AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar Jeg får opp feilmelding, fått opp i hele dag. Får ikke til å endre på tv kanaler/strømmetjenester. Får samme feilmelding på pc og mobil. Finner ikke noe melding om kjent feil. Kvier meg til å ringe dem for det betyr 4 timer i telefonkø. Andre som har problemet? Slik at jeg vet om problemet ligger hos dem eller om det er knyttet til min konto. Hvis det er hos dem så får jeg håpe noen andre har ringt inn slik at de jobber med saken. Er lov å håpe. Anonymkode: d2666...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Se om Telenor har noen form for driftsmelding? Om det ikke fungerer i morgen kan du ta kontakt med kundeservice og spørre dem? Oppdaterer tråden, kanskje noen som har Telenor ser tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaggermus79 Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars Jeg har Telenor og og jeg får heller ikke endre TV-pakker. Veldig irriterende. Vært sånn en måned ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Del Skrevet 1. mars Flaggermus79 skrev (På 1.3.2025 den 18.04): Jeg har Telenor og og jeg får heller ikke endre TV-pakker. Veldig irriterende. Vært sånn en måned ca Ekspander Du må kontakte telenor. Det måtte jeg, måtte ringe dem til slutt. De restartet noe på sin ende og nå får jeg til å endre innhold. Anonymkode: d2666...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå