Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å binge podcaster og høre på dem hele tiden. Men nå har jeg tatt igjen dem så de kommer kun en gang i uken. Derfor lurer jeg på om dere har noen podcaster som dere annbefaler? Jeg liker best humor podcaster der det er faste folk siden jeg synes det kan bli litt mange spørsmål når det er gjester. Podcaster jeg liker fra før er Nuvel og Nei Nei Nei med Martha Leivestad og Marlene Stavrum. Jeg liker desken brenner, og jeg liker vittig (med Maria Stavang og Ingrid Mikkelsen)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Friminutt og Storefri!

Anonymkode: 8fe46...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Watch what crappens om du ser på Real housewives, Below deck, 90 days osv. 

Anonymkode: b3f1e...308

Skrevet

Jeg kan aldri få nok av Misjonen med Atle Antonsen og Johan Golden. Tror jeg har hørt absolutt alt de har kommet med gjennom flere år og gleder meg alltid til ny episode hver fredag :D 

Skrevet

Jeg digger Opptur med Anette (Walther Numme)og Ingeborg (Heldal). Skikkelig fnisepodd noen ganger, men den humoren deres og alt de får til å bli opptur, det er jammen meg mye moro :D storkoser meg med den!

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Humor Podcast?

Hvorfor i all verden skriver du dette slik, der "Podkast" er skrevet med stor bokstav, i tillegg til at dette er skrevet i to ord?

Anonymkode: b9bb4...1bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hildegunn & Leif-Per 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor i all verden skriver du dette slik, der "Podkast" er skrevet med stor bokstav, i tillegg til at dette er skrevet i to ord?

Enig. Grunnleggende ortografi lærte vi på barneskolen.

Anonymkode: 36e04...52d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Enig. Grunnleggende ortografi lærte vi på barneskolen.

Anonymkode: 36e04...52d

Men i disse fordums tider leste både barn og voksne analoge bøker, uten å passivt lytte til lydbøker der man ikke får med seg grammatikken, eller meningsløs dialog.

Som følge av dette gjør mange av dagens voksne elementære skrivefeil som ville vært unngått dersom man i stedet hadde åpnet en gammeldags bok.

AnonymBruker
Skrevet
Capazitet skrev (På 27.2.2025 den 23.46):

Hildegunn & Leif-Per 👍

Enig :) ligger og humrer for meg sjøl av de to

Anonymkode: 8f3de...8c0

• Hjerte 1
Skrevet
Anononyma skrev (På 27.2.2025 den 22.33):

Jeg kan aldri få nok av Misjonen med Atle Antonsen og Johan Golden. Tror jeg har hørt absolutt alt de har kommet med gjennom flere år og gleder meg alltid til ny episode hver fredag :D 

Misjonen ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...