AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Har en ordentlig og solid fyr som jeg jobber sammen med og jeg pleier vanligvis å gå ganske seriøst kledd. Var en dag vi møttes i en annen setting og jeg hadde på tights og ettersittende overdel. Jeg holdt på med noe, og da jeg så tilbake på ham la jeg merke til at han sjekket ut kroppen min. Så så han at jeg så på ham og da var han like profesjonell igjen. Er det sånt menn gjør på autopilot, eller er det så han kanskje fant meg interessant? Blir litt nysgjerrig. Han er en fin fyr som aldri ville prøvd seg siden vi er kollegaer, og det er ikke aktuelt for meg heller. Men alltid litt spennende å tenke på hva andre kanskje tenker på, og drømme seg bort litt 😊 Anonymkode: 3eb7b...92d
Bamseklemmer Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Jeg forstå dine tanker.. og du treffer utrolig bra👏 Jeg kan gi deg et par avsløring fra mange menn tanker, i det du har opplevd: Avsløring 1: At du er sexy og tiltrekker deg hans syn, tviler jeg ingenting på. Menns øyne har en magnet for sånt.. kvinner bør heller akseptere det, for denne magneten kommer aldri å forsvinne. Jeg tror faktisk de fleste kvinner er glad for at det er sånn, hvis de tenker seg om? Avsløring 2: Jo, han var proffesjonell, og kudos for det. Menn som får ereksjon av å se på deg, blir mere pågående. Det er fordi ereksjonen ikke eier fornuft, ereksjonen ser etter ting som trigger den. Når ereksjonen har lagt seg, kommer fornuften tilbake.. Heldigvis er vi venner igjen, og kan hygge oss med fornuftighet. Jeg tror de fleste kvinner kan være glad for at fornuften overtar, hvis de tenker seg om? TS.. til slutt vil jeg si: Denne proffesjonale oppførselen hans, betyr ikke at han ikke tenner på deg. Han vil bare holde det skjult for deg, fordi han er en fornuftig og smart gentlemann.. Så mulig han tenker mere langsiktig, for å skape et godt vennskap først🥰
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Jeg som hetero kvinne må inrømme jeg også kan stjele et blikk på andres kropper. Kan hende han liker deg, men kan hende det bare er den indre sjekk det ut blikket også. Anonymkode: 89c50...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Bamseklemmer skrev (45 minutter siden): Jeg forstå dine tanker.. og du treffer utrolig bra👏 Jeg kan gi deg et par avsløring fra mange menn tanker, i det du har opplevd: Avsløring 1: At du er sexy og tiltrekker deg hans syn, tviler jeg ingenting på. Menns øyne har en magnet for sånt.. kvinner bør heller akseptere det, for denne magneten kommer aldri å forsvinne. Jeg tror faktisk de fleste kvinner er glad for at det er sånn, hvis de tenker seg om? Avsløring 2: Jo, han var proffesjonell, og kudos for det. Menn som får ereksjon av å se på deg, blir mere pågående. Det er fordi ereksjonen ikke eier fornuft, ereksjonen ser etter ting som trigger den. Når ereksjonen har lagt seg, kommer fornuften tilbake.. Heldigvis er vi venner igjen, og kan hygge oss med fornuftighet. Jeg tror de fleste kvinner kan være glad for at fornuften overtar, hvis de tenker seg om? TS.. til slutt vil jeg si: Denne proffesjonale oppførselen hans, betyr ikke at han ikke tenner på deg. Han vil bare holde det skjult for deg, fordi han er en fornuftig og smart gentlemann.. Så mulig han tenker mere langsiktig, for å skape et godt vennskap først🥰 Spørs om man er litt tiltrukket av dem for min del, om jeg bryr meg, tar det som et komplement eller blir brydd. Anonymkode: 89c50...c4d
Bamseklemmer Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spørs om man er litt tiltrukket av dem for min del, om jeg bryr meg, tar det som et komplement eller blir brydd. Anonymkode: 89c50...c4d Er ikke det bare koselig å bli tiltrukket av en venn da? Kvinne og mann, og godt voksne.. Jeg tror nok det ligger en liten gnist av tiltrekning mellom dem.. Romantiske ablegøyer har nok forlengst vært som en fantasi i hodet, det er bare fornuften som holder på den gnisten. Noen greier seg med fantasier også.. da blir man god og snill med vennen, fordi man er redd for å miste gnisten og fantasien.. Nå tenker jeg først og fremst venner som single.. Jeg har aldri hatt seksuelle tanker om en gift kvinne🙈 Endret 18. februar av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg gjør dette automatisk med alle kvinner jeg møter. Alle mine kvinnelige kollegaer har jeg målt opp og ned, og kledd av i hodet mitt. Har begynt på treningssenter nå, og jeg holder på å bli gal. Det er så mange unge, snertne jenter der, med små tights og korte topper, hvor spretne rumper og stive brystvorter peker frekt ut, og bollemus og cameltoe smiler til meg overalt. Så ja, hvordan kan vi la være? Hvor skal en mann, som er programmert fra naturens side for å parre seg, feste øynene i hverdagen? Anonymkode: 6a5fc...9d9 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg gjør dette automatisk med alle kvinner jeg møter. Alle mine kvinnelige kollegaer har jeg målt opp og ned, og kledd av i hodet mitt. Har begynt på treningssenter nå, og jeg holder på å bli gal. Det er så mange unge, snertne jenter der, med små tights og korte topper, hvor spretne rumper og stive brystvorter peker frekt ut, og bollemus og cameltoe smiler til meg overalt. Så ja, hvordan kan vi la være? Hvor skal en mann, som er programmert fra naturens side for å parre seg, feste øynene i hverdagen? Anonymkode: 6a5fc...9d9 Jeg skjønner problemet, jeg gjør det... Men på treningsentere kan det ofte bli for mye av det gode altså. En del har jo trykt tightsene så hardt /stramt på, at det er ingen ting igjen for fantasien. Det blir bare tacky for min del, turn-off. Men de damene som viser akkurat passelig mye, da beveger det seg i boxeren...akkurat nå mest når min unge tighte kollega går rundt og viser seg. Hun viser ganske mye, men lar litt være til fantasien også. Anonymkode: 32b45...83c 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Skrevet 18. februar Ja, kan vel være både autopilot og at han fikk litt lyst 😁 Hva skal jeg si? Er vel noe med at det er forbuden frukt og at han er yngre som også gjør det litt spennende. Har ingen planer om å gjøre noe som helst og jeg er godt gift og happy i forholdet med en heit mann, men jeg liker jo fortsatt å bli begjært og å oppleve at menn har lyst på meg. Mannen min og jeg har lov til å flørte med andre, det er gøy og gir uansett en egen piff til forholdet. Men vi spiser hjemme og snakker heller sammen om eventuelle flørter og det at vi hadde slike opplevelser. Både han og jeg har opplevd slike hendelser der man er ute og får og gir et blikk der det er et øyeblikk av kjemi, noe helt elektrisk, der man umiddelbart får lyst. Men det betyr selvsagt ikke at man skal gjøre noe mer med det 😊 Anonymkode: 3eb7b...92d
AnonymBruker Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar Det trenger ikke å bety noe som helst. Helt vanlig å titte på andres kropper, spesielt når en har ryggen til og man tenker man ikke vil bli sett, selv hetero kvinner kan finne på å gjøre dette med andre kvinner Anonymkode: ceef7...947 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #11 Skrevet 18. februar Om man går kledd sånn så må man nesten regne med å bli glodd på, men det skjer nok på autopilot ja. 😊 Anonymkode: 342a5...e61 3 1
Snok1 Skrevet 19. februar #12 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 0.10): Han er en fin fyr som aldri ville prøvd seg siden vi er kollegaer, og det er ikke aktuelt for meg heller. Det er slik det skal være på en arbeidsplass. La det forbli der, aller mest for din egen del.
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det trenger ikke å bety noe som helst. Helt vanlig å titte på andres kropper, spesielt når en har ryggen til og man tenker man ikke vil bli sett, selv hetero kvinner kan finne på å gjøre dette med andre kvinner Anonymkode: ceef7...947 Det er nok noe de fleste gjør, men det er en av de tingene hvor det handler mer om hvordan man gjør det og ikke at man gjør det. litt som å spise, alle må spise, men hvordan man spiser betyr jo en del også. noen saumfarer andres kropper på en måte som skulle tilsvare at de er kommet til en buffet og tar all maten de vil ha med hendene og står ved buffeten og plukker og spiser, haha. og så renner maten nedover dem, på klær, osv, og mat i ansiktet. Anonymkode: f29bc...ffa 1
8ilver8nake Skrevet 19. februar #14 Skrevet 19. februar Kan jo være hva som helst, at han sjekket deg ut, eller at han bare observerte deg i nytt lys og ble kikkende fordi det var annerledes og egentlig bare det at du nå var annerledes så litt reaksjon og tok inn intrykket av å se deg litt annerledes kledd. Eller selvfølgelig at han synes du så bra ut og ble kikkende fordi du var flott. Men kan også være at det var uvant eller rart å se deg i annen kontekst og kanskje synes det så rart ut eller noe nytt han la merke til uten å ha noe interesse eller å like det han så. Kan være hva som helst så umulig å tolke uten å vite hva vedkommende tenker. Jeg kan fint bli tatt i å kikke på noen jeg egentlig synes var stygg eller så rar ut og kikker på grunn av det, så vel som ved noen som er tiltalende eller jeg synes er vakker. Ville nok aldri kunne klart å oppdaget hvilke retning kikkinga mi hadde hellet, siden det er samme blikk. Men hadde jeg kikket flere ganger og blikket hadde møtt hverandre så hadde jeg kanskje vært litt treg med å kikke bort for å gi den blikk kontakten hvis jeg likte noen og kanskje da møtt blikket deres igjen litt etterpå, mens på noen jeg ikke likte så hadde jeg ikke møtt blikket på samme måte og ikke møtt det igjen ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå