Queen94 Skrevet tirsdag kl 08:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 08:30 Hei. jeg personlig syntes Baneheia saken, Therese saken, Marianne saken, Belur Sardar og gutten som syklet hjem men ble drept av naboen har påvirket meg personlig. Jeg sitter ofte og tenker på disse sakene. hvilken sak påvirkes du av? Eller med andre ord har du blitt interessert i? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet tirsdag kl 10:46 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:46 En sak som går for retten nå, påvirker meg veldig. Den saken der en mann drepte sin kone med 240 knivstikk og andre skader foran sine 3 barn. Kona var gravid med parets 4 barn. Det var et av barna i barnehagealder som snakket med politiet,og åpnet døren da de kom. Her blir det nok lagt ned påstand om tvungent psykisk helsevern pga diagnoser hos han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet tirsdag kl 10:52 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:52 Mordet på James Bulger. Leste om saken på barneskolen i -99 og sitter fremdeles som limt inne i meg 😭 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet tirsdag kl 10:55 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:55 (endret) Lillemy_87 skrev (3 minutter siden): Mordet på James Bulger. Leste om saken på barneskolen i -99 og sitter fremdeles som limt inne i meg 😭 Den husker jeg også godt. Skremmende og forferdelig sak. Stakkars lille gutt. Har lest at begge de to 10 år gamle gjerningsmennene/guttene har fått nye identiteter og er ute i det fri for lenge siden med nye navn. Ingen kjenner dem igjen heller, man forandrer seg jo ganske drastisk fra 10 år til 35. PS! De måtte få nye identiteter og navn pga det var lynsjestemning i Storbritannia og mange ville drepe de to som begikk forbrytelsen når de slapp ut. Endret tirsdag kl 10:57 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinanna Skrevet tirsdag kl 10:59 #5 Del Skrevet tirsdag kl 10:59 Ubåt-Madsen og drapet på Kim Wall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 17:48 Forfatter #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 Million skrev (6 timer siden): Den husker jeg også godt. Skremmende og forferdelig sak. Stakkars lille gutt. Har lest at begge de to 10 år gamle gjerningsmennene/guttene har fått nye identiteter og er ute i det fri for lenge siden med nye navn. Ingen kjenner dem igjen heller, man forandrer seg jo ganske drastisk fra 10 år til 35. PS! De måtte få nye identiteter og navn pga det var lynsjestemning i Storbritannia og mange ville drepe de to som begikk forbrytelsen når de slapp ut. Denne har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut. en annen sak som jeg kom på var drape på akebakken. Der de små guttene på 4,5 og 6 år ble siktet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 17:51 Forfatter #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 Sinanna skrev (6 timer siden): Ubåt-Madsen og drapet på Kim Wall. Oii, drepte og parterte journalisten shit. Så foresten dokumentaren om Gabby som ble drept av forloveren Brain. Veldig ekkel den å 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 17:51 Forfatter #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 sommermor skrev (7 timer siden): En sak som går for retten nå, påvirker meg veldig. Den saken der en mann drepte sin kone med 240 knivstikk og andre skader foran sine 3 barn. Kona var gravid med parets 4 barn. Det var et av barna i barnehagealder som snakket med politiet,og åpnet døren da de kom. Her blir det nok lagt ned påstand om tvungent psykisk helsevern pga diagnoser hos han. Ja, jeg har lest litt om den, men ikke turt å sette meg så inn i det. Det er der en av ungene åpner døra for politet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet tirsdag kl 18:41 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:41 The west memphis three påvirket meg en del. Den er ekkel og ganske brutal. The Jinx også. Satt med hjertebank på slutten der. Av norske vil jeg si Baneheia og den Norge bak fasaden om aktivt dødshjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarillo Skrevet tirsdag kl 18:50 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:50 Marianne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 18:53 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Baneheia-saken, Therese-saken, Marianne-saken, og Silje-saken. Sistnevnte er drapet i akebakken. Jeg håper at alle sakene blir oppklart, men det er klart at jo eldre de blir jo vanskeligere kan det bli. Anbefaler for øvrig boka Per Asle Rustad har skrevet om Therese-saken. Rimelig sikker på at svaret på den gåten står skrevet der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 18:56 #12 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 - Saken om Belur. Fordi det ikke er så langt unna og fordi jeg synes det er forferdelig at hun enda ikke er blitt funnet. Det er jo ganske opplagt at mannen hennes har gjort det og det irriterer meg at han slipper så billig unna 😡 Også ønsker jeg at familien hennes skal få svar ♥️ - Drapene på Kongsberg. Fordi jeg bor her og fikk det ganske tett innpå. Og jeg synes det er skremmende at vi har hatt en sånn tikkende bombe gående rundt i nærområdet. - Christoffer saken. All mishandling av barn er jo grusomt, men saken med Christoffer har gått inn på meg. Hva den lille gutten har gått gjennom gjør noe med meg 😭 Stakkars lille venn 😭 ♥️ 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet tirsdag kl 19:01 #13 Del Skrevet tirsdag kl 19:01 Christoffer saken. Jeg leste boken, for en forferdelig skjebne 💛 Måtte helvete finnes for enkelte mennesker.. Utøya er nok den sakene som har preget meg personlig mest. Jeg hadde flere venner og bekjente som var der, noen overlevde, andre ikke.. Rett og slett et mareritt. Det er et sår som aldri gror. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet tirsdag kl 19:07 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 (endret) - Christoffer saken, og Gabriel Hernandez, grusomme saker. - drapet på den lille jente i akebakken, leste om de 3 guttene som ble siktet. Etterforskningen og siktelsene virker veldig tvilsomme sett med dagens øyne. Håper de får en ny og rettferdig rettsak. - Dung Tran Larsen, helt opplagt hva som har skjedd. Syntes så inderlig synd på barnet hennes og familien i Vietnam. - Junko Furuta..Google på eget ansvar, helt grusom sak. - Jyoti som ble voldtatt og drept på en buss i India. For noen monstre. - Baneheia Endret tirsdag kl 19:07 av Tanuki Skriveleif 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 19:07 #15 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 however skrev (3 minutter siden): Christoffer saken. Jeg leste boken, for en forferdelig skjebne 💛 Måtte helvete finnes for enkelte mennesker.. Utøya er nok den sakene som har preget meg personlig mest. Jeg hadde flere venner og bekjente som var der, noen overlevde, andre ikke.. Rett og slett et mareritt. Det er et sår som aldri gror. Huff ja, Utøya var også grusomt. Tror jeg har sett "alle" dokumentarer som har kommet i ettertid. Kjenner to som skulle vært der, men så kom noe annet i veien. De var 17 og 13 år den gang, og det er helt grusomt å tenke på at de kunne havna midt i det marerittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 19:14 Forfatter #16 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Tanuki skrev (6 minutter siden): - Christoffer saken, og Gabriel Hernandez, grusomme saker. - drapet på den lille jente i akebakken, leste om de 3 guttene som ble siktet. Etterforskningen og siktelsene virker veldig tvilsomme sett med dagens øyne. Håper de får en ny og rettferdig rettsak. - Dung Tran Larsen, helt opplagt hva som har skjedd. Syntes så inderlig synd på barnet hennes og familien i Vietnam. - Junko Furuta..Google på eget ansvar, helt grusom sak. - Jyoti som ble voldtatt og drept på en buss i India. For noen monstre. - Baneheia Oii, her var det flere som jeg hadde helt glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 19:15 Forfatter #17 Del Skrevet tirsdag kl 19:15 Millimani skrev (7 minutter siden): Huff ja, Utøya var også grusomt. Tror jeg har sett "alle" dokumentarer som har kommet i ettertid. Kjenner to som skulle vært der, men så kom noe annet i veien. De var 17 og 13 år den gang, og det er helt grusomt å tenke på at de kunne havna midt i det marerittet. Enig, utøya var forferdelig. Har sett alt av dokumentarer, innlegg, TikTok osv. som fines tror jeg. Kjente ingen som var der men fortsatt tøft at så mange mennesker ble drept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet tirsdag kl 19:31 #18 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 Utøya uten tvil. Og alle saker som hvor barn er offerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet tirsdag kl 19:50 Forfatter #19 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Kaffekanne skrev (17 minutter siden): Utøya uten tvil. Og alle saker som hvor barn er offerene. Er jo dessverre mange saker der barn er offerene. Noe plasser blir de drept, mishandlet og andre plasser voldtatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet tirsdag kl 20:08 #20 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 22. juli - selvfølgelig. Birgitte Tengs. Synes det er helt forferdelig sånn de behandlet fetteren, slik at han tilstod noe han ikke hadde gjort. Og, ja, drapet var selvfølgelig også helt grusomt!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå