AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:42 #21 Del Skrevet tirsdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En veldig ordentlig henvendelse, og han virker hyggelig. Han var en ganske rolig fyr på skolen, ikke ham man legger mest merke til..... Min erfaring med menn som tar kontakt på nettet er at de som regel bare vil knulle litt og that's it. Er dere enig i det? Anonymkode: a5672...041 Kommer an på mennesketypen. Hvis det er en med bar overkropps-bilder på Tinder, så ville jeg tenkt det. Ikke om en mann som du beskriver. Er du interessert i han? Anonymkode: b5ab6...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:43 #22 Del Skrevet tirsdag kl 15:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En veldig ordentlig henvendelse, og han virker hyggelig. Han var en ganske rolig fyr på skolen, ikke ham man legger mest merke til..... Min erfaring med menn som tar kontakt på nettet er at de som regel bare vil knulle litt og that's it. Er dere enig i det? Anonymkode: a5672...041 Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt, og jeg er ikke enig. Akkurat nå vet du ikke hva han vil. Om det viser seg at han bare vil knulle og det er ikke noe du er interessert i, så har du selvfølgelig rett til å takke nei. Anonymkode: fdd5b...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:45 #23 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 Mtp at menn kontakter vilt fremmede de kun har sett profilbildet til, er vel ikke dette så merkelig. Anonymkode: b82c6...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:45 #24 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 Får du lite oppmerksomhet fra menn, siden dette oppleves så spesielt? Anonymkode: b82c6...039 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet tirsdag kl 15:52 #25 Del Skrevet tirsdag kl 15:52 er jo bare hyggelig. Men kjip du er som ikke svarer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:57 #26 Del Skrevet tirsdag kl 15:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En veldig ordentlig henvendelse, og han virker hyggelig. Han var en ganske rolig fyr på skolen, ikke ham man legger mest merke til..... Min erfaring med menn som tar kontakt på nettet er at de som regel bare vil knulle litt og that's it. Er dere enig i det? Anonymkode: a5672...041 Absolutt ikke enig i det. Jeg er gift på 11 året med en trofast og god mann som tok kontakt med med meg via facebook. Kun felles venner. Anonymkode: e1dac...70c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:52 #27 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får du lite oppmerksomhet fra menn, siden dette oppleves så spesielt? Anonymkode: b82c6...039 ☝️ Du overreagerer voldsomt ts. Anonymkode: 96afa...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå