AnonymBruker Skrevet 19. februar #81 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men det hørtes ikke akkurat ut som et tap for ts om søsteren ikke vil komme 🙈 Anonymkode: 13ca7...a4a Tenkte jeg også. Anonymkode: 5bb03...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #82 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 21.27): Gjem porseleums serviset😂 Anonymkode: 1226d...7e7 Jepp. Må passe på at det ikke oppstår sitvasjoner det kan øydelegges.... 🤣 Anonymkode: 7b172...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 19. februar #83 Del Skrevet 19. februar Kan du svare på dette: Du skriver at du ikke har valgt å få barn. Har du barn eller ikke? Hvis nei, hvem skal døpes? Hvis ja, hvor er dette barnet mens du er på jobb? Er du norsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #84 Del Skrevet 19. februar Jeg hadde latt som jeg ikke var hjemme når søster kommer uanmeldt. Ikke åpnet. Så fikk hun bare kjøre hjem, uansett hvor langt det var. Anonymkode: 4b80e...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #85 Del Skrevet 19. februar Kjøp ringeklokke kamera så kan du bare la være å åpne når din søster ringer på uanmeldt. Anonymkode: 5bb03...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #86 Del Skrevet 21. februar Oktoberknøttet skrev (På 19.2.2025 den 3.48): Kan du svare på dette: Du skriver at du ikke har valgt å få barn. Har du barn eller ikke? Hvis nei, hvem skal døpes? Hvis ja, hvor er dette barnet mens du er på jobb? Er du norsk? Jeg mener jeg har ikke valgt å få hennes barn. Og jeg vil gjerne slippe å oppdra andres barn. Venter barn om kort tid. Og det er ikke sånn at bare fordi jeg selv skal få ett barn at jeg ønsker å ta ansvar for hennes barn. ja jeg er norsk men skole og skriving var ikke min sterke side Anonymkode: 38ef1...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #87 Del Skrevet 21. februar Mor burde selvsagt satt grenser for barnet. Men det kan du og. Er barnet på vei for å rote i søppelet så sier du tydelig «ikke åpne» og «du kan gå inn i stuen». Evt løfte inn i stuen hvis ikke barnet hører. Ikke vent til mor kommer på banen. Barn tåler grensesetting og mor får tåle det også. veldig barnslig…men lag til et barnebord i dåpen. Ha bordkort med din søster og barnet der. Ha papirduk, noe gøy pynt som kan lekes med, gøye pappfat osv. stas for 2åringen uansett. Så kan mor ta hintet om at det blir barnebord for begge når det ikke er mulig med folkeskikk og hygiene. Selvsagt plasser andre barn der også hvis det er flere barn som inviteres. Anonymkode: 3610f...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #88 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg mener jeg har ikke valgt å få hennes barn. Og jeg vil gjerne slippe å oppdra andres barn. Venter barn om kort tid. Og det er ikke sånn at bare fordi jeg selv skal få ett barn at jeg ønsker å ta ansvar for hennes barn. ja jeg er norsk men skole og skriving var ikke min sterke side Anonymkode: 38ef1...cf4 Skriver du om dåp til en barn som ikke er født engang..? Høres litt rart ut å planlegge dette allerede nå Niesen din er vel over 3 år før dåp mao. Anonymkode: c7f19...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå