Gå til innhold

Jeg ble kontaktet av en fra skolen som jeg aldri har snakket med før på messenger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk ut av videregående for 10.5 år siden, og er i dag blitt kontaktet av en fyr fra videregående den gang som gikk i parallellklassen min. Vi møttes på 10-års reunion  fjor høst, men snakket ikke sammen da heller. Likevel tok han kontakt med meg. Han har ikke bedt meg på en date, men bare skrevet en hyggelig beskjed til meg, og helt uventet var det kanskje likevel ikke, ettersom jeg hadde en følelse av at han så litt over på meg ila klassetreffet, men jeg tenkte ikke over det dengang fordi vi aldri har snakket sammen før..... Er ikke dette litt veldig rart? 

Anonymkode: a5672...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det virkelig så rart?

Anonymkode: 96afa...b6c

I og med at vi aldri snakket sammen på skolen, er jeg litt usikker.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hva? 

Anonymkode: 651ef...4dc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han sender en melding og "lufter" kanskje muligheten for å bli bedre kjent. 

Synes ikke det er rart i det hele tatt, tvert i mot beundrer jeg folk som tør å ta litt sjanser her i livet. 

Anonymkode: 1adaf...0fc

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart i det hele tatt. Hvordan skulle han ellers få kontakt med deg om han har gått og tenkt på deg?

Anonymkode: 20702...264

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at han har tatt mot til seg og våget seg på å ta kontakt. Ikke rart, bare modig.

Anonymkode: 4b6a2...2fb

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke turd å kontakte deg før. Koselig at han gjør det nå. Eller er du opptatt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at han har tatt mot til seg og våget seg på å ta kontakt. Ikke rart, bare modig.

Anonymkode: 4b6a2...2fb

Jeg tenker det samme. Tøft og modig av han. Du er derimot ikke forpliktet til å chatte med han eller å bli bedre kjent om ikke du vil TS.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at han sitt vindu til å prate med deg, utløp når dere gikk på skolen?

Kanskje han først nå ser hvor flott og deilig du faktisk er... 

Kanskje han ikke var interessert i deg da, men er blitt det nå...

Hva er egentlig forskjellen på å få en melding på messenger eller et hei i virkeligheten?

Går man mye i gata, da ser man mye folk.... Henger man mye på facebook, da ser man folk.... 

Jeg tenker dette er helt ufarlig og har han skrevet noe du synes er hyggelig, da bør du kanskje vurdere om dere kan ha en annen relasjon enn i dag... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge henvendelsen er gjort på en skikkelig og ordentlig måte, så er dette kun hyggelig gjort.

Anonymkode: 8d6c6...b60

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe rart ved dette? Hva skulle være rart?

Jeg har vært singel en stund, og det hender at gamle kjente tar kontakt. Skjønner at de forsøker å «lodde stemningen», men når jeg ikke viser noen interesse utover normal høflighet trekker de seg som oftest unna igjen. Helt greit å ta kontakt på en sivilisert måte, så lenge de respekterer det om man ikke er interessert. 

Tøft gjort av han, og et kompliment til deg. Det er det jeg ville ha tenkt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge henvendelsen er gjort på en skikkelig og ordentlig måte, så er dette kun hyggelig gjort.

Anonymkode: 8d6c6...b60

En veldig ordentlig henvendelse, og han virker hyggelig. Han var en ganske rolig fyr på skolen, ikke ham man legger mest merke til..... Min erfaring med menn som tar kontakt på nettet er at de som regel bare vil knulle litt og that's it.

Er dere enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En veldig ordentlig henvendelse, og han virker hyggelig. Han var en ganske rolig fyr på skolen, ikke ham man legger mest merke til..... Min erfaring med menn som tar kontakt på nettet er at de som regel bare vil knulle litt og that's it.

Er dere enig i det?

Han kan ha vært avstandsforelska i deg i mange år. Angret på at han ikke våget å prate med deg på på festen og ser på dette som en siste mulighet. Litt sånn, nå eller aldri. For han vil det være en ekstrem lettelse bare å klare å sende denne, ettersom nå kan han gå videre og vite at jeg faktisk prøvde.

Anonymkode: 4cfc4...38d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ha vært avstandsforelska i deg i mange år. Angret på at han ikke våget å prate med deg på på festen og ser på dette som en siste mulighet. Litt sånn, nå eller aldri. For han vil det være en ekstrem lettelse bare å klare å sende denne, ettersom nå kan han gå videre og vite at jeg faktisk prøvde.

Anonymkode: 4cfc4...38d

Såpass ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er dere enig i det?

Tenker at om det hadde vært målet hadde det vært mye lettere å ta kontakt på festen. Såklart kan han ha det som mål selv om han er mer rolig og tilbakeholden type, men min erfaring med såpass sjenerte menn (de som er interesserte men ikke nødvendigvis tør der og da) er at veldig mange av de (såklart ikke alle men) er håpløse romantikere som håper på å møte drømmedama og forbli sammen ut livet liksom. Mange sier ikke nei til et ligg heller, men veldig forskjell til de som sender melding til alle og enhver for å sjekke hvor de har napp, vs en som har likt deg på avstand og tar mot til seg til å sende en melding. Den siste gruppa vil oftere håpe på noe mer vil jeg si.

Anonymkode: 0bfe7...34e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig så rart?

Anonymkode: 96afa...b6c

Ja, men folk gjør rare ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tenker at om det hadde vært målet hadde det vært mye lettere å ta kontakt på festen. Såklart kan han ha det som mål selv om han er mer rolig og tilbakeholden type, men min erfaring med såpass sjenerte menn (de som er interesserte men ikke nødvendigvis tør der og da) er at veldig mange av de (såklart ikke alle men) er håpløse romantikere som håper på å møte drømmedama og forbli sammen ut livet liksom. Mange sier ikke nei til et ligg heller, men veldig forskjell til de som sender melding til alle og enhver for å sjekke hvor de har napp, vs en som har likt deg på avstand og tar mot til seg til å sende en melding. Den siste gruppa vil oftere håpe på noe mer vil jeg si.

Anonymkode: 0bfe7...34e

Men alltid hyggelig å bli spurt da. Vurderer faktisk å svare ham :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men alltid hyggelig å bli spurt da. Vurderer faktisk å svare ham :) 

Ja absolutt. Syns det er kult av han å ta kontakt med deg og han fortjener svar uansett hva du kunne tenke deg videre😀 

Anonymkode: 77f44...450

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt usikker. Hadde spurt han om hva slags veddemål han ikke prøver å tape

Anonymkode: 36c5f...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...