AnonymBruker Skrevet 20. februar #61 Del Skrevet 20. februar Glad i alt søtt. Spiser det sjelden. Bursdag/ dåp/ ol. Overvekt og prøver å gå ned. Anonymkode: 919af...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #62 Del Skrevet 20. februar Øvre del av normalvektig på BMI her. Spiser kaker/ boller i selskap, unntatt en sjelden gang en kanelbolle- kanskje 5-6 ganger i året. Skal jeg ha sånt er jeg egentlig mest glad i croissant, men spiser det også svært sjelden. Mitt problem er middag og sjokolade. Spiser sunt, men sliter med å spise lite nok for min lille skrott til middag. Spiser ethvert mannfolk under bordet uten problem og må fylle opp med grønnsaker for å bli mett. Sjokolade spiser jeg 365 dager i året, men kun større mengder lørdagen. Ellers 2-3 ruter/ små biter. Mååå bare ha til kaffe. Tar jeg f.eks to biter melkerull til lunsjkaffe på jobb og 2 biter hjemme etter middag så blir jeg kvitt den "lyst på noe" følelsen og klarer styre unna større smeller. Kutter jeg alt så blir smellen deretter. Anonymkode: 17cf5...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #63 Del Skrevet 20. februar Uff, jeg har tidligere vært veldig avhengig av å få i meg sukker daglig, men har nå redusert det til noen ganger i uken. Har en BMI på ca 20, og ser petite ut. Har dog pleid å veie mer, men aldri vært overvektig. Anonymkode: b42cb...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #64 Del Skrevet 20. februar Aldri. Er ikke overvektig. Anonymkode: 475d7...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. februar #65 Del Skrevet 20. februar Aldri sukkerholdig brus, boller når jeg gidder å bake, kake i selskap og godteri en gang i uka eller sjeldnere. Normalvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #66 Del Skrevet 20. februar Spiser godteri nesten daglig. Er slank og veltrent, BMI 20. Men ikke mye, spiser typ EN lakrisdaddel eller en liten bit mørk sjokolade nesten hver dag, og kanskje litt mer på lørdag eller spesielle anledninger. Drikker ikke brus, spiser søt bakst kanskje 2 ganger i måneden når jeg baker sammen med ungene, og kanskje en skål is i helgen med samme hyppighet. Tar et par glass vin et par ganger i måneden også. (Men spiser mye ost og mettet fett ❤️) Anonymkode: 0028b...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #67 Del Skrevet 23. februar Ca aldri. Nei ikke overvektig, bmi 20. Anonymkode: a764d...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #68 Del Skrevet 24. februar Brus, uansett type - aldri Godteri - kan ta en bit en sjelden gang Boller og kaker - liker ikke, men spiser hvis det blir servert på en måte der det er høflig å spise. Normalvektig. Anonymkode: c8760...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå