AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #1 Del Skrevet mandag kl 19:08 Dette er sikkert likt enten man er mann eller dame. Jeg elsker kjæresten min. Hun er så god og lett å like. Allikevel skaper hun mye usikkerhet og jeg har i perioder fysisk vondt i brystet. Jeg har begynt å tenke at jeg aldri skulle innledet et forhold og heller tatt vare på meg selv. Men jeg klarer ikke å få meg til å bryte med henne heller. Så leser jeg sånt som dette på facebook og tenker at her er det "bingo" på mange av punktene. Men hvordan skal jeg få meg til å slå opp med en jeg er så glad i??? Sitat 1. Lack of emotional support : Your partner only reaches out when they need something. 2. Unequal efforts: You're always the one initiating plans, conversations, or intimacy. 3. Selfish decisions: Your partner makes choices without considering your feelings or needs. 4. Disregard for boundaries: Your partner consistently disregards your limits or ignores your "no." 5. Emotional manipulation: Your partner uses guilt, anger, or self-pity to control your actions. 6. Lack of accountability: Your partner never takes responsibility for their mistakes or hurtful behavior. 7. Disrespect: Your partner frequently disrespects you, your opinions, values, or goals. 8. Only communicates when needing something: Your partner only reaches out when they need help, money, or favors. 9. No genuine interest in your life: Your partner shows little to no interest in your hobbies, passions, or goals. 10. Uses you for financial gain: Your partner relies on you for financial support without contributing equally. 11. Lack of intimacy or affection: Your partner shows little to no physical affection or intimacy. 12. Prioritizes others over you: Your partner consistently prioritizes friends, family, or work over your relationship. 13. Gaslighting: Your partner manipulates your perception of reality, making you doubt your own sanity. 14. No compromise or flexibility: Your partner refuses to compromise or find middle ground. 15. Lack of gratitude or appreciation: Your partner rarely expresses gratitude or appreciation for your efforts. 16. Disregards your feelings or opinions: Your partner consistently disregards or minimizes your feelings or opinions. 17. Lack of transparency or honesty: Your partner is secretive or dishonest about their actions, intentions, or feelings. 18. You feel drained, resentful, or unhappy: You consistently feel drained, resentful, or unhappy in the relationship. Credits: Ajulo Opeyemi Oloori Anonymkode: f3b0e...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:18 #2 Del Skrevet mandag kl 21:18 Skaper mye usikkerhet hvordan da? Har hun psykiske problemer? Anonymkode: 80c95...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:23 #3 Del Skrevet mandag kl 21:23 «ANNIKEN, DET ER SLUTT!» Sånn. Anonymkode: 7c934...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:28 #4 Del Skrevet mandag kl 21:28 Det gikk helt fint da jeg forsto at skal jeg klare meg så forholdet ta slutt. Jeg var så psykisk kjørt. Anonymkode: c791b...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:30 #5 Del Skrevet mandag kl 21:30 Jeg var så glad i han, selv om han var voldelig (mest psykisk/verbalt/emosjonelt men også til dels fysisk). Det var jo ikke bare mørke, det var jo fine ting også. Jeg brukte to år på å dra. Det eneste som virker er at du må stå i det, dra av plasteret og få det gjort. Det tar ofte lang tid, men ikke for alle. Noen bruker tid på å bli «ferdig». Når jeg først fikk dratt så har jeg aldri angret eller sett meg tilbake. Jeg endte opp med så mye angst og klaus at jeg bare sa NOK! Ferdig. Usunne eller toxic forhold er aldri bare negative, det er jo også gode ting, men det å se at det positive ikke alltid veier opp for det negative, er en tøff erkjennelse. Du kan si det var mye bra, men i det totale så er det ikke nok. Gi deg selv tid til å forberede deg på å bryte, gi deg selv tid til å «sørge», så når dagen kommer og du er klar, så er du utrustet med motstandskraften til å ikke snu. Anonymkode: c14fa...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:07 #6 Del Skrevet mandag kl 22:07 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Skaper mye usikkerhet hvordan da? Har hun psykiske problemer? Anonymkode: 80c95...696 Det tror jeg vi begge har... Men jeg har aldri følt meg så usikker i et forhold noen gang. Som sagt krysser hun (i mine øyne i hvert fall) av på flertallet av punktene i den lista jeg siterer. 2,3,4, 5,6,7, 9,10, 13,14,15,16,17 og 18 🤷 Anonymkode: f3b0e...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:29 #7 Del Skrevet mandag kl 22:29 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det tror jeg vi begge har... Men jeg har aldri følt meg så usikker i et forhold noen gang. Som sagt krysser hun (i mine øyne i hvert fall) av på flertallet av punktene i den lista jeg siterer. 2,3,4, 5,6,7, 9,10, 13,14,15,16,17 og 18 🤷 Anonymkode: f3b0e...5db Om forholdet tar mer enn det gir deg, så har du svaret ditt. Anonymkode: c5a8a...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:35 #8 Del Skrevet mandag kl 22:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det tror jeg vi begge har... Men jeg har aldri følt meg så usikker i et forhold noen gang. Som sagt krysser hun (i mine øyne i hvert fall) av på flertallet av punktene i den lista jeg siterer. 2,3,4, 5,6,7, 9,10, 13,14,15,16,17 og 18 🤷 Anonymkode: f3b0e...5db Så kjæresten din er manipulativ, kalkulerende, utnytter deg økonomisk, har null interesse for deg. Tar aldri initiativ til intimitet. Hun gjør deg ulykkelig. Hun kødder med hodet ditt så du begynner å tvile på din egen virkelighet. Hun trykker deg ned/nedlatende. Hun tar aldri ansvar for noe. Du må komme deg vekk. Du beskriver en psykopat. Hvis/når hun er så god, så regner jeg med det er når hun vil noe.? Når hun vinner noe på det.? Hun er ikke glad i deg ut fra det jeg ser. Du må lytte til kroppen din. Bare si det er slutt. At det ikke fungerer. Skriv det ned og send det hvis det er vanskelig. Eller si det i tlf. Men ikke ansikt til ansikt hvis hun er ustabil og kan bli psykisk/fysisk. Hun vil sikkert prøve å manipulere deg til å bli sammen igjen. Du må stå på ditt. Si at det er slutt og be henne om å ikke kommer bort til deg. (Nå antar jeg at dere ikke bor sammen). Hun VIL da komme på døren for å komme seg inn til deg for å ombestemme deg (oppnå kontroll). Ikke slipp henne inn. Gå og bo en annen plass en stund hvis du har mulighet til det. Hun vet hun ikke er grei. Så du trenger egentlig ikke forklare noenting. Jeg har forlatt en psykopat mens han var på jobb. Og de vet veldig godt hvorfor vi går. Bare si det er slutt. En kjæreste er forresten ment å løfte deg opp, og ikke trykke deg ned. Og ingenting av det du sier hun gjør viser meg noe kjærlighet. Du må finne en som er glad i deg. Kanskje finne ut av sammen med en psykolog hvorfor du endte opp i et giftig forhold. Anonymkode: f81bf...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå