Queen94 Skrevet onsdag kl 08:54 Forfatter #21 Del Skrevet onsdag kl 08:54 Cookie123 skrev (12 timer siden): 22. juli - selvfølgelig. Birgitte Tengs. Synes det er helt forferdelig sånn de behandlet fetteren, slik at han tilstod noe han ikke hadde gjort. Og, ja, drapet var selvfølgelig også helt grusomt!! Oh ja, helt sykt å ødelegge livet hans på denne måten. Tenk å bli sittende igjen med den følelsen av at du ble mistenkt for drapet av din egen kusine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet onsdag kl 09:03 #22 Del Skrevet onsdag kl 09:03 Queen94 skrev (15 timer siden): Ja, jeg har lest litt om den, men ikke turt å sette meg så inn i det. Det er der en av ungene åpner døra for politet? Ja barnet åpnet døren, barnet sa til politiet at mamma er død,og pappa er død mener jeg å huske. Tenk hvilke traumer de tre små sitter igjen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet onsdag kl 09:20 #23 Del Skrevet onsdag kl 09:20 Alle "true crime" saker er forderfelige, men etter å ha sett Delhi Crime om den unge kvinnen som ble voldtatt på en buss mens kjæresten var til stede, så må jeg si at den gjorde et sterkt inntrykk. Ellers er nok Utøya og drapene i Baneheia hendelser jeg aldri kommer til å glemme, det betyr ikke at andre hendelser er mindre viktige, bare at disse har gjort ekstra sterkt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet onsdag kl 09:32 #24 Del Skrevet onsdag kl 09:32 Lillemy_87 skrev (22 timer siden): Mordet på James Bulger. Leste om saken på barneskolen i -99 og sitter fremdeles som limt inne i meg 😭 Husker godt når det skjedde og at det var på nyhetene. Det var i 93 og jeg var omtrent på samme alder som de guttene. Har aldri glemt den saken og detaljene er så grusomme at det er vanskelig å ta innover seg 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet onsdag kl 09:45 #25 Del Skrevet onsdag kl 09:45 Enig i alt som nevnes her, grusomme saker. Nevner saken om baby Jailyn, barnet som ble etterlatt hjemme alene i barnegrinda med et par flasker melk mens moren dro på ferie i 10 dager. Barnet døde, og ble funnet i egen avføring og hadde til og med spist det i desperasjon. Det er er så grusomt at alt vrenger seg i meg nå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet onsdag kl 11:52 #26 Del Skrevet onsdag kl 11:52 Alle sakene nevnt her er grusomme, men en sak jeg aldri glemmer er Monika-saken. 8 år gammel jente funnet død. Ble konkludert som selvmord, selv om mye på åstedet talte mot det. En iherdig politimann nektet å la dette ligge, og det endte med at morens kjæreste eller ekskjæreste ble dømt for drapet. Rystende og hjerteskjærende sak. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 12:22 Forfatter #27 Del Skrevet onsdag kl 12:22 sommermor skrev (3 timer siden): Ja barnet åpnet døren, barnet sa til politiet at mamma er død,og pappa er død mener jeg å huske. Tenk hvilke traumer de tre små sitter igjen med. Oh herregud, stakkars barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 12:24 Forfatter #28 Del Skrevet onsdag kl 12:24 melatonin skrev (2 timer siden): Enig i alt som nevnes her, grusomme saker. Nevner saken om baby Jailyn, barnet som ble etterlatt hjemme alene i barnegrinda med et par flasker melk mens moren dro på ferie i 10 dager. Barnet døde, og ble funnet i egen avføring og hadde til og med spist det i desperasjon. Det er er så grusomt at alt vrenger seg i meg nå... ja, stemmer det. Nå er som du sier alle saker grusomme. Men jeg føler mange av sakene fra andre land enn Norge er verre enn det man kan tenke seg. Er mer galskap i verden enn vi kan tenke oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 16:20 Forfatter #29 Del Skrevet onsdag kl 16:20 Lost little girl skrev (4 timer siden): Alle sakene nevnt her er grusomme, men en sak jeg aldri glemmer er Monika-saken. 8 år gammel jente funnet død. Ble konkludert som selvmord, selv om mye på åstedet talte mot det. En iherdig politimann nektet å la dette ligge, og det endte med at morens kjæreste eller ekskjæreste ble dømt for drapet. Rystende og hjerteskjærende sak. Dette er jo en av de nye sakene. Og tenk hvordan de kan tro en 8 åring tar selvmord med et belte. I tillegg hadde hun jo ring mor flere gange. Syntes politiet gjorde en elendig jobb der. Tror det tok noe år før ekskjæresten ble dømt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 16:26 #30 Del Skrevet onsdag kl 16:26 En annen sak jeg husker veldig godt og som virkelig gikk inn på meg, var stakkars lille forsvarsløse Christoffer på 8 år som ble mishandlet og til slutt drept av sin egen stefar. Den voksne personen som bodde sammen med moren hans og som skulle beskytte ham, og så drepte han den lille gutten i stedet... Jeg har barn selv, en gutt, og jeg kjenner gåsehuden reise seg på rygg og armer bare jeg tenker på lille Christoffer og hvor fælt og vondt livet hans må ha vært, den korte tiden han fikk leve. Blir helt på gråten, faktisk. Det verste av alt.... jeg kjenner jeg koker ved tanken... er at beistet som drepte et barn bare fikk usle 8 år i fengsel!!!? Herregud, drepe et barn og kun få åtte år? I USA hadde han fått ti ganger så mye, vel fortjent. Christoffer-saken skjedde for hele 20 år siden nå, men jeg husker den levende ennå fordi den gikk sånn inn på meg. Et lite barn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 17:03 Forfatter #31 Del Skrevet onsdag kl 17:03 Million skrev (34 minutter siden): En annen sak jeg husker veldig godt og som virkelig gikk inn på meg, var stakkars lille forsvarsløse Christoffer på 8 år som ble mishandlet og til slutt drept av sin egen stefar. Den voksne personen som bodde sammen med moren hans og som skulle beskytte ham, og så drepte han den lille gutten i stedet... Jeg har barn selv, en gutt, og jeg kjenner gåsehuden reise seg på rygg og armer bare jeg tenker på lille Christoffer og hvor fælt og vondt livet hans må ha vært, den korte tiden han fikk leve. Blir helt på gråten, faktisk. Det verste av alt.... jeg kjenner jeg koker ved tanken... er at beistet som drepte et barn bare fikk usle 8 år i fengsel!!!? Herregud, drepe et barn og kun få åtte år? I USA hadde han fått ti ganger så mye, vel fortjent. Christoffer-saken skjedde for hele 20 år siden nå, men jeg husker den levende ennå fordi den gikk sånn inn på meg. Et lite barn... Det som plager meg mest med Christoffer saken er at mormor og morfar kjente Christoffer godt, de hadde bodd i nabohuset fra han ble født, og de merket ikke alle merkene, skadene og endring i hans oppførsel? Mormoren sa jo at hun merket at noe ikke stemte men at han sa ofte «vet ikke» Og mor, hvordan kan hun ikke ha sett det? Er en kjæreste mer dyrbar enn sitt eget barn? Hun var verken blind, døv eller død! Det burde ha ringt flere alarmer. mor og stefar burde fått dødsstraff! Og de har faktisk flere barn sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 17:08 #32 Del Skrevet onsdag kl 17:08 Queen94 skrev (3 minutter siden): Det som plager meg mest med Christoffer saken er at mormor og morfar kjente Christoffer godt, de hadde bodd i nabohuset fra han ble født, og de merket ikke alle merkene, skadene og endring i hans oppførsel? Mormoren sa jo at hun merket at noe ikke stemte men at han sa ofte «vet ikke» Og mor, hvordan kan hun ikke ha sett det? Er en kjæreste mer dyrbar enn sitt eget barn? Hun var verken blind, døv eller død! Det burde ha ringt flere alarmer. mor og stefar burde fått dødsstraff! Og de har faktisk flere barn sammen Enig. Men en liten kommentar til det om moren; hun fikk faktisk 1,5 år fengsel pga dette, så retten anså henne ikke som helt uskyldig og at hun BURDE skjønt det og oppdaget det! Sitt eget barn, i sitt eget hjem.... Får lyst å slenge noen skikkelige skjellsord om den dama. Å la en mann mishandle ungen din på den måten, og ikke sette foten ned og beskytte barnet, mest sannsynlig fordi hun var redd for at han skulle gå fra henne... da er prioriteringene dine som mor noe voldsomt feil og helt på viddene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 17:39 Forfatter #33 Del Skrevet onsdag kl 17:39 Million skrev (29 minutter siden): Enig. Men en liten kommentar til det om moren; hun fikk faktisk 1,5 år fengsel pga dette, så retten anså henne ikke som helt uskyldig og at hun BURDE skjønt det og oppdaget det! Sitt eget barn, i sitt eget hjem.... Får lyst å slenge noen skikkelige skjellsord om den dama. Å la en mann mishandle ungen din på den måten, og ikke sette foten ned og beskytte barnet, mest sannsynlig fordi hun var redd for at han skulle gå fra henne... da er prioriteringene dine som mor noe voldsomt feil og helt på viddene! Joda, hu fikk straff men 1,5 år, mens guttungen ble mishandlet til døden fordi hun ikke tok og stoppet det. Og de skulle liksom late som at han hadde tatt selvmord ved å stappe ting i nesa og munnen. Slike mennesker burde aldri fått lov å komme i nærheten av barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet onsdag kl 18:12 #34 Del Skrevet onsdag kl 18:12 Queen94 skrev (1 time siden): Dette er jo en av de nye sakene. Og tenk hvordan de kan tro en 8 åring tar selvmord med et belte. I tillegg hadde hun jo ring mor flere gange. Syntes politiet gjorde en elendig jobb der. Tror det tok noe år før ekskjæresten ble dømt. Grusomt politiarbeid. Monika ble drept i 2011 og først i 2016 ble morderen dømt for drapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 18:15 Forfatter #35 Del Skrevet onsdag kl 18:15 Lost little girl skrev (2 minutter siden): Grusomt politiarbeid. Monika ble drept i 2011 og først i 2016 ble morderen dømt for drapet. Fy faen, i mellomtiden trodde de sikkert teorien om selvmord stemmer. Selv om sporene var der, til og med glasset på inngangsdøra var jo knust og ting hjemmefra manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet onsdag kl 18:41 #36 Del Skrevet onsdag kl 18:41 Kristoffer-saken er den jeg har tenkt aller mest på. Skulle ønske jeg aldri hadde lest boka. Tenk at en hel familie kan svikte en liten gutt. Den saken om hu som ble funnet i den vanntanken på et hotell i USA, Junko Furuta, Toy Box killer, Ruby Franke saken, Turpin-saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet onsdag kl 18:46 #37 Del Skrevet onsdag kl 18:46 Million skrev (2 timer siden): En annen sak jeg husker veldig godt og som virkelig gikk inn på meg, var stakkars lille forsvarsløse Christoffer på 8 år som ble mishandlet og til slutt drept av sin egen stefar. Den voksne personen som bodde sammen med moren hans og som skulle beskytte ham, og så drepte han den lille gutten i stedet... Jeg har barn selv, en gutt, og jeg kjenner gåsehuden reise seg på rygg og armer bare jeg tenker på lille Christoffer og hvor fælt og vondt livet hans må ha vært, den korte tiden han fikk leve. Blir helt på gråten, faktisk. Det verste av alt.... jeg kjenner jeg koker ved tanken... er at beistet som drepte et barn bare fikk usle 8 år i fengsel!!!? Herregud, drepe et barn og kun få åtte år? I USA hadde han fått ti ganger så mye, vel fortjent. Christoffer-saken skjedde for hele 20 år siden nå, men jeg husker den levende ennå fordi den gikk sånn inn på meg. Et lite barn... Dette bildet har festet seg på netthinna mi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 18:50 #38 Del Skrevet onsdag kl 18:50 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Dette bildet har festet seg på netthinna mi. Ja, min også Han ser så sørgmodig og lei seg ut, det er en sorg i blikket hans som gir meg lyst til å beskytte han fra alt vondt og klemme han og holde han. Stakkars gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet onsdag kl 19:01 Forfatter #39 Del Skrevet onsdag kl 19:01 Million skrev (9 minutter siden): Ja, min også Han ser så sørgmodig og lei seg ut, det er en sorg i blikket hans som gir meg lyst til å beskytte han fra alt vondt og klemme han og holde han. Stakkars gutt. Det bilde er så utrolig fælt på mange måter. Man ser smerten i øynene hans. Men alle skuffet han, ingen hjalp den stakkars lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet onsdag kl 20:05 #40 Del Skrevet onsdag kl 20:05 Alvdal saken kan jeg aldri glemme. En grusom sak om incest og grov barnemishandling. Moren fikk vel 21 års fengsel tror jeg. Ellers så glemmer jeg ikke drapene på de to nydelige små guttene Mikael på 7 år og Gabriel på kun 1 år. Og hylet til faren som kom for å hente barna på samvær,og ble arrestert for drapene. Det hjerteskjærende hylet hans da politiet fortalte han at barna hans var drept,glemmer jeg aldri. Her var far uskyldig,det var moren som hadde drept barna. Moren fikk 21 års fengsel. For meg som er mor selv,er det så ufattelig grusomt at foreldre kan drepe sine barn. Foreldre skal verne og beskytte barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå