvittighet allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 10.59):

Jeg elsker å samboer har på sokker når vi knuller. Det tenner meg enormt. Liker best  hun har på vanlige hvite tennissokker ❤️🤭

Anonymkode: c0bbb...7d5

Ja, hvite sokker er så sexy! Her blir de heldigvis alltid værende på. Hun sover stort sett alltid med sokker på også. Nå på vinteren bruker hun to par. Er så sexy å skimte enda et par gjennom det ytterste også. Liker å massere føttene hennes og kose med sokkene hennes også. 

Anonymkode: 36cec...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...