AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:49 #1 Del Skrevet mandag kl 16:49 Trenger mest svar fra menn.. Hvor lang tid bruker dere på å prensentere damer dere har fått en relasjon til, til søskene deres? Altså eller nevne dere har møtt noen til foreldre eller søsken. Må det ha pågått noen måneder? Eller vente å avklare med daten først hvor dere står henn? Anonymkode: 68605...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:12 #2 Del Skrevet mandag kl 17:12 Jeg er kvinne, men vi fortalte det til foreldrene våre omtrent da vi begynte omtale hverandre som kjærester, en måned tid etter vi møttes. Nevnte det til broren min og svigersøster en måneds tid etterpå, mest fordi det tilfeldigvis kom opp i en annen sammenheng i jula. Anonymkode: dd10a...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:52 #3 Del Skrevet mandag kl 17:52 Fra 1. date Anonymkode: 65e62...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:52 #4 Del Skrevet mandag kl 17:52 Da jeg ble skilt og begynte å date litt. Ville fortelle og ba om råd hos min søster. Da ble jeg møtt med at hun ikke brydde seg, ville ikke høre noe 💁♀️ Har aldri fortalt noe mer , heldigvis kan jeg prate med min mor. ❤️ Anonymkode: 9295d...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:25 #5 Del Skrevet mandag kl 18:25 Jeg forteller absolutt ikke mine søsken om alle flørtene. Det er verken mine søsken eller flørter interessert i Anonymkode: a97d6...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #6 Del Skrevet mandag kl 18:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger mest svar fra menn.. Hvor lang tid bruker dere på å prensentere damer dere har fått en relasjon til, til søskene deres? Altså eller nevne dere har møtt noen til foreldre eller søsken. Må det ha pågått noen måneder? Eller vente å avklare med daten først hvor dere står henn? Anonymkode: 68605...ac2 Jeg snakker med søsteren min 1 gang i året (på juleaften). Da blir det alltid sånne standardfraser som «skjedd noe spennende siste året?» «dater du noen?» osv. Anonymkode: cbd39...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:06 #7 Del Skrevet mandag kl 22:06 Han forteller ganske fritt i perioder, men da det var noe seriøst tok det noen måneder. Da skulle damen plutselig bli med på julaften en uke etter, så var greitt at familien fikk vite 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6eb14...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:12 #8 Del Skrevet mandag kl 22:12 Det ser hun selv. Anonymkode: 3f2dd...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:16 #9 Del Skrevet mandag kl 22:16 Aldri? 😂 de får vite det ved en tilfeldighet om det blir seriøst. Aldri tatt kontakt spesifikt for å si jeg har fått kjæreste. Anonymkode: 56450...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #10 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 Dette er jo fullstendig avhengig av hvor nær relasjon man har til sine søsken. Er man bestevenner er det naturlig å ta det tidlig, om man knapt har kontakt så får de vel vite det omtrent samtidig med resten av verden? Jeg har ikke så nær omgang med min søster, så det er mye dating hun ikke vet om for å si det sånn. Men de som har vært forhold over tid vet hun om og har møtt selvfølgelig. (jeg regnet ikke noe under 7-8 månder for forhold) Anonymkode: b3cc6...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå