Gå til innhold

Hvor ofte spiser du boller/kaker/godteri/sukkerholdig brus og er du overvektig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiser du det ukentlig? daglig? av og til?

Anonymkode: fa592...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Godteri hver dag. Kake 1-3 ganger i uka. 

Bmi på 21,5. Kvinne 38 år.

Anonymkode: 42aee...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid dessert som del av middag, og litt sjokolade til ettermiddagskaffen. Drikker/kjøper ikke brus, spiser lite godteri utenom sjokolade. Boller til fastelavn. 

Ingen i familien er overvektige.

Anonymkode: 03fdd...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3-5 ganger i uken. Ikke overvektig, men noen kg unna i følge bmi

Anonymkode: e7148...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før: hver dag dessverre. (Psykiske problemer) kraftig overvektig. 

Har begynt i behandling og tatt tak i livet, så nå spiser jeg godteri mye sjeldnere, og er på vei ned i vekt. Håper jeg kommer i mål med både vekt og psyke 

Anonymkode: f944c...9cc

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteri, potetgull og sukkerholdig cola i helgene. Av og til litt godis i uka også, men ikke store mengder. Sjeldent kaker og boller. Kvinne 45 år, bmi på 19,7. Har ingen overvekt i familien. Jeg liker ikke lettbrus, så drikker mest kullsyrevann i uka. Av og til en boks cola. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Periodevis kan det være hver dag, og periodevis mange uker mellom hver gang. Jeg har ulike faser. Når det blir hver dag, får jeg elendig næringsinntak fordi jeg ikke spiser nok skikkelig mat. Har ikke plass til mer, så snopet tar plassen til maten.

Har BMI som fluktuerer mellom 19.2 og 19.9-ish.

Anonymkode: e2751...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Boller, kanskje 4 ganger i året. Samme med kaker. Godteri 1-2 ganger i måneden. Mer rundt jul/ påske. Kan ikke huske sist jeg drakk brus. Er ikke overvektig. 

Anonymkode: b4e20...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver dag! Ja, jeg veier veldig mye mer enn jeg burde. I dag er første dagen jeg ikke har spist noe snacks på lenge. Bestemte meg i går for å ta noen grep. Jeg må i det minste prøve å gjøre noen endringer nå.

Anonymkode: d8275...98e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overvektig her, spiser kake hvis jeg er bedt i bursdag o.l, ellers ikke de andre tingene. Jeg synes godteri og kaker er bortkasta kalorier, da jeg er mer glad i vanlig mat, så det er der utfordringen min ligger, middag etc. For store porsjoner. Så jeg har ikke noe problem med å holde meg unna tingene du lister opp, men jeg må jobbe hardt for å passe på porsjonsstørrelser gjennom de vanlige måltidene. 

Anonymkode: 2d21b...225

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Daglig. Sjokolade, ikke det andre du nevner. 

Nei.

Anonymkode: c516e...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har BMI 22 i dag, men for en del år siden gikk jeg ned 50 kilo.  Sukkerholdig brus og boller spiser/drikker jeg aldri (liker det ikke), kaker når jeg får det servert hos andre (ikke min favoritt, det heller).  En dag i måneden (behøver ikke nødvendigvis være lørdag) spiser jeg noe usunt og sukkerholding, i hovedsak sjokolade eller is.

Anonymkode: 61e7c...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kaker kun ved spesielle anledninger (bursdager, jul, dåp, konfirmasjon, bryllup), så sjeldnere enn en gang i måneden. Drikker aldri sukkerholdig brus eller saft, men kan ta et par glass Cola uten sukker. Godteri spiser jeg nesten aldri, sist var i slutten av november da ei venninne hadde fått ny forsyning islandsk lakris.

Bmi på 39, på vei nedover.

Anonymkode: 9ad68...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Godteri max en gang i uka og ikke hver uke. Kaker og boller om det er noe spesielt som bursdager o.l. Ikke overvektig. 

Anonymkode: 94881...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser et eller annet sånt hver dag. Men da 3-4 biter, 1 glass brus eller 1 stk bolle. Blir fort mett på det. Er 60 kg på 172 cm, så ikke overvektig.

Anonymkode: 70cc8...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker alt sånt, så det blir ca. 3 ganger i uka. Det varierer om det er kake, bolle eller godteri. Drikker ikke brus, men kaffedrikker uten sukker. Spiser sukkerfri proteinbarer og proteinchips de dagene jeg ikke spiser søtt.

Er dame på 40. Vet ikke BMI, men er 171 og veier 62. 

Anonymkode: d5a62...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Spiser snop/noe søtt nesten hver dag og alltid lørd/sønd.    K  64 kg , 176 cm høy.  51 år

Anonymkode: 29703...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godteri ca 6 dager i måneden. Når jeg skal ha/ har mensen. Sukkerholdig brus ett glass 2-5 ganger i året. Nesten aldri boller og kaker. Til jul. Spiser potetgull og is. Det er potetgull (og annet fra samme hylle) og is som er grunnen til at jeg er svært overvektig. 

Anonymkode: d3444...b1f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drikker brus og spiser potetgull/sjokolade fire-fem ganger i løpet av året. Kvinne 40+, bmi 23 (65kg 170cm, utrent).

Jeg liker ikke så godt søtsmak, for meg er det vanskeligere å begrense meg ifht til fett i form av god ost, middagsretter med ost, eller meieriprodukter generelt.

Anonymkode: f2a14...f61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker kaker og gjærbakst, men heldigvis så hater jeg å bake selv, hvis ikke hadde jeg vært trillrund. Heldigvis 30min kjøring til nærmeste(gode) bakeri, så det blir heldigvis ikke så ofte(liker ikke boller osv fra butikken). 

Godteri spiser jeg sikkert 4 dager i uka. Lakris og sjokolade. Må ha noe søtt etter middag hver dag og da varierer det mellom proteinbar, sjokolade eller annen snacks.
Slank med bmi på 21, men trener 14 timer i uka og teller kalorier for å ikke miste kontroll på vekta(og må nok belage meg på kaloritelling resten av livet hvis ikke sklir jeg ut så lett).

Anonymkode: eff63...94a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...