Gå til innhold

Er Catrin Sagen en parodi?

Ti T Usen

Anbefalte innlegg

Siden jeg stadig hører på "Papaya" (Radioresepsjonen" kom jeg tilfeldigvis borti podkasten "Catrin og Steinar redder forholdet"

Jeg har sett henne opptre som psykolog i enkelte tilfeller på TV, men aldri hørt denne podkasten før,

Er hun en parodi??

Ingen er vel på ordentlig så sur, selvforherligende og dominerende ALLTID?

Steinar Sagen kan jo ikke si NOE uten at hun bjeffer tilbake og føler seg forulempet. Stakkars mann (ja, jeg vet han bor sammen med henne frivillig)

Ble så jeg hørte to episoder. Herregud så ubehagelig å høre på hennes kuing, sutring og latterliggjøring

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt henne i den podcasten, men i andre sammenhenger. Jeg klarer nesten ikke høre på henne, får helt fnatt.  

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en slem karakteristikk av et menneske. Har ikke hørt henne i podkasten, men synes nå hun virker som en god terapeut og et oppegående menneske. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti T Usen skrev (19 minutter siden):

Siden jeg stadig hører på "Papaya" (Radioresepsjonen" kom jeg tilfeldigvis borti podkasten "Catrin og Steinar redder forholdet"

Jeg har sett henne opptre som psykolog i enkelte tilfeller på TV, men aldri hørt denne podkasten før,

Er hun en parodi??

Ingen er vel på ordentlig så sur, selvforherligende og dominerende ALLTID?

Steinar Sagen kan jo ikke si NOE uten at hun bjeffer tilbake og føler seg forulempet. Stakkars mann (ja, jeg vet han bor sammen med henne frivillig)

Ble så jeg hørte to episoder. Herregud så ubehagelig å høre på hennes kuing, sutring og latterliggjøring

Dialekten hennes eller blandingen av dialekter hun prater, høres ut som en parodi, men damen jobber som parterapeut og er hans kone.

Har kun hørt én episode og der var hun ikke sur, men bestemt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppfører seg jo på lik måte overfor de to han jobber med i sin podcast, så de utfyller vel hverandre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har studert sammen og hun var veldig likandes da i alle fall☺️

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være utrolig slitsomt å bo sammen med en som har så mye følelser om alt hele tiden. Hun reagerer på ALT Steinar sier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på nett at hun er fra Bergen, men oppvokst i Ski. Kanskje derfor hun snakker en blanding?

Jeg husker henne fra mange år tilbake da hun var med i en tv-reklame for disse kjeksene fra Cafe Bakeriet. Hun spilte en litt hånlig kunde som kom inn på en kafe og bare dultet borti en annen kunde på vei inn, uten å si unnskyld, og så bare gikk hun bare videre bort til disken, fikk servert denne kjeksen, smakte på den og slang så ut til den bak disken "disse var du heldig med" (som om det var flaks at de serverte gode kjeks der). I det hele spilte hun litt sånn ovenfra-og-ned type menneske. Jeg likte henne ikke pga typen person hun fremstilte i reklamen, men det kan jo høres ut i denne tråden som om faktisk er litt sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke høre på henne på grunn av talefeilen😅 kan jo ikke si R .. Og som terapeut på tv blir det for mye  «mmmhmmm» « jaaah» « mmmmmmm» 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...