AnonymBruker Skrevet 17. februar #21 Del Skrevet 17. februar Hver dag, men små mengder av gangen. Veier for lite så prøver å gå opp i vekt. Anonymkode: b0088...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. februar #22 Del Skrevet 17. februar - Drikker sukkerfri brus hver dag - Spiser sjokolade og chips hver lørdag - Kaker og boller ca. 2 ganger i året ......og ja, jeg er overvektig. Men jobber med å gå ned i vekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #23 Del Skrevet 17. februar Litt snacks nesten hver dag, (4-5 dager i uka), BMI på 19. Anonymkode: ec0d1...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. februar #24 Del Skrevet 17. februar Spiser kaker når jeg er borte på besøk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #25 Del Skrevet 17. februar Drikker aldri brus og spiser aldri godteri, unntatt en rute eller to med sjokolade en gang i måneden. Kaker og desserter spiser jeg litt av når jeg får det servert i selskap, eller om jeg lager det selv til selskap. Blir noen småkaker rundt juletider. Hender jeg tar noen sukkerfrie pastiller. Er normalvektig. Anonymkode: c3ecc...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #26 Del Skrevet 17. februar Jeg spiser litt hver dag, og drikker sukkerfri brus hver dag. Har dilla på sånne "gifflar" som man kjøper i pose på dagligvarebutikken, små porsjonsbiter med kanelbolle, liksom. Det er det jeg spiser daglig av kaker/godteri. Prøver å begrense det da, spiser ikke hele posen. Er normalvektig, veier 58 kg. Over 50 år. Anonymkode: c0554...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #27 Del Skrevet 17. februar Daglig. Er overvektig ja, veier 96 kg. Anonymkode: 1ef40...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #28 Del Skrevet 17. februar Spiser sånt ca. 2-3 ganger i uka. Ikke overvektig, BMI på 20,3. Anonymkode: ccdb4...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #29 Del Skrevet 17. februar Får i meg sukker hver eneste dag. Normalvektig og går opp og ned utifra hvor mye jeg spiser, og hva annet jeg spiser rundt. Anonymkode: f8366...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 17. februar #30 Del Skrevet 17. februar HVER eneste dag. Kan ikke stoppe. Trener mye, 7-12 timer i uka, ikke overvektig. Men hadde nok vært veldig tynn og fit hvis det ikke hadde vært for all den godisen 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #31 Del Skrevet 17. februar Spiser litt i helgene, men ikke hver helg. Ellers spiser jeg boller og kaker i bursdager og i besøk. Har mørk sjokolade eller dadler som jeg tar bittelitt av om jeg får søtsug. Jeg er slank. Anonymkode: 5aeaf...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #32 Del Skrevet 17. februar Jeg spiser alltid noe søtt etter middagen. Ikke store mengder, men en liten dessert eller en liten kakebit/søt kjeks. Når jeg drikker brus, så er det coca cola. Ikke noe sukkerfri variant. Er ikke overvektig, skulle vel hatt noen kilo til på kroppen, men det ser ikke ut som de kommer. Anonymkode: 94662...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 17. februar #33 Del Skrevet 17. februar M65: Daglig. 187/83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #34 Del Skrevet 17. februar Hver dag! Da jeg var overvektig spiste jeg det max en gang i uken, men spiste mer mat, og beveget meg mindre. Nå har jeg bmi på 22 og bikker minst 15000 skritt daglig uten å trene, og spiser altfor mye søtt. (Og desto mindre mat). Anonymkode: eec49...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #35 Del Skrevet 17. februar Spiser godteri omtrent hver dag. Ikke veldig mye, men likevel… Spiser ellers sunt og trener 3-4 ganger i uken. Er normalvektig, selv om jeg godt kunne gått ned et par kilo (men da må jeg slutte med snopet). Anonymkode: a028f...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #36 Del Skrevet 17. februar Alt har med mengde å gjøre. Det glemmer du å spørre om. Da jeg var overvektig spiste jeg godteri et par ganger i uken. I mengder det er flaut å prate om. Men ok, 2 store sjokoladeplater var ikke uvanlig for meg. Gikk cold turkey fordi jeg hadde sukkeravhengighet. 1 år helt uten sukker, godteri, boller, syltetøy. Spiste litt frukt av og til, men veldig lite søtt. Har vært normalvektig i 5 år og kan spise noen biter her og der. Har ofte mørk sjokolade i kjøleskapet og brekker av en liten bit nesten daglig. Har mistet helt lyst på å overspise på det. Så svaret er: 1-2 ganger i uken da jeg var overvektig. Nesten daglig når jeg er normalvektig. Før man begynner å prate om mengder. Anonymkode: 75461...e9f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #37 Del Skrevet 17. februar Spiser noen biter sjokolade hver dag, dessert i form av et lite kakestykke, is el. Hver dag. Normalvektig. Sykler til alt og trener 3 ganger i uken. Anonymkode: e17b7...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #38 Del Skrevet 18. februar Veldig sjelden boller og annen søt gjærbakst. Aldri sukkerholdig brus. Et kakestykke kanskje en gang i måneden. Litt godteri i helgene. Overvektig likevel. Anonymkode: b8167...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #39 Del Skrevet 18. februar Boller: 1-2 gang i mnd kanskje. Veldig godt, men blir så luftfull. Men er det nystekte når jeg er innom og fyller drivstoff blir det fort 1 Kaker: 1 gang i mnd kanskje. Når jeg får det servert av andre. Er ikke så glad i søtt. Godteri: 4-5 dager i uka. Mest i form av potetgull/ taffelsticks Sukkerholdig brus: 2-3 ganger i året. Liker egentlig ikke brus Overvektig: Nei Anonymkode: 1b69b...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 18. februar #40 Del Skrevet 18. februar Drikker nesten aldri sukkerinnholdig drikke. Bare en sjelden gang på besøk. Godteri spiser jeg sjelden. Sjokolade i litt perioder, men slett ikke hver dag. Kaker veldig sjelden Ikke overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå