AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Jeg har fått resept på rectogesic for en anal fissur. Smurte inn tidligere i ettermiddag. Fikk etter 10-15 min dundrende hodepine, ble svimmel, kvalm, trett, dobbeltsyn og ør. Ser det kan være bivirkninger. Dette leste jeg etter symptomene oppstod. Har vasket bort salven og vært i dusjen. Noen som vet hvor lenge slikt varer, altså noen med lignende erfaringer? Kan jeg kjøre bil i morgen tidlig eller bør jeg ringe legevakta? Har ikke feber, ikke pustevansker, ikke hoven noen plass og ikke hjertebank. Har aldri opplevd maken før men er ikke så vant til medisiner. Har tidligere brukt diverse antibiotika, nsaids, paracet. Er 39 år. Anonymkode: 541f2...f36
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Opplevde det samme. Brukte salven et par uker. Hadde dundrende hodepine hver gang, men det roet seg etter ca 1 time. Brukte den på kveldstid før jeg la meg. Orket ikke den hodepinen om morgenen. Håper du holder ut, den salven er virkelig god!! Min Analfissur forsvant rimelig kjapt. Anonymkode: 3ed16...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå