AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:03 #1 Del Skrevet mandag kl 22:03 Jeg har en 11-åring med størrelse 43 i sko. Hvor finner jeg lekre, søte og feminine sko til henne, fritidssko og danseskøyter? Vil at frøkna skal kunne pynte seg som alle andre jenter. Anonymkode: c95a9...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:48 #2 Del Skrevet tirsdag kl 08:48 Hos Store sko i Oslo? Anonymkode: d800f...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:51 #3 Del Skrevet tirsdag kl 08:51 Kjøp på nett fra utlandet. Anonymkode: 75dc1...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:58 Ser at dette må føles leit og utfordrende for henne/dere, men det er håp... ☺️ Danseskøyter i str. 43 er mulig å bestille på nett, men stopper nok på str. 42 i fysiske butikker. Her finner du danseskøyter opp til str. 45: https://www.skatepro.no/232-21323.htm?stockcode=450635001/29 Lykke til! Anonymkode: ea9e2...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:09 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:09 Det hadde min også da han var 11. Nå er han 16 og bruker 46, og har gjort det et par år, så tror føttene hans er ferdig utvokste nå. Føttene er ofte det første som blir ferdig utvokst (lenge før man er ferdig utvokst i høyden, f.eks.), så det er ikke sikkert de blir så fryktelig mye større. Anonymkode: f923e...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 12:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hadde min også da han var 11. Nå er han 16 og bruker 46, og har gjort det et par år, så tror føttene hans er ferdig utvokste nå. Føttene er ofte det første som blir ferdig utvokst (lenge før man er ferdig utvokst i høyden, f.eks.), så det er ikke sikkert de blir så fryktelig mye større. Anonymkode: f923e...90b Det er stor forskjell på 46 hos en gutt og 43 hos ei jente, så skjønner ikke hvorfor du drar den sammenligningen. Anonymkode: 4a852...8d4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet tirsdag kl 13:39 #7 Del Skrevet tirsdag kl 13:39 Zalando.no har en del fine ballerinasko og andre sko i str 43. Ellers er det ut fra egne erfaringer veldig vanskelig å finne fine jentesko i 43 i vanlige skobutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:44 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:44 Lovebird skrev (Akkurat nå): Zalando.no har en del fine ballerinasko og andre sko i str 43. Ellers er det ut fra egne erfaringer veldig vanskelig å finne fine jentesko i 43 i vanlige skobutikker. Ja, netthandel er tingen når det gjelder sko over str. 41-42... Eventuelt spesialbutikker. Mannen min driver litt med drag, og bruker 43 i sko, og han kjøper kun på nett. Anonymkode: ea9e2...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:08 #9 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er stor forskjell på 46 hos en gutt og 43 hos ei jente, så skjønner ikke hvorfor du drar den sammenligningen. Anonymkode: 4a852...8d4 Jeg trodde automatisk at det var snakk om gutt her, og kunne funnet på å svare ut fra det dersom innlegget ikke ble lest godt nok. Anonymkode: 988c7...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå