AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Er så sint nå at jeg vurderer gå ifra fyren!! Vi er voksne. Vært sammen i 5,5 år. Bodd sammen i 1,5. Ingen felles barn, men jeg har medbrakte inn i forholdet. Han har hele tiden hatt kamera ute. Ringeklokke og bevegelsessensor o.l. Og en app på bilen vår (som jeg kjører) som også viser lokasjon. Tidligere har jeg sett kamera på soverommet (som jeg trodde var av og på lading), men som jeg senere fant ut faktisk var på..! Jeg har funnet kamera bak(!) en plante i stua. Og i kveld fant jeg kamera bak tv på soverommet!!! Alle kameraene har alltid vært på!! Jeg er så sint nå!! Føler meg spionert på! At jeg har null privatliv! At han ikke stoler på meg! At han skal kontrollerer og sjekke meg! Føler at hele forholdet bare er en ren løgn, og at alt er ødelagt!! Jeg konfronterte han om hvorfor det sto der! Han sier han satt det der når han reise bort for å se at ingen av barna gikk i skapet! Men han sa ingenting om det til meg!! Og det er det som gjør at jeg blir så sint!!! Anonymkode: 41ee8...f0a 4 13
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Dette har jeg lest om før her. Anonymkode: 92df9...738 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette har jeg lest om før her. Anonymkode: 92df9...738 Yes, hver gang det er ferie. Anonymkode: 44c7f...a8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Dette er hårreisende ille. For barnas skyld, flytt., denne mannen er ikke frisk, og jeg lurer oppriktig på om det er trygt for deg både å bo der, og å forlate han. Anonymkode: 3dfb4...9d5 12 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar Noen som ikke har godt av å ha fri fra jobb Anonymkode: 4e7e0...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar Om dette stemmer så går du selvfølgelig til politiet i morgen og anmelder ham, Ts, og får også politiet til å sikre det han har filmet av deg. For alt du vet kan han ha lagt mye ut på nettet av deg, ev. at dere har sex. Dette må du finne ut av. Og politiet er rett sted å starte! Og dette forholdet må du selvfølgelig ut av nå, du kan ikke la barn vokse opp med dette. Og du kan aldri stole på ham igjen, selv om han skulle love å ikke filme mer. Denne mannen er ute etter ekstrem kontroll, og skal han endre seg må han i behandling, men selv da vil han trolig ikke greie å slutte med dette ekstreme kontrollbehovet han har. Dette er mye trolig en mann som kan bli farlig om du ikke kommer deg ut av forholdet! Anonymkode: 4f99c...258 12 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar Om dette er ekte bør du gå til politiet imorgen. Det er ingen spørsmål om du bør være med han, han er jo syk. Anonymkode: b89bf...fa2 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar #8 Skrevet 18. februar Selv hadde jeg plukket ned og ødelagt hvert kamera jeg hadde funnet, vurdert forholdet og ganske sikkert kommet fram til at dette ikke er noe for meg. Eller laget en scene som ville blitt fryktelig festlig for samboere å se fra jobben live Anonymkode: ca15d...dbc 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Skrevet 18. februar Greit å ha kamera på ringeklokken. Men ingen andre kamera inne i huset. Jeg hadde vel kasta han ut hvis min mann drev på med slik ja. Anonymkode: e67c8...c9b 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar han heter vel Stian sikkert.. typen din.. Anonymkode: 4cc1f...dc3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #12 Skrevet 18. februar Hadde vært helt uaktuelt i mitt hjem! Bare det kameraet på soverommet «for å ta barna på fersken» hadde vært nok for meg! Barn skal ikke overvåkes i eget hjem! Ei heller voksne! At du kjører rundt i en bil som tracker deg🤯 Eier du ikke ryggrad? Anonymkode: d80cc...248 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #13 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er så sint nå at jeg vurderer gå ifra fyren!! Vi er voksne. Vært sammen i 5,5 år. Bodd sammen i 1,5. Ingen felles barn, men jeg har medbrakte inn i forholdet. Han har hele tiden hatt kamera ute. Ringeklokke og bevegelsessensor o.l. Og en app på bilen vår (som jeg kjører) som også viser lokasjon. Tidligere har jeg sett kamera på soverommet (som jeg trodde var av og på lading), men som jeg senere fant ut faktisk var på..! Jeg har funnet kamera bak(!) en plante i stua. Og i kveld fant jeg kamera bak tv på soverommet!!! Alle kameraene har alltid vært på!! Jeg er så sint nå!! Føler meg spionert på! At jeg har null privatliv! At han ikke stoler på meg! At han skal kontrollerer og sjekke meg! Føler at hele forholdet bare er en ren løgn, og at alt er ødelagt!! Jeg konfronterte han om hvorfor det sto der! Han sier han satt det der når han reise bort for å se at ingen av barna gikk i skapet! Men han sa ingenting om det til meg!! Og det er det som gjør at jeg blir så sint!!! Anonymkode: 41ee8...f0a Anmeld han til politiet. Det ville jeg gjort og outed ham overalt som pervo, dratt og gått videre. Tenk på hva han kan ha fått ut av p filme ungene dine. Kanskje de er grunnen til at han ville flytte sammen i utgangspunktet.. Anonymkode: 9e3b9...8de 3 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #14 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og en app på bilen vår (som jeg kjører) som også viser lokasjon. Det kommer nok litt an på bilen, men det kan du nok styre selv fra bilen. eller du har vel sikkert samme app på telefonen din der du muligens kan deaktivere dette. Anonymkode: 673be...ace 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #15 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anmeld han til politiet. Det ville jeg gjort og outed ham overalt som pervo, dratt og gått videre. Tenk på hva han kan ha fått ut av p filme ungene dine. Kanskje de er grunnen til at han ville flytte sammen i utgangspunktet.. Anonymkode: 9e3b9...8de Det du skriver her er jo helt vilt. Jeg er enig i at det er svært betenkelig å drive slik denne fyren har gjort. Jeg hadde selv sannsynlig gjort det slutt om kameraene ikke hadde vært fjernet i løpet av ca 5 minutter. Men å anta at fyren er pedofil og i tillegg "oute ham overalt som pervo" er en så fjern overreaksjon at du selv vil kunne risikere å bli politianmeldt. Anonymkode: 673be...ace 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #16 Skrevet 18. februar Ts her.. Føler meg bare helt tom nå!! La meg på et av barnerommene i natt (barna er hos pappaen sin denne uken).. Han spurte i morgest om hva han kunne gjøre for å gjøre det godt igjen.. Jeg vet ikke om det lar seg gjøre godt igjen. Føler så mye av tilliten til han er borte nå. Føler meg overvåket, brukt, utnyttet, og nærmes skitten.. Vet ikke hvordan ellers jeg skal beskrive det. Føler han har ødelagt alt det gode og fine vi hadde mellom oss.. Kameraet har stått der i 1 mnd!! Han må da ha planlagt å lade det og sette det opp før han reiste bort iom at det enda var batteri igjen på det. Han sier han får varsling på tlf hver gang noen av kameraene blir aktivert. Så mao har han fått varsling hver dag, men da IKKE valgt å fjerne det (enda han sa han hadde glemt av at det sto der..!) På den mnd har vi hatt sex flere ganger. Alt må ha vistes på kamera.. Googlet i natt og fant ut at å overvåke andre uten å informere om det er ulovlig. Vet dere sa det, men måtte se paragrafer og trengte tid for å ta det inn og forstå hva som har skjedd.. Sa alt dette til han i morgest! Gråt og var fly forbannet!! Sporte HVORFOR han har satt opp kamera på soverommet UTEN å informere meg!! Om han ikke stoler på meg eller barna så må vi kanskje flytte! Og hva er det som er så spesielt med innholdet i akkurat det skapet kamera var vendt mot?? Skapet har speil- så da kunne han se hele soverommet.. Eller overvåket han meg fordi han ville sitte å runke alene? Eller var det kun et maktbehov? Et behov for å overvåke og føle kontroll over meg og hva jeg gjorde? Og hva har han gjort med videoene fra da vi har hatt sex?? Han sier jeg overtenker og tenker det verste. At han ikke mente det slikt og han ikke har fått noe ut av kamera. At han ikke er pervers eller syk i hode. Men han klarer ikke gi meg et svar jeg forstår når jeg spør HVORFOR!!! Anonymkode: 41ee8...f0a 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #17 Skrevet 18. februar Hadde anmeldt han jeg. Tenk hva han gjør med bilder og filmer når du flytter fra han. Anmeld han,så kan politiet ta fra han alt bildemateriale. Eller prøv å få tilgang til det selv, så du kan slette alt. Eller krev at han skal slette det, og du skal se at han gjør det!! Husk at han kan ha det lagret på flere skyer Anonymkode: 19829...627 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #18 Skrevet 18. februar Hadde anmeldt, særlig på vegne av barna. Å vurdere å bli der hadde ikke vært et alternativ. Han deevaluerer til og med følelsene dine om saken. Han må jo ha store mangler. La barna være hos far til du får flyttet. Anonymkode: 6c64e...2b1 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #19 Skrevet 18. februar jeg kjenner til en som samboeren din TS, han kunne låse dørene, skru av internett, varmepumpe, kjøkkengreier som komfyr og mikro, kaffimaskin osv hjemme i huset mens han var på jobb, spesielt om han ble irritert for at samboeren ikke tok telefonen for eksempel når han ringte selv om han kunne se på kameraene sine at hun var opptatt med å amme, skifte bleier osv osv - syk fyr.. han mente også hun overreagerte og at hun sviktet han og forholdet når hun fortalte hvor ille det var hjemme hos dem til slutt.. Anonymkode: 4cc1f...dc3 3 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #20 Skrevet 18. februar Anmeld han.. han liker bare å spionere. Kanskje han bruker eller i verste fall også deler bilde og film av deg og dine barn. Jeg ville sjekket jævlig nøye på badet... i dusjen spesielt. Anonymkode: 878d2...cc0 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå