Gå til innhold

Rebound…. Merker de det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært i et vondt forhold i 1 år, manipulering, løgner og usikkerhet. Han var unnvikende og kommuniserte ikke når det kom til oss to og forholdet så jeg var usikker og ulykkelig nesten hele tiden. Så ghostet han meg og jeg aner ikke hvorfor. Han blokkerte og nekter å prate med meg.

4 uker har gått og jeg har det like jævlig. Har lastet ned dating apper og tekstet og vært på date med flere. Men jeg blir bare avvist, eller de fader ut.

Jeg er ei snill, varm og omgjengelig dame, god jobb og ser grei ut.

Har lest at man må «heale» før man dater igjen, men jeg vet ikke hvordan. Var singel i flere år før det forholdet som ødela meg, så jeg har vært alene og er veldig sikker på at jeg ønsker et forhold.

Mister all verdighet, føler meg desperat og blir bare avvist. 😢 Samtidig som jeg sørger over han som ghostet meg….

Hjelp!

Anonymkode: 93d40...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mister all verdighet, føler meg desperat og blir bare avvist. 😢

Det her er ihvertfall dårlig utgangspunkt når man skal prøve å finne noen, du kommer aldri til å treffe en bra mann når du har det sånn. 

Anonymkode: 65588...495

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det her er ihvertfall dårlig utgangspunkt når man skal prøve å finne noen, du kommer aldri til å treffe en bra mann når du har det sånn. 

Helt enig i dette.

Ts, du viser tydelig at du har mye du må bearbeide, og den jobben må gjøres slik at du har sin selvfølelse i god stand. Ellers er jo risikoen ekstremt høy for at du havnet i enda et dårlig forhold! At du var singel i mange år før vedkommende er jo ikke så relevant, da du nå har opplevd ting som har endret deg betraktelig. Det må prosesseres.

Slik du føler deg nå, har du ikke utgangspunktet for å klare å se de skjulte røde flaggene.

Har du vært i terapi for hjelp til å prosessere det du har opplevd med forrige?

Anonymkode: 50d0c...ba3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig i dette.

Ts, du viser tydelig at du har mye du må bearbeide, og den jobben må gjøres slik at du har sin selvfølelse i god stand. Ellers er jo risikoen ekstremt høy for at du havnet i enda et dårlig forhold! At du var singel i mange år før vedkommende er jo ikke så relevant, da du nå har opplevd ting som har endret deg betraktelig. Det må prosesseres.

Slik du føler deg nå, har du ikke utgangspunktet for å klare å se de skjulte røde flaggene.

Har du vært i terapi for hjelp til å prosessere det du har opplevd med forrige?

Anonymkode: 50d0c...ba3

Venter på time hos psykolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mens du venter. Logg av og slett alt av dating apper. Bruk tid på oppbygging av selvfølelsen. Gjør ting som er bra for deg og helsa, enten det er trening, henge med venner, gå tur i skog eller være ute i sola, egenpleie, frisør, negler eller annet du setter pris på. Lag avtaler med deg selv om sånt du synes er gøy eller hyggelig. Se en morsom film eller les en god bok. Rydd og ommøbler, sorter klesskap og gjør det fint rundt deg❤️

Anonymkode: 98ba8...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dating burde være det siste du tenker på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...