AnonymBruker Skrevet 18. februar #41 Del Skrevet 18. februar Spiser godteri kanskje to ganger i måneden, samme med kake/bolle. Skal jeg kose meg, drikker jeg heller vin Kvinne, 49 BMI 21 Anonymkode: 9c97b...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #42 Del Skrevet 18. februar Jeg er svært overvektig, fedme. Spiser godteri kun i romjulen. Kake kun på bursdagen min. Aldri brus, iskrem, boller, kjeks, ferdigmat osv. Liker det ikke, synes ikke det smaker godt. Spiser derimot alt, altfor mye middag. Spiser middag til lunsj og middag. Gjerne to–tre porsjoner. Burde kutte kraftig ned på matmengden. Men innholdet i maten er sunt, så alle blodprøver er heldigvis fine. Anonymkode: 0e40e...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #43 Del Skrevet 18. februar Spiser aldri snop, kake, sjokolade eller boller. Drikker heller aldri brus med sukker. Er overvektig. Min grunn til overvekt er nok overspising pga lite tid/glemmer å spise, også svinger blodsukkeret, og jeg spiser altfor mye pasta, potet, brød eller chips når jeg først spiser…. Har insulinresistens. Anonymkode: f9b04...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 18. februar #44 Del Skrevet 18. februar Aldri sukkerholdig brus, kaker/boller om jeg blir servert. Godteri i gjennomsnitt en gang i uka (blir ofte flere dager på rad, så flere uker til neste gang). Ikke overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 18. februar #45 Del Skrevet 18. februar Drikker så og si aldri sukkerbrus! Det er så ufattelig bortkastede kalorier når det sukkerfri alternativet smaker minst like bra, om ikke bedre. Skjønner ikke hvorfor noen ønsker å drikke sukkerbrus. Drikker KUN sukkerbrus om jeg typ løper maraton eller har omgangssyke. Kanskje et glass hos bestemor en gang i året eller så (hun kjøper kun sukkerbrus). men kaker og boller desverre spiser jeg relativt ofte. Elsker det. Er ikke overvektig, for trener en del, er aktiv og spiser sunt ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #46 Del Skrevet 18. februar Daglig, men ikke overvektig. Kunne sikkert vært tynnere, men fornøyd med å ikke være overvektig selv om jeg spiser det som gir meg glede. 43 år. Anonymkode: 06863...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 18. februar #47 Del Skrevet 18. februar Det er jo mengden det kommer an på, ikke hyppigheten. Jeg spiser nok en eller annen form for søtsaker hvert fall 3-4 ganger i uka, er slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #48 Del Skrevet 18. februar Før: Godteri, brus, snacks hver lørdag, aldri ellers. Var over 40 i BMI, men det var ikke godteriet som gjorde det. Det var brød, knekkebrød, poteter, salater, juice, smoothie osv. Det som jeg da trodde var sunt. Nå: Ikke én gang på over 5 år. Og har blitt normalvektig og holder meg der. Anonymkode: 52e6a...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #49 Del Skrevet 18. februar Kaker, boller og bakst spiser jeg sjeldent, ca bare når det er bursdag eller spesielle anledninger. Godteri derimot gikk det ned ca hver dag. Gikk hele januar uten, og skal gå uten godteri annenhver måned. Godteri er lov i helgene de andre månedene. Vurderte å ikke spise godteri i det hele tatt på et halvt/helt år, men jeg har hatt så mange stressende drømmer om at jeg spiste godteri, og bråvåknet av det. 😅 Er litt overvektig, ja, men er jo heller ikke så rart med all snackingen. Anonymkode: 17f3b...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #50 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kaker, boller og bakst spiser jeg sjeldent, ca bare når det er bursdag eller spesielle anledninger. Godteri derimot gikk det ned ca hver dag. Gikk hele januar uten, og skal gå uten godteri annenhver måned. Godteri er lov i helgene de andre månedene. Vurderte å ikke spise godteri i det hele tatt på et halvt/helt år, men jeg har hatt så mange stressende drømmer om at jeg spiste godteri, og bråvåknet av det. 😅 Er litt overvektig, ja, men er jo heller ikke så rart med all snackingen. Anonymkode: 17f3b...325 Ja og drikker sukkerbrus om jeg er ute og spiser (sjeldent), da jeg ikke drikker alkohol. Ellers går det i sukkerfritt. Anonymkode: 17f3b...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #51 Del Skrevet 18. februar boller - månedlig kanskje? Da som rundstykke til lunsj med pålegg, ikke som mellommåltid kaker - til bursdager og jul (dvs tre ganger i året) godteri - ukentlig sukkerholdig brus - aldri, sukkerfri brus - månedlig BMI 39 Anonymkode: 2ff6d...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #52 Del Skrevet 18. februar Er ikke spesielt glad i brus og kaker, så det blir sjeldent. Jeg er kresen på boller, spiser det kanskje annenhver måned? Liker bare hjemmelaget eller fra enkelte bakeri, de fra butikken er bare triste. Croissant spiser jeg mye oftere. Spiser ofte is om sommeren, og sjokolade/smågodt mange ganger i uken (hele året). Chips er ikke noe jeg gafler nedpå, men er glad i salte nøtter, spiser en del av det. BMI ca. 19-19,5. Har stillesittende jobb, og er ikke spesielt ivrig på trening. Anonymkode: 0668d...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. februar #53 Del Skrevet 18. februar Jeg drikker aldri sukkerbrus. Jeg drikker derimot Pepsi Max hver dag. Jeg spiser boller og godteri når det måtte passe meg, men innenfor kalorimengden som passer meg den dagen. Jeg er overvektig, men har gått ned over 130 kg. For meg er ingenting forbudt, det er heller mengdene det kommer an på. Skal sies: godteri osv har aldri vært et problem for meg. Problemet mitt er at jeg ikke har naturlig sultfølelse og har ulvehunger. Når jeg nå ikke f.eks går på Wegovy må all mat veies nøye. Jeg går alltid konstant sulten, dessverre. Jeg prøver derfor å holde meg aktiv og drive med ting for å unngå å tenke for mye på mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #54 Del Skrevet 19. februar Hver eneste dag - dessverre. Bare sjokolade da egentlig, min store svakhet. nope, helt normal. 58 kg, 163 cm. Anonymkode: a377a...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #55 Del Skrevet 19. februar Siden 6.januar: aldri. Før det: hver helg. Før det igjen: ukritisk, så mye jeg hadde lyst på. Hadde BMI på 40 da. Anonymkode: e5d15...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #56 Del Skrevet 19. februar Ganske ofte, nesten hver dag. Bytter ut mat med snacks dessverre. trener hver dag, drikker ikke alkohol. bmi på 19, er i 40 årene. Anonymkode: 0ae59...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #57 Del Skrevet 19. februar Drikker aldri noe med sukker, men spiser noe søtt (sjokolade, kake, kjeks) ca 4 dager per uke. Kvinne, 39 år. BMI på 21.5. Anonymkode: 3bb65...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #58 Del Skrevet 19. februar Liker verken sjokolade eller kaker,så det spiser jeg aldri. Men liker potetgull. Spiser det en gang i uken. Is unner jeg meg på sommeren. Men ikke overdrevent mye. Og ja,jeg er faktisk overvektig. Men det kommer av at jeg har vært veldig syk i to år. Har ikke kunnet gå. Har spist helt normalt, men sier seg selv at jeg sakte, men sikkert har har lagt på meg. For jeg har spist mer enn det jeg forbrenner. I utgangspunktet skulle jeg ikke ha spist mer enn 1600 kalorier for å ikke legge på meg. Og jeg spiste desverre så og si det samme som før jeg ble syk. Anonymkode: 16e03...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #59 Del Skrevet 20. februar Så godt som aldri. Er ikke overvektig Anonymkode: 928d2...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #60 Del Skrevet 20. februar Jeg er 1.65 og 82/83 kg. BMI: 30.5. Jeg jobber med å gå ned i vekt, men finner ikke min løsning. Men, så snodig å lese denne tråden. 90% spiser en form for søtt ukentlig eller daglig, og har en BMI på 19-21. Hvordan er det mulig? Logisk sett så er det nok mengder det kommer an på, men likevel... Jeg er søtmons, bare så det er sagt, men: Jeg spiser sjelden boller og kaker, da er det en bursdag. Ikke alltid jeg spiser hele stykket en gang. Jeg elsker dognuts, men spiser bare halve eller kvarte. Dette er også sjelden, typ 2 ganger i året. Brus? Sukkerfritt hver dag, aldri med sukker. Svært sjeldent annet med sukker heller (juice, kaffe - poser, iste el.). Smågodt/snacks/sjokolade: Hver helg, og et par ganger i uka. Men ikke mye i hverdagen. I dag har jeg tatt to biter av en KinderMaxi. I går var jeg på kino og spiste en medium popcorn (+ en liten kakao på kafeen, men dette drikker jeg kanskje èn gang i året). Jeg trener tre ganger i uka, men har en svært stillestiitende jobb. Spiser 4-5 måltider om dagen. Ikke store, men er liker å være mett. Lunsj er typ to grove skiver med egg, ost og paprika, skinke og avokado el. I dag var det to polarbrød med lettost og paprika + halv plomme😄 Jeg vil ned 10-12 kg! Anonymkode: 71fdb...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå