AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:23 #1 Del Skrevet mandag kl 20:23 Jeg har en maine coon kattunge på 15 uker som veier 2,9 kilo. Hva veide din kattunge ved denne alderen og hva endte voksenvekt på? (Alke katteraser kan svare, også huskatt.) og …når er det vanlig at vekten flater ut og ikke øker så mye som de første månedene? Anonymkode: 4f7c6...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:33 #2 Del Skrevet tirsdag kl 05:33 Jeg er forvert for dyrebeskyttelsen. Har aldri hatt maine coon, men maaaaaange huskatter. Kattunger på 15 uker har veid alt i fra 1000 gram til 3000 gram. Er gjerne gutter med en kattemor som veier desidert mest. Små syke jenter uten mor veier minst. Anonymkode: 63fdf...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:34 #3 Del Skrevet tirsdag kl 05:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er forvert for dyrebeskyttelsen. Har aldri hatt maine coon, men maaaaaange huskatter. Kattunger på 15 uker har veid alt i fra 1000 gram til 3000 gram. Er gjerne gutter med en kattemor som veier desidert mest. Små syke jenter uten mor veier minst. Anonymkode: 63fdf...f4f Og det flater ut rundt 7-8 mnd til ett og et halvt år. Anonymkode: 63fdf...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:43 #4 Del Skrevet tirsdag kl 05:43 Sibirkatt. Veide 2,3 kg ved 15 uker. Han er 1 år nå, og veier 5,5 kg. Sibirkatter er ferdig utvokst når de er rundt 5 år. De kan bli opptil 9 kg. Vår blir nok en stor gutt 🤎 Anonymkode: 6b0c1...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:08 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 Har en gutt, Ragdoll. Veide vel 2,3 som 15 uker. Veier 3,7 nå 10 mnd Anonymkode: fb498...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Jeg har en Maine coon blanding. Han veide 2,6 kg når han var 15 uker. Han er nå ca 1,5 og veier 7 kg blank. Syns vekt økningen flatet ut når han var ca et år, men han vokste veldig ujevnt hele året. Noen måneder gikk han ikke opp noe og andre gikk han plutselig opp et halvt kg. Endret 23 timer siden av Svett.svele Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå