Gå til innhold

Har du vært utro og det viste seg at det var din store kjærlighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik at du ikke har vært utro siden? Eller er det «en gang utro, alltid utro» som gjelder?

Anonymkode: f5e13...5c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet av noen som var utro å nå er de sammen. Men så tok personen som ble utsatt for utroskapet og slo opp også.

Unødvendig å være utro, slå opp. Serriøst. Jeg tror mennesker som er utro ikke tenker så alvorlig mye på andre og der derfor fort kan bli en trend.

Anonymkode: 0e767...010

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Slik at du ikke har vært utro siden? Eller er det «en gang utro, alltid utro» som gjelder?

Jeg var utro og trodde jeg hadde møtt min store kjærlighet. Den store kjærligheten viste det seg og ikke være. Utro har jeg aldri vært siden. Så det trenger ikke å være enten eller, kan være både og.

Det kommer an på hvor sterkt man kjenner på det tror jeg. 

Anonymkode: 74a9c...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot eksmannen min, men er sammen den store kjærligheten nå og det siste jeg kune tenkt meg er å være utro. 

Anonymkode: 675e4...5d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot min første kjæreste fordi hun ikke elsket meg mer, og rasende på meg for dette. Jeg taklet det ikke, det ble helt kortslutning. Hun ble vel glad, for da kunne hun gi meg skylda for bruddet hun ville ha. Har aldri vært utro siden. 

Anonymkode: 83ca4...e25

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg var utro - og det var min store kjærlighet. Forholdet jeg var i var helt feil for meg men det innså jeg ikke før den dagen jeg møtte en mann som trykket på alle knappene mine. Jeg trodde jeg var feil og hadde vanskelige knapper, men han fant dem umiddelbart. Så jeg innså at forholdet mitt var feil og ikke jeg. Men vi, sammen. 

Han jeg møtte var utvilsomt min store kjærlighet. Men det ble ikke oss likevel. Han ville vare rive meg ut av livet mitt, for så å fortsette med sitt eget som om ingenting har skjedd. Jeg kunne ikke det og gikk fra forholdet mitt. 

En gang utro, alltid utro?

Jeg var utro fordi forholdet mitt var feil for meg og jeg møtte en mann som jeg mener var the one. En jeg klikket sammen med på alle mulige måter. Jeg var sammen med mannen min veldig lenge uten å ha kikket på en eneste annen mann, men jeg møtte altså en som slo meg i bakken. Men jeg kommer aldri noen sinne til å være det igjen. Jeg vet hvilke feilsteg jeg kan ta og stoppe tidligere, jeg vet når ting ikke er ufarlig lenger. Jeg vet jeg forelsker meg og at det er en stor risk å ta - han gjør ikke det samme og skammen er ikke til å holde ut. Å sitte igjen alene er ikke p holde ut. Å være så skuffet over seg selv og vite man har såret noen andre så mye er ikke til å holde ut. Det er en grusom følelse. Man vare glemmer den når man står der i galskapens nyforelskelse. 

Jeg kommer heller aldri til å være i et forhold igjen som er feil for meg. Jeg kommer til å være mer ærlig om hvem jeg er og hva jeg trenger slik at andre ikke vil kunne ha noe annet å tilby meg. Så jeg tror virkelig ikke at jeg kommer til å være utro igjen. En mer utmattende, vond og kvalmende handling kommer jeg ikke til å utsette meg selv eller noen andre for igjen. Det er anger fra ende til annen. 

Anonymkode: 8fa63...41d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler alle å lese boken/lydboken til psykolog Sissel Gran «Det er slutt». Den gir en dypere forståelse i utroskap og løsrivelsen i forhold. 

Anonymkode: 2e61e...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville jo tro at man aldri kan oppnå full tillit til noen du vet var utro med sin tidligere partner, selvom du selv er den personen de var utro med. Alle forhold vil ha vanskelige perioder og partneren kan igjen møte andre.. så uansett om de faktisk er utro igjen eller ikke kan man aldri ha den tilliten forhold som startet på vanlig måte har. Vil vel forgifte forholdet over tid..

Anonymkode: 81a6a...d05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...