AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:00 Jeg er en blikkflørter. Har jeg en sånn dag synes jeg at det er spennende/morsomt å leke litt med det for eksempel på kollektivtransport. Verste jeg har gjort som gift er i mine egne øye blikkflørting over tid med en fyr på lang togtur. "Magien" forsvant da han fyren kom bort og pratet til meg, så da ble jeg innesluttet og avvisende. I mannens øyne ville nok det verste vært at jeg har blikket litt med en venn av han og en felles bekjent i foreldrekretsen (begge deler når han ikke har vært der). Anonymkode: aa630...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet tirsdag kl 09:48 #2 Del Skrevet tirsdag kl 09:48 Jeg har ikke gjort noe ille, mannen min er den beste personen i mitt liv, og det er uaktuelt å gjøre slikt som beskrevet over. 3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:12 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en blikkflørter. Har jeg en sånn dag synes jeg at det er spennende/morsomt å leke litt med det for eksempel på kollektivtransport. Verste jeg har gjort som gift er i mine egne øye blikkflørting over tid med en fyr på lang togtur. "Magien" forsvant da han fyren kom bort og pratet til meg, så da ble jeg innesluttet og avvisende. I mannens øyne ville nok det verste vært at jeg har blikket litt med en venn av han og en felles bekjent i foreldrekretsen (begge deler når han ikke har vært der). Anonymkode: aa630...d8a Det hadde jeg reagert kraftig på. Pokker så illojal. Nå vet vennene hans at du er troendes til et lite sidesprang. Jaja.. Jeg har aldri gjort noe man kan reagere på. Ingen flørting, ingen teksting, ingenting... M50 Anonymkode: 74b28...756 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:32 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:32 Jeg regner meg ikke som utro, fordi dette var et forhold på 1 uke. Vi kysset begge exne våre på samme dag, uten at den andre visste det og slo opp over manglende følelser. Føler heller jeg var utro mot exn for å ha det lille forholdet med han der. Liker ikke kalle det forhold, det var så vidt verdt en flørt. Dårlig vibe. Så det forholdet, ikke å kysse bak ryggen hans, er det verste jeg har gjort. Anonymkode: 0cf3c...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:11 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:11 Jeg var en periode gjensidig betatt av en annen mann. Det skjedde da jeg ble pålagt å jobbe tettere med en kollega i noen uker (overtok viktige oppgaver da en annen kollega slutta brått), samtidig som forholdet til den nye kjæresten min var blitt vanskelig fordi han en periode var sjalu på alt og alle i min krets. Jeg var sliten av kjærestens fokus, og hvem som helst ga mer ro enn ham, og var derfor "mer sexy". Men siden jeg var utro mot en eks for mange år siden, da jeg var yngre, og jobba mye med meg selv etterpå, så jeg det hele utenfra og liksom åja, jeg reagerer sånn og sånn pga det og det. Jeg så meg selv analytisk. Det var derfor nesten kjedelig, jeg hadde ingen unnskyldninger fordi jeg så alt så tydelig. Min kollega var gift med barn i barneskole, så det var heller ikke bra, og han var en impulsiv type, en fin kontrast til den overtenkende kjæresten min, men jeg tenkte: Denne mannen vil gjøre noe veldig dumt snart. Det endte med at min fulle kollega mer eller mindre la an på meg foran alle kolleger på avdelingssommerfesten (folk kommenterte faktisk til ham: husk at du har kone og unger der hjemme). Men jeg var edru, hadde med meg alkoholfri sjampanje fra polet (holdt på med hvitt halvår). Så jeg kom greit fra det. Det eneste jeg skulle ha gjort annerledes var å ha prata mer med andre på den festen. Men det ville vært litt rart å unngå min aller nærmeste kollega. Hører med til historia at dette var et vikariat og at jeg ikke søkte ny stilling der, men fant et helt annet sted. Forholdet til kjæresten ble mye bedre rett etterpå, også. Anonymkode: 14dcc...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 11:18 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Ingenting. Er jeg i et forhold er jeg 100 % trofast mot den personen. Da har jeg ingen behov for å flørte med andre menn. De som prøver seg, blir fort avvist. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:20 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:20 Flørter og klemmer på en mann på treningssenteret. Vi kjenner hverandre fra før litt…og han er også gift. Vi går ikke over streken, men det er blikkontakt der, litt flørt og klemming. Anonymkode: 0e6c8...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:22 #8 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 Jeg har sugd noen andre menn, og har mottatt noe slikking. Men ville aldri hatt sex (penetrering) med noen andre. Kommer aldri til å være utro. Anonymkode: dd0bd...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:01 #9 Del Skrevet tirsdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har sugd noen andre menn, og har mottatt noe slikking. Men ville aldri hatt sex (penetrering) med noen andre. Kommer aldri til å være utro. Anonymkode: dd0bd...d0b Hehe, tullemus. Du er jo utro. Anonymkode: a0f27...ec1 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:06 #10 Del Skrevet tirsdag kl 12:06 Alt du ikke kan eller vil fortelle partner er utroskap i mine øyne. Så synes både TS og selvfølgelig trollet over er utro Anonymkode: 732c6...9ce 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:10 #11 Del Skrevet tirsdag kl 12:10 Egentlig ingenting. Både jeg og partner kan "flørte" åpenlyst med andre, uten at det har noe å si. Anonymkode: 1c06a...dc7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:23 #12 Del Skrevet tirsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sugd noen andre menn, og har mottatt noe slikking. Men ville aldri hatt sex (penetrering) med noen andre. Kommer aldri til å være utro. Anonymkode: dd0bd...d0b Gi laptopen tilbake til mora di og slutt å trolle på KG. Anonymkode: 74b28...756 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:40 #13 Del Skrevet tirsdag kl 12:40 Ingenting, faktisk. Er alltid trofast i forhold, gjør ingenting jeg ikke kunne gjort med mannen min sittende ved siden av meg. Er absolutt ikke noe perfekt person, men akkurat der har jeg mitt på det rene, altså. Anonymkode: 4bf1b...243 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:47 #14 Del Skrevet tirsdag kl 13:47 Det du beskriver TS, det er da så illojalt at det er utroskap... Skikkelig råttent gjort å gjøre slikt bak mannens rygg. Anonymkode: 3e799...234 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:00 #15 Del Skrevet tirsdag kl 16:00 Ingenting. Jeg flørter ikke med andre menn eller ser på de slik som TS beskriver. Og om noen prøver seg så kan jeg smile og si beklager, jeg har kjæreste. Ferdig Anonymkode: 0a418...fff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:14 #16 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 Det "verste" må vel være å ha sittet på fanget til en kollega på en jobbfest, og danset med kollega. Men det har aldri vært flørting, eller romantiske tanker rundt det, og partner både vet om det og synes det er helt greit. Jeg flørtet mye og hadde masse ONS mens jeg var singel, men aldri vært i nærheten av å ville flørte med andre etter jeg møtte partneren min. Jeg har aldri følt ett behov for å gjøre noe jeg vet kommer til å såre han... Anonymkode: 970d5...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:08 #17 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har sugd noen andre menn, og har mottatt noe slikking. Men ville aldri hatt sex (penetrering) med noen andre. Kommer aldri til å være utro. Anonymkode: dd0bd...d0b Du har allerede vært utro så det suser etter Anonymkode: 42d69...f3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:02 #18 Del Skrevet i går, 01:02 Det verste må være at jeg har fantasert om en kollega som jeg liker ganske godt. Har tatt masse avstand til denne mannen og sørger for å ikke være alene med han (noe jobben heller ikke krever) eller snakke mer enn nødvendig med da det gir meg gode følelser å snakke med han.. fokuserer på negative/ realistiske sider ved denne mannen for å ikke drømme meg bort. det andre er at jeg har vært ute med venninner og danset på byen hvor det har vært menn ganske nærme. Bare noen få minutter, det føles ikke riktig bare. Anonymkode: 4331e...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:03 #19 Del Skrevet i går, 01:03 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flørter og klemmer på en mann på treningssenteret. Vi kjenner hverandre fra før litt…og han er også gift. Vi går ikke over streken, men det er blikkontakt der, litt flørt og klemming. Anonymkode: 0e6c8...f46 Ville egt sett på dette som utroskap dersom mannen hadde gjort dette mot meg bak min rygg. Anonymkode: 4331e...dee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:08 #20 Del Skrevet i går, 08:08 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det du beskriver TS, det er da så illojalt at det er utroskap... Skikkelig råttent gjort å gjøre slikt bak mannens rygg. Anonymkode: 3e799...234 Hva er råttent med å ha eierskap over egen kropp? Anonymkode: b38b0...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå