Gå til innhold

Fin restaurant i Oslo- vegetar eller fisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal feire en bursdag og trenger tips til en fin/god restaurant i Oslo som har vegetar eller fisk på menyen. Skjønner at mange har det, men vil gjerne ha 5-10 retters meny, dvs ferdig menypakke uten kjøtt. Noen gode tips?

Anonymkode: 08b08...bb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Skal feire en bursdag og trenger tips til en fin/god restaurant i Oslo som har vegetar eller fisk på menyen. Skjønner at mange har det, men vil gjerne ha 5-10 retters meny, dvs ferdig menypakke uten kjøtt. Noen gode tips?

De aller fleste gourmetrestauranter tilpasser menyen til de som ikke spiser kjøtt, så det er bare å gi beskjed, gjerne i forkant.. Det er som regel bare en eller maks to kjøttretter på en meny med 6-10 retter. Dersom de ikke tilpasser, så står det på nettsiden, mener å huske at Bon Lio ikke tilpasser. Anbefaller Hot Shop.

Anonymkode: dcd0e...4e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eik restaurant har en fantastisk vegansk 4 retter Den ble også mer enn godkjent av familie som til vanlig er altetere.

https://restauranteik.no/spisekart

Anonymkode: 1dc43...5b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eik restaurant har en fantastisk vegansk 4 retter Den ble også mer enn godkjent av familie som til vanlig er altetere.

https://restauranteik.no/spisekart

Anonymkode: 1dc43...5b5

Ikke TS, men dette var en av de bedre veganske menyene jeg har sett 🥰😋 Fikk helt vann i munnen 😛 (Den med animalsk så god ut, men vegansk bedre.):Jeg har sett på veldig mange sånne flerretters menyer, og det er alltid noe som er mindre gjennomført, rar smakskombinasjon, eller ting jeg nok ikke hadde likt. Prisen var ikke så gal heller, faktisk billig i forhold til en del andre steder, så må ha det i tankene til senere anledninger. 

Jeg ser mye på hva restauranter tilbyr av både enkeltretter, og menyer de har satt sammen, for tips til både mat i hverdagen og til mer spesielle anledninger. Er litt å ta hensyn til i familien, så matkasser utgår, men er jo mange andre steder en kan få litt inspirasjon fra. 

Ble ordentlig fristet av den vegansk menyen her, så takk som delte, selv om jeg ikke er TS 😊 Kan jeg spørre om hvordan størrelsen på rettene var? Det så i hvert fall himmelsk ut, og skjønner godt om det svarte til forventningene at alle ble fornøyde 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...