AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Jeg vurderer om jeg skal gå over til intelligel, men har av en eller annen grunn vært litt nølende til det. I butikken ligger jeg supergodt da, sengene virker faste og samtidig støttende der det skal. Men så var det den prisen da, 40 - 45 000 kr på tilbud nå. Er det verdt det? Dere som har en av disse modellene, er dere fornøyde over tid? Anonymkode: acf68...bdf
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Har zense og er faktisk veldig fornøyd med den. 3 år gammel nå, er fremdeles veldig deilig å ligge i. Invisterte litt ekstra i en tjukk overmadrass også, tror bare den lå på sånn 10 000. Anonymkode: c55a4...680 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har zense og er faktisk veldig fornøyd med den. 3 år gammel nå, er fremdeles veldig deilig å ligge i. Invisterte litt ekstra i en tjukk overmadrass også, tror bare den lå på sånn 10 000. Anonymkode: c55a4...680 Å, kjøpte du den overmadrassen i latex? Den virker veldig god ja Anonymkode: acf68...bdf
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Dytter på denne, flere erfaringer? Anonymkode: acf68...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå