Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Panamasaken som er en lang tråd om her inne. Grøsser av hele greia.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snabeltann skrev (59 minutter siden):

Panamasaken som er en lang tråd om her inne. Grøsser av hele greia.

Er dette hvitvasking saken?

Skrevet
sommermor skrev (1 time siden):

Alvdal saken kan jeg aldri glemme. En grusom sak om incest og grov barnemishandling. Moren fikk vel 21 års fengsel tror jeg.

Ellers så glemmer jeg ikke drapene på de to nydelige små guttene Mikael på 7 år og Gabriel på kun 1 år. Og hylet til faren som kom for å hente barna på samvær,og ble arrestert for drapene. Det hjerteskjærende hylet hans da politiet fortalte han at barna hans var drept,glemmer jeg aldri. Her var far uskyldig,det var moren som hadde drept barna.

Moren fikk 21 års fengsel. For meg som er mor selv,er det så ufattelig grusomt at foreldre kan drepe sine barn. Foreldre skal verne og beskytte barna sine.

Ja, den husker jeg faktisk. Stakkar far som ble pågrepet. Har sett dokumentaren i ettertid og får så vondt av han stakkar.

Skrevet
Mardina skrev (På 18.2.2025 den 19.56):

- Saken om Belur. Fordi det ikke er så langt unna og fordi jeg synes det er forferdelig at hun enda ikke er blitt funnet. Det er jo ganske opplagt at mannen hennes har gjort det og det irriterer meg at han slipper så billig unna 😡 Også ønsker jeg at familien hennes skal få svar ♥️

- Drapene på Kongsberg. Fordi jeg bor her og fikk det ganske tett innpå. Og jeg synes det er skremmende at vi har hatt en sånn tikkende bombe gående rundt i nærområdet. 

- Christoffer saken. All mishandling av barn er jo grusomt, men saken med Christoffer har gått inn på meg. Hva den lille gutten har gått gjennom gjør noe med meg 😭 Stakkars lille venn 😭 ♥️

Belur saken påvirker meg ganske mye. Spesielt siden jeg bor nær Mjøndalen. Men jeg syntes det ble mer interresant nå under Åsted Norge, naboen fant jo en video han hadde glemt. 

Skrevet
Queen94 skrev (Akkurat nå):

Er dette hvitvasking saken?

Nei de to jentene, Kris og Lizanne som forsvant i Panama, og 90 dager senere fant man kameraet til den ene. Spennende sak. 

• Liker 1
Skrevet

Ted Bundy, Ed Kemper og Dennis Rader aka BTK.

Særlig Bundy’s voldtekt og drap på Kimberly Leach, hun var 12 år. 

Dennis Rader brøt seg inn hos en familie, der han drepte mor, far og to barn. Han hadde valgt seg ut denne familien fordi han var tiltrukket av datteren som var 11 år. Jenta på 11 år ble drept sist, så hun opplevde at familien ble drept, før hun ble hengt, og Rader masturberte over liket hennes. Rettssaken hans finnes på YouTube, det er helt sykt å se forklaringen hans og hvor upåvirket han var over det han hadde gjort.

Ed Kemper var nekrofil, han drepte bl.a moren sin, og hadde sex med hodet hennes. Han rev ut tunga og stemmebåndet hennes, etter hun var død, fordi hun hadde vært en jævlig mor som hadde mishandlet og sagt mye stygt til han. 

Disse tre seriemorderne er jo helt ekstreme, så sykt at en nesten ikke tror det er sant, men det gjør det hele mer skremmende.

• Liker 4
Skrevet

Den saken fra i fjor, der ene mannen tok livet av begge døtrene og eneste barnebarnet.. Føler med mormoren og barnefarens familie sånn!

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Queen94 skrev (3 timer siden):

Belur saken påvirker meg ganske mye. Spesielt siden jeg bor nær Mjøndalen. Men jeg syntes det ble mer interresant nå under Åsted Norge, naboen fant jo en video han hadde glemt. 

Jeg har på følelsen at jeg har sett den videoen av Belur før et annet sted 🤔 Men jeg husker ikke hvor 🤔 

Skrevet
BuffyTheVampire skrev (15 timer siden):

Ted Bundy, Ed Kemper og Dennis Rader aka BTK.

Særlig Bundy’s voldtekt og drap på Kimberly Leach, hun var 12 år. 

Dennis Rader brøt seg inn hos en familie, der han drepte mor, far og to barn. Han hadde valgt seg ut denne familien fordi han var tiltrukket av datteren som var 11 år. Jenta på 11 år ble drept sist, så hun opplevde at familien ble drept, før hun ble hengt, og Rader masturberte over liket hennes. Rettssaken hans finnes på YouTube, det er helt sykt å se forklaringen hans og hvor upåvirket han var over det han hadde gjort.

Ed Kemper var nekrofil, han drepte bl.a moren sin, og hadde sex med hodet hennes. Han rev ut tunga og stemmebåndet hennes, etter hun var død, fordi hun hadde vært en jævlig mor som hadde mishandlet og sagt mye stygt til han. 

Disse tre seriemorderne er jo helt ekstreme, så sykt at en nesten ikke tror det er sant, men det gjør det hele mer skremmende.

Oh fy faen, dette var syke saker. Spesielt den første. Skal google og sjekke de ut, er vist helt nytt for meg 

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (12 timer siden):

Jeg har på følelsen at jeg har sett den videoen av Belur før et annet sted 🤔 Men jeg husker ikke hvor 🤔 

Har du? Jeg har sett den fra skolen før

Skrevet
sommermor skrev (16 timer siden):

Alvdal saken kan jeg aldri glemme. En grusom sak om incest og grov barnemishandling. Moren fikk vel 21 års fengsel tror jeg.

Ellers så glemmer jeg ikke drapene på de to nydelige små guttene Mikael på 7 år og Gabriel på kun 1 år. Og hylet til faren som kom for å hente barna på samvær,og ble arrestert for drapene. Det hjerteskjærende hylet hans da politiet fortalte han at barna hans var drept,glemmer jeg aldri. Her var far uskyldig,det var moren som hadde drept barna.

Moren fikk 21 års fengsel. For meg som er mor selv,er det så ufattelig grusomt at foreldre kan drepe sine barn. Foreldre skal verne og beskytte barna sine.

Screenshot_20250220_134417_Chrome.jpg

• Liker 2
Skrevet

Suzanne Capper.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Suzanne_Capper

Spoiler

Alle snakker om Junko Furuta, forstår ikke hvorfor ikke denne Suzanne blir nevnt i samme slengen. Hun ble totalt sviktet av egen familie og ble drept av vennene sine. Hun bodde hos stefaren sin, selv om de var slemme mot henne så gjorde hun alt for dem. Så ble hun kidnappet av vennene sine. Hun fikk slått ut og dratt ut tennene med stor tang -flere tenner ble slått i stykker, skrubbet til blods med stive børster på hele kroppen slik at huden forsvant og så badet i klor og alkohol, ble barbert alle steder -også på hodet, fikk pose over hodet og slått hardt mens hun ble kommandert til å gå rundt uten å se eller få puste ordentlig, slått med stor klubbe og sparket da hun lå nede, dopet med amfetamin, låst inne i et lite skap om natten, spent opp naken i senga med armene og bena spredt i hvert hjørne av senga, måtte ligge med hodetelefoner med én sang på maxx volum - chucky wanna play, lå slik i egen urin og avføring i flere dager, brent med sigarettsneiper, en kompis av vennene som torturerte henne kom innom og så dette og hun tryglet han om hjelp uten at de andre hørte det men han var redd for at det samme skulle skje med han så han sa at han ikke kunne hjelpe og dro uten å varsle noen, osv.

For p kvitte seg med Suzanne kjørte de henne til et avsidesliggende sted og dynket henne i bensin før de tente på. Utrolig nok overlevde Suzanne selv om 80% av kroppen var forbrent og hun fikk dratt seg opp fra gropen hun lå i og vinket på en forbikjørende bil. Ble kjørt til sykehuset og det eneste og det siste hun fikk sagt var hvem som gjorde dette mot henne.

• Hjerte 4
Skrevet
Queen94 skrev (4 timer siden):

Har du? Jeg har sett den fra skolen før

Ja, jeg mener at jeg har sett den videoen fra skolen før. Muligens på nyhetene for et par år siden 🤔

Skrevet
Mardina skrev (54 minutter siden):

Ja, jeg mener at jeg har sett den videoen fra skolen før. Muligens på nyhetene for et par år siden 🤔

Oi, han sier jo det er første gang han viser den kanskje noen andre også har hatt lignende video? Syntes hele saken er merkelig 

Skrevet
Queen94 skrev (17 minutter siden):

Oi, han sier jo det er første gang han viser den kanskje noen andre også har hatt lignende video? Syntes hele saken er merkelig 

Kan være noen andre som filmet på samme dagen? 🤔

Ja, merkelig og tragisk sak 😥 Håper så inderlig at hun blir funnet, selv om det har gått mange år ♥️

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Kan være noen andre som filmet på samme dagen? 🤔

Ja, merkelig og tragisk sak 😥 Håper så inderlig at hun blir funnet, selv om det har gått mange år ♥️

Ja, håper virkelig det. På en måte håper jeg hu lever med et annet navn. Men hun er mor, så tror aldri en mor holder seg unna barna sine i så mange år. Men igjen hun var jo i Norge med falsk identitet så kanskje hun stakk av så ungene kunne få en bra fremtid? 

Skrevet

Drapet på James Bulgur. Husker jeg av en eller annen grunn kom inn på denne saken da jeg lå og scrollet før jeg skulle sove, med en nyfødt baby ved siden av meg. Endte med at jeg ikke sov den natten, men gråt og gråt. Var så forferdelig at jeg den dag i dag skulle ønske at jeg aldri hadde lest det. 

Det må finnes et eget sted i helvete for sånne mennesker. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Tredemølle mishandlingen - en far som mishandlet sin egen sønn til døde.  Han hatet moren til sønnen og straffet sønnen for å såre moren. Sønnen (6 år) sa selv til besteforeldre osv at han trodde han ikke kom til å leve lenge. Sosialarbeidere osv hørte ikke på de og det endte med han til slutt ble drept av mishandlingen. 

Samme med Christoffer saken her i Norge. Orker nesten ikke se det bildet av den triste gutten som ingen kunne hjelpe.

Kim Wall. Er vel ikke så mye mer å si enn at hun måtte hatt en forferdelig slutt på livet sitt.

Sigrid-saken. Skulle bare gå hjem fra en venninne og forsvant på veien hjem.

Kayle-Jayde Priest - en 3 åring som ble drept av moren og hennes kjæreste fordi hun forstyrret de da de planla å ha sex etter hun sovnet. De fikk vel 14-15 år i fengsel for det...

Aundria Bowman - adoptert bort av sin tenåringsmor som gjerne ville beholde henne men ble presset av egen mor til å adoptere henne bort. Hun forsvant da hun var 14 år. Det tok vel 30 år før saken var løst og de fant ut at adoptivfaren misbrukte henne seksuelt i åresvis og drepte henne til slutt da han var redd for å bli avslørt. Den biologiske moren pushet på saken for å få den løst. Dokumentar fra Netflix.

Er jo et hav av sånne saker men enkelte husker man bedre enn andre..

• Hjerte 8
Skrevet
Blyana skrev (12 timer siden):

Tredemølle mishandlingen - en far som mishandlet sin egen sønn til døde.  Han hatet moren til sønnen og straffet sønnen for å såre moren. Sønnen (6 år) sa selv til besteforeldre osv at han trodde han ikke kom til å leve lenge. Sosialarbeidere osv hørte ikke på de og det endte med han til slutt ble drept av mishandlingen. 

Samme med Christoffer saken her i Norge. Orker nesten ikke se det bildet av den triste gutten som ingen kunne hjelpe.

Kim Wall. Er vel ikke så mye mer å si enn at hun måtte hatt en forferdelig slutt på livet sitt.

Sigrid-saken. Skulle bare gå hjem fra en venninne og forsvant på veien hjem.

Kayle-Jayde Priest - en 3 åring som ble drept av moren og hennes kjæreste fordi hun forstyrret de da de planla å ha sex etter hun sovnet. De fikk vel 14-15 år i fengsel for det...

Aundria Bowman - adoptert bort av sin tenåringsmor som gjerne ville beholde henne men ble presset av egen mor til å adoptere henne bort. Hun forsvant da hun var 14 år. Det tok vel 30 år før saken var løst og de fant ut at adoptivfaren misbrukte henne seksuelt i åresvis og drepte henne til slutt da han var redd for å bli avslørt. Den biologiske moren pushet på saken for å få den løst. Dokumentar fra Netflix.

Er jo et hav av sånne saker men enkelte husker man bedre enn andre..

Her er det mange fæle saker ja. Flere av disse husker jeg. Får fortsatt så vondt av de.

En annen sak jeg kom var den venninnene drepte en 14-15 åring. Hun trodde hun bare skulle på pysjamas fest 

• Hjerte 2
Skrevet

22.juli. Var like ved Regjeringskvartalet selv. Og min kjærestes nærmeste venn var blant ofrene der. (Overlevde). 

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...