AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:27 #21 Del Skrevet tirsdag kl 13:27 Min eks hadde også problemer og det var stadig disse bedre periodene som fikk meg til å bli. Til slutt gikk det ikke mer, av mange årsaker, og nå, flere år etter, ser jeg mange sannheter jeg ikke evnet å se. For eksempel var han jo lettet over at han fortsatt satt i huset sitt, jeg hadde ikke kastet ham ut. Han hadde ikke økonomiske problemer, for jeg hadde hjulpet ham. Han hadde alltid mat på bordet og skjønte i sine klarere stunder at han var heldig. Ble nok da ekstra redd for at jeg skulle gå en dag, og ble ekstra oppmerksom, smørblid, hjelpsom... Liksom den perfekte partneren mellom "episodene". Jeg så det som du gjør, at han egentlig er sånn, men endrer seg i trøblete perioder. Det ser jeg jo i ettertid er feil. De skjerper seg veldig, nesten urealistisk mye, i den tiden de er optimistiske til alle sine løfter selv. Så ryker både det ene og det andre løftet, og man står igjen der med en misbruker som trekker oss ned. Samme hvor vanskelig det er så vil jeg si 10 år av dette bør vise deg at du ikke kan la det ødelegge deg mer enn du har gjort. Han blir ikke bedre med din hjelp, dette må han jobbe for selv. Ta vare på deg selv, og gå 💗 Anonymkode: a3818...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå