AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:19 #1 Del Skrevet mandag kl 22:19 Kan man gå med sko i Oslo sentrum nå, eller er det støvletter som gjelder? Senere i uka? Er fortau og gangveier islagt, glatt ol.? Anonymkode: 5a192...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:27 #2 Del Skrevet mandag kl 22:27 En del partier med skikkelig glatt is på fortau fremdeles. jeg bor ved Middelalderparken og benytter skotøy med god såle. Ser riktignok en del folk med joggesko og finere støvletter, så det er jo smak og behag også Anonymkode: e0119...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:37 #3 Del Skrevet mandag kl 22:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En del partier med skikkelig glatt is på fortau fremdeles. jeg bor ved Middelalderparken og benytter skotøy med god såle. Ser riktignok en del folk med joggesko og finere støvletter, så det er jo smak og behag også Anonymkode: e0119...099 Skal reise inn med kollektiv, og kan ikke bære med meg ekstra par sko. Vil ikke fryse, og heller ikke skli. Får satse på støvletter og eventuelt kjøpe sko om det blir krise med føttene i støvletter. Anonymkode: 5a192...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 22:43 #4 Del Skrevet mandag kl 22:43 Gikk nettopp i sentrum, og de fleste fortau er bare nede i sentrum. Noen glatte partier her og der. Jeg bruker helt vanlige vinterskoletter. Har ikke behov for brodder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:03 #5 Del Skrevet mandag kl 23:03 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skal reise inn med kollektiv, og kan ikke bære med meg ekstra par sko. Vil ikke fryse, og heller ikke skli. Får satse på støvletter og eventuelt kjøpe sko om det blir krise med føttene i støvletter. Anonymkode: 5a192...78a Hvor er det du bor som skulle tilsi at du ikke bare kan bruke dine vanlige sko i Oslo? Anonymkode: 2c98f...630 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:15 #6 Del Skrevet tirsdag kl 00:15 Det er bart i sentrum, så du kan gå i sko, men skal du utenfor indre by, kan det fortsatt være glatt. Anonymkode: c4d59...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:18 #7 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 Det er bart i sentrum, men kaldt! Jeg fryser av å se på alle de som rusler rundt i joggesko nå. I slutten av uka er det meldt regn/sludd, så greit å ha på noe som tåler det. Anonymkode: 62300...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Satser på gode, tykke sko, og lar støvlettene stå hjemme. Takk for hjelpen. Anonymkode: 5a192...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå