Mønsterstrikk Skrevet mandag kl 20:41 #1 Del Skrevet mandag kl 20:41 Hei. Dette er så frustrerende, men når jeg skal se på f.eks Stormberg så er alle bildene av klærne så mørke. Det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan man kan bli kvitt dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 20:47 #2 Del Skrevet mandag kl 20:47 Er ikke sånn hos meg. Kan du prøve å slå av dark mode på telefonen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønsterstrikk Skrevet mandag kl 20:49 Forfatter #3 Del Skrevet mandag kl 20:49 Har prøvd, men det hjelper ingenting dessverre.. Skjønner ikke hvorfor jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 21:08 #4 Del Skrevet mandag kl 21:08 Hmm.. hva hvis du trykker på krysset som er ganske langt oppe på venstre side? Litt under ordet Dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 21:10 #5 Del Skrevet mandag kl 21:10 Forresten da kommer man bare ut på søketreffene igjen. Beklager, kan ikke hjelpe deg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet tirsdag kl 08:09 #6 Del Skrevet tirsdag kl 08:09 Mønsterstrikk skrev (11 timer siden): Hei. Dette er så frustrerende, men når jeg skal se på f.eks Stormberg så er alle bildene av klærne så mørke. Det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan man kan bli kvitt dette?? Det er lys bakgrunn på min telefon. Forsøk å slå av dark mode og deretter slette nettleser data for nettstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:15 #7 Del Skrevet tirsdag kl 08:15 Skru av dark theme på browser en. De tre prikkene øverst i høyre hjørne - settings/i stillinger - theme - light Anonymkode: 16862...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønsterstrikk Skrevet tirsdag kl 08:16 Forfatter #8 Del Skrevet tirsdag kl 08:16 Har tatt over til lys modus og slettet nettleserdata. Funket ikke det heller. Vet om en som har mørk modus men han kan fortsatt se bildene greit. Kan ikke forstå hvorfor det blir sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå