Perine Skrevet mandag kl 16:19 #1 Del Skrevet mandag kl 16:19 Jeg så denne i dag. Interessant. Likte den. Er det bedre å dø? 12.02.2025 · Tillatt for alle · 56 min Debatten om assistert selvmord gjør skuespiller og aktivist Liz Carr vettskremt. En studietur til dødsliberale Canada gjør ikke frykten mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet mandag kl 17:36 #2 Del Skrevet mandag kl 17:36 Jeg så denne selv i går. Det tar opp et perspektiv jeg ikke har tenkt på før, og synes systemet i Canada er hårreisende. Samtidig er det en dokumentar med en klar agenda, og jeg er fremdeles for aktiv dødshjelp under streng regulering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kuleku Skrevet mandag kl 18:03 #3 Del Skrevet mandag kl 18:03 Jeg orket ikke å se denne dokumentaren ferdig. Ble bare veldig provosert! Hun hadde overhode ikke evnen til å sette seg inn i andres situasjon… Hun levde tydeligvis et ok liv, og så ikke en smertefull død i øynene. Men det er det mange andre som gjør, og de skal ha et valg. De skal måtte slippe å betale 200.000 for å reise til Sveits. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå