AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:40 #1 Del Skrevet mandag kl 20:40 Jeg har et barn på 10 år som ønsker seg VR- briller. Her er jeg helt grønn på hva som er lurt å kjøpe. Jeg ser det er mye å velge imellom men mye er dyrt og noe er jo det meta- greiene og det kan han vel ikke bruke. Er det noen som kan komme med gode anbefalinger til meg? Vi har nintendo switch, er det bra å kjøpe de som tilhører den? Anonymkode: 97afa...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet mandag kl 21:08 #2 Del Skrevet mandag kl 21:08 hvorfor kan han ikke bruke Meta? Jeg har de og er strålende fornøyd, de har en stor spill butikk, samtidig som du lett kan koble den trådløst opp mot Pc og spille via f.eks steam, da har du stort sett det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #3 Del Skrevet tirsdag kl 08:13 Occulus Quest er det desidert beste. Anonymkode: 77617...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet tirsdag kl 09:53 #4 Del Skrevet tirsdag kl 09:53 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har et barn på 10 år som ønsker seg VR- briller. Her er jeg helt grønn på hva som er lurt å kjøpe. Jeg ser det er mye å velge imellom men mye er dyrt og noe er jo det meta- greiene og det kan han vel ikke bruke. Er det noen som kan komme med gode anbefalinger til meg? Vi har nintendo switch, er det bra å kjøpe de som tilhører den? Anonymkode: 97afa...d65 Nintendo Switch støtter ikke VR etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet tirsdag kl 10:44 #5 Del Skrevet tirsdag kl 10:44 newman01 skrev (49 minutter siden): Nintendo Switch støtter ikke VR etter hva jeg har skjønt. Du har jo Labo VR, men det er nok ikke helt hva tiåringen ser etter. Jeg tror ikke det egentlig finnes så mange gode alternativer til Meta Quest, med mindre man eier en PS5 eller brukbar PC. Meta Quest 3S er budsjettalternativet, og sikkert mer enn godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Hololo skrev (14 timer siden): hvorfor kan han ikke bruke Meta? Jeg har de og er strålende fornøyd, de har en stor spill butikk, samtidig som du lett kan koble den trådløst opp mot Pc og spille via f.eks steam, da har du stort sett det du trenger. Er det ikke noen regler for det? Det er ikke lov å opprette meta-konto for barn under 13 år eller noe? Jeg kan så lite om det, bra jeg spør her. Anonymkode: 97afa...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:34 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:34 Okapi skrev (47 minutter siden): Du har jo Labo VR, men det er nok ikke helt hva tiåringen ser etter. Jeg tror ikke det egentlig finnes så mange gode alternativer til Meta Quest, med mindre man eier en PS5 eller brukbar PC. Meta Quest 3S er budsjettalternativet, og sikkert mer enn godt nok. Han vet ikke hva han ser etter eller hva han vil ha. Han har spilt hjemme med en kompis og nå vil også ha uten at han har så mye kunnskaper om hva som finnes. Men han trenger ikke noe veldig avansert eller dyrt ihvertfall. Anonymkode: 97afa...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet tirsdag kl 11:43 #8 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Labo VR ja. En pappbox for å holde switch-skjermen fast foran øynene er ikke VR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet tirsdag kl 12:34 #9 Del Skrevet tirsdag kl 12:34 Gode vr-briller er ganske dyrt. Min på samme alder ønsket seg det veldig i fjor da flere kompiser fikk til jul, men det tok ganske kort tid før de sluttet å snakke noe særlig om det 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:38 #10 Del Skrevet tirsdag kl 15:38 VR-briller ja. Tenk det at det ble oppfunnet helt tilbake i 1968! 57 år siden. Og folk tror dette er noe nytt… Anonymkode: fabbd...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet tirsdag kl 19:42 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det ikke noen regler for det? Det er ikke lov å opprette meta-konto for barn under 13 år eller noe? Jeg kan så lite om det, bra jeg spør her. Anonymkode: 97afa...d65 Det jeg fant på siden deres var at for barn mellom 10-12 så må dere opprette foreldre kontrollerte kontoer, usikker på hva det vil si, men trenger bare en Meta konto så du kan jo bare opprette en i ditt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet tirsdag kl 19:47 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): VR-briller ja. Tenk det at det ble oppfunnet helt tilbake i 1968! 57 år siden. Og folk tror dette er noe nytt… Anonymkode: fabbd...eb0 måtte google dette, klar over at det ikke var en helt ny teknologi, fant dette Det første skrittet mot det vi i dag forbinder med virtual reality, ble tatt i 1950-årene, da den amerikanske oppfinneren og filmmannen Morton Heilig utviklet et “opplevelsesteater”. Men de siste 10 årene VR virkelig har slått til og inntatt spill verden bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet i går, 07:54 #13 Del Skrevet i går, 07:54 AnonymBruker skrev (16 timer siden): VR-briller ja. Tenk det at det ble oppfunnet helt tilbake i 1968! 57 år siden. Og folk tror dette er noe nytt… Anonymkode: fabbd...eb0 Eneste som var plagsomt med VR på den tiden var at det kun fantes kasse-TV som veide flere titalls kilo, og det var tungt for nakken å bære to slike foran øyene som man teipet fast rundt hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå