Anonym10671 Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar Hei, har blitt innkalt til jobbintervju, men har funnet ut at jeg ikke har så lyst på den allikavel. Burde jeg avlyse det? Synest det blir vanskelig å svare godt for seg når man egentlig ikke vil ha jobben på for eksempel om de spørr om hvor lenge ser du for deg å jobbe hos oss, hvorfor søkte du denne jobben osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Jeg synes det er ryddig og redelig å avlyse da, ja. Det er bortkastet tid for alle involverte og skaper bare unødvendig rot i prosessen. Er det lenge nok igjen til intervju kan de også eventuelt kalle inn en annen. Anonymkode: 4afe3...bcd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar Bare å avlyse. Har gjort det selv, går helt fint. Bortkasta tid for alle å gjennomføre jobbintervjuet hvis du likevel ikke vil ha jobben. Dessuten vil jeg jo tro det er vanskelig å skulle overbevise dem om at du er den rette for jobben når du egentlig ikke vil ha den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar Bare si at omstendighetene dine har endret seg og du er ikke lengre en aktuell kandidat for intervju hos dem men håper de finner riktig kandidat for stillingen. Anonymkode: e3da4...9e1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar Avlys ja! Anonymkode: 9a3af...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Jeg har gjort dette et par ganger selv - en gang før intervju og en gang etter førstegangsintervju, idet jeg ble invitert til intervju nummer to. Tar mye tid og ressurser å delta i slike prosesser fra begge parter, så ville helt klart bare avlyst. Høfligste mot dem og deg selv. Anonymkode: f2098...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Del Skrevet 19. februar Jeg har avlyst jobbintervju tre ganger, og arbeidsgiverne har satt pris på at jeg ga beskjed i forkant. Anonymkode: 612c6...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Del Skrevet 19. februar Hvorfor i all verden skal du ikke avlyse? Du kaster bort tiden til alle parter ved å stille opp når du uansett har bestemt deg for å trekke deg fra prosessen. Å gjøre ett halvdårlig intervju fordi du verken vil ha jobben eller er motivert vil nok mest sannsynlig bare gi dem ett dårlig inntrykk av deg, og vil kunne ødelegge for deg hvis du senere skulle søke på en stilling der. Anonymkode: 08a40...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Del Skrevet 19. februar Jeg har også avlyst et intervju en gang, og det satt arbeidsgiveren veldig pris på. Anonymkode: ab4bb...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå