AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:16 #1 Del Skrevet tirsdag kl 06:16 . Anonymkode: 4634c...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:33 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:33 Hvordan tror du egentlig at du skal få et objektivt svar på dette? De fleste har bare erfaring med ÉN skole, kanskje to eller tre og har virkelig ikke noe grunnlag til å vurdere hvem som er best. Dessuten er klassemiljø og kjemi med lærer mye viktigere enn at skolen er "best". En skole kan være best for Ola og verst for Kari. Det eneste jeg kan si, er at det er en tendens til at de som ikke passer inn andre steder, opplever mobbing eller lignende, begynner på KF-skolen (privat skole). Hører mye skryt om den skolen, men personlig ville jeg ikke latt barna gå på en kristen skole. Tror heller ikke den er best, men at den får et godt rykte fordi elever som har hatt det vanskelig andre steder endelig finner seg til rette. Anonymkode: e1588...7b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:57 #3 Del Skrevet tirsdag kl 09:57 Madlamark skole Anonymkode: bc3ee...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:02 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:02 Kommer helt an på hvilken lærer barnet får. På den internasjonale skolen har jeg hørt at de kaster ut mobberen, istedenfor at mobbeoffer blir tvunget til å flytte. Dyrt da. Anonymkode: 97e28...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kommer helt an på hvilken lærer barnet får. På den internasjonale skolen har jeg hørt at de kaster ut mobberen, istedenfor at mobbeoffer blir tvunget til å flytte. Dyrt da. Anonymkode: 97e28...884 Jepp, det stemmer. Mobberen får ikke komme tilbake neste år og får ikke være med på skoleturen. Det skal ganske mye til for at barn blir kastet ut midt i skoleåret dog. Anonymkode: 632ef...946 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:53 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:53 Har hørt mye dårlig om Vaulen. Hørt gode ting om Madlamark. Tjensvoll var dårlig d jeg gikk der på 90-tallet. Mulig den er bedre nå… Anonymkode: 5dc60...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:52 #7 Del Skrevet tirsdag kl 23:52 Skolen er ikke en ting for alle, de fleste av oss har en subjektiv opplevelse av den. Jeg er kjempefornøyd med barnas skole, min venninne er ikke fornøyd, virkelig ikke. Det er ikke skolen, men lærerne barna har som er viktige og der får man ikke en garanti uansett. KF skolen og Steiner skolen vannes ut jo eldre barna blir for da kommer alle som ikke fungerte i det vanlige skolesystemet så jeg anbefaler ikke de to. Ellers så er de fleste skolene ok, har hørt dårlige og gode ting om ALLE. Du må være heldig med læreren. Anonymkode: 7d706...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:45 #8 Del Skrevet i går, 09:45 Man må privat. Britiske eller internasjonale skolen. KF skolen har godt rykte på seg. Anonymkode: 1ffe7...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå