Heiisann Skrevet mandag kl 22:21 #1 Del Skrevet mandag kl 22:21 Startet med feber i helga, så litt klåe og natt til i dag våknet jeg med blemmer rundt munnen. Har utover dagen blitt verre og har også kommet blemmer i øret og i nesen. Svie og kløe. Noen som aner hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:28 #2 Del Skrevet mandag kl 22:28 Hånd-, munn- og fotsyke? Ville ringt legen... God bedring Anonymkode: 286f3...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:40 #3 Del Skrevet mandag kl 22:40 Heiisann skrev (17 minutter siden): Startet med feber i helga, så litt klåe og natt til i dag våknet jeg med blemmer rundt munnen. Har utover dagen blitt verre og har også kommet blemmer i øret og i nesen. Svie og kløe. Noen som aner hva dette kan være? Synes det ligner på vannkopper? Men har du det bare rundt munnen/huden på hodet? Da tenker jeg som hen over hånd, munn og fotsyke, men er ikke sikker. Sende bildet på ekonsutasjon til fastlegen din? Ser vondt ut. Anonymkode: f6062...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:43 #4 Del Skrevet mandag kl 22:43 Brukte Google, men synes ikke det ser ut som hånd, fot og munnsyke. Kan det være streptokokker? Anonymkode: f6062...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet mandag kl 22:48 #5 Del Skrevet mandag kl 22:48 Syns det kan ligne på brennkopper, men lurt å innom legen for å få sjekket det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiisann Skrevet mandag kl 22:58 Forfatter #6 Del Skrevet mandag kl 22:58 Takk for svar! Er liksom ingenting som stemmer helt. Tenkte også først hånd, fot og munn sykdom, men er bare i ansikts regionen, ikke inni munnen eller andre steder. Kan ligne litt på brennkopper ja.. Da skal jeg kontakte lege i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:09 #7 Del Skrevet mandag kl 23:09 Vær obs på smitte og overflater. Fint å ta hensyn til andre. God bedring! Anonymkode: 85b51...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:18 #8 Del Skrevet tirsdag kl 01:18 Heiisann skrev (2 timer siden): Takk for svar! Er liksom ingenting som stemmer helt. Tenkte også først hånd, fot og munn sykdom, men er bare i ansikts regionen, ikke inni munnen eller andre steder. Kan ligne litt på brennkopper ja.. Da skal jeg kontakte lege i morgen. Kan du lukke det inne i et munnbind så er det lurt å ta det på deg før du går inn på legekontoret. For læring er det fint om du oppdaterer tråden med hva dette er. Brennkopper og streptokopper er samme sak. Anonymkode: f6062...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå