Gå til innhold

Utleggstrekk, hvor lang tid kan det ta før de behandler sakene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er restanser hos namsmann og de har ikke behandlet sakene når det sto at de skulle. Dette betyr vel at de har veldig mange saker å behandle og at de da ligger litt etter. Det går egentlig helt greit for meg da, men samtidlig blir jeg litt stressa av dette. Andre som har trekk, hvor lang tid tok det for dere?

Anonymkode: a2f0d...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ama7 skrev (29 minutter siden):

Tatt alt fra 3 uker til 3 måneder. 

Skjønner. Regner egentlig ikke med at det blir noe trekk nå med det første. Tidligst i Mai tenker jeg selv om jeg ikke kan vite det sikkert da. Sakene var tilgjengelige på mine saker i Januar og skulle bli behandlet 3 og 10 Februar. Men det ble de ikke og jeg fikk beskjed da jeg spurte at det var ventetid. Så regner med at det tar en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vær så snill og holde deg til en av de 20 trådene du har opprettet det siste halve året om tema?

Trenger ikke ny tråd for hvert spørsmål.

Anonymkode: aba55...f6e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du vær så snill og holde deg til en av de 20 trådene du har opprettet det siste halve året om tema?

Trenger ikke ny tråd for hvert spørsmål.

Hæ? Da får du heller si det til de andre som har gjort det. Ja jeg opprettet denne og forrige tråd. Men fikk ikke flere svar i den forrige så opprettet denne. Har egentlig på følelsen av at folk dropper å svare kun for de syns jeg er irriterende og tror jeg har opprettet mange andre tråder. 

Uansett hvem som har skrevet dem, hvorfor bryr du deg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hæ? Da får du heller si det til de andre som har gjort det. Ja jeg opprettet denne og forrige tråd. Men fikk ikke flere svar i den forrige så opprettet denne. Har egentlig på følelsen av at folk dropper å svare kun for de syns jeg er irriterende og tror jeg har opprettet mange andre tråder. 

Uansett hvem som har skrevet dem, hvorfor bryr du deg?

Du har hatt samme mønster over lang tid, med å opprette nye tråder når du ikke får flere svar i de du allerede har gående. Og problemstillingene er de samme. Det er irriterende. 

Jeg bryr meg fordi jeg ønsker å svare på i tråder men nye problemstillinger eller være aktiv i en tråd som omhandler et tema og ikke sitte å svare samme person i 5 ulike tråder, det blir åpenbart slitsomt. Hvis du holder deg til en tråd så kan man enkelt se hva som er blitt svart på, hva som trenger oppklaring, hva andre har svart og man slipper å gjenta seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har hatt samme mønster over lang tid, med å opprette nye tråder når du ikke får flere svar i de du allerede har gående. Og problemstillingene er de samme. Det er irriterende. 

Jeg bryr meg fordi jeg ønsker å svare på i tråder men nye problemstillinger eller være aktiv i en tråd som omhandler et tema og ikke sitte å svare samme person i 5 ulike tråder, det blir åpenbart slitsomt. Hvis du holder deg til en tråd så kan man enkelt se hva som er blitt svart på, hva som trenger oppklaring, hva andre har svart og man slipper å gjenta seg. 

Du får tro hva du vil.

Jeg gidder ihvertfall ikke å bry meg om en person oppretter flere tråder. 

Når det er sagt syns jeg ikke det er noe særlig at noen svarer noe helt annet som hvor irritert de er og da får jeg heller ikke noe ordentlig svar av noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er da heller ikke forpliktet til å svare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting hindrer deg å betale det før det blir trukket som lønnstrekk om du er utolmodig 

Anonymkode: 5100d...438

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...