Asv Skrevet mandag kl 23:00 #1 Del Skrevet mandag kl 23:00 (endret) Når hadde dere følt at de dere bor med ble for masete? Eller hva er det greit å mase om?? Endret mandag kl 23:12 av Asv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet tirsdag kl 16:51 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:51 Nå ville jeg aldri frivillig bodd i et kollektiv, fordi jeg hater å bo med folk jeg ikke kjenner (og jeg er introvert og vil være for meg selv). Men generelt: sjeldent eller aldri? Hvorfor har man et behov for å mase? Hvorfor kan man ikke la hverandre være i fred, med mindre det er noe veldig viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:14 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Hva slags mas er det snakk om? Generelt sett synes jeg det er ytterst få som klarer å ta hensyn til sine romkamerater. Anonymkode: a8535...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:23 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 Hvis folk ikke gidder å rydde kjøkkenet etter seg så man ikke får laget seg mat, eller tar sin tur på vask av bad og andre fellesområder, så er det klart man kan mase. Men det beste er vel om dere i et møte avtaler hvordan det skal være, og konsekvenser hvis man ikke følger opp. Hvis du vil pirke på at ikke alle koppene står med hanken samme vei i skapet, så er det aldri greit å mase på sånt. Anonymkode: 02403...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå